![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Knip- en plakwerk van riffs, elk album lijkt op de rest. Oftewel saai. Niet slecht, maar saai. En dan schrijven ze nog domme teksten ook. Ik val echt in slaap bij die band ![]() ![]() |
|
quote: Als ik 1 c.d. ruk vind van cannibal corpse is het wel gallery of suicide met als argumenten eigenlijk dezelfde als Dwaallicht. Eaten back to life bijvoorbeeld draai ik nog wel eens ![]() ![]() |
|
jullie hebben er gewoon geen verstand van ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 09-05-2002 12:09] 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote: ![]() ![]() NP:Cannibal Corpse - When Death Replaces Life Suck my piss ![]() |
|
np: cannibal corpse - pounded into dust, te gek nummer! alleen vind ik de ietwat getriggerde drums een beetje jammer 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote: argh, butchered at birth , argh meesterlijk moddervet geluid en (h)eerlijke drumpartijen. ondertussen hebben ze wel veel van hetzelfde uitgebracht, das dan weer jammer. Oud Vuil. ![]() |
|
Ik heb gewoon maar twee cd's van CC,de eerste en de laatste. beiden zijn zeer goed maar ik hoef niet meer muziek van ze te hebben ![]() |
|
Ik vind cc wel grappig, alleen jammer dat het zo eentonig is. Trieste gast ![]() |
|
quote: Haal de live cd dan nog ff voor zo'n 10 euro's.. tenmisnte in Ede ![]() ![]() |
|
quote: Misverstand! Paul Mazurkiewicz heeft een hekel aan triggers!! In de laatste of een na laatse mindview staat een interview met em waarin daarover gesproken wordt! ![]() |
|
na 2 nummers heb je het idd wel gehad met CC en die twee nummers zijn: Disposal of the Body en Pounded into Dust. ![]() |
|
quote: oh? t klintk toch wel wat getriggerd, vooral de dubbele bass.. of ligt het dan toch aan mij ![]() 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
ik vind c.c. zeker niet een van de beste death bands, maar slecht zijn ze zeker ook niet, the bleeding rulezzzzz, ik vind bloodthirst wel wat minder maar gore obsest klinkt alweer stukken beter en hun meest recente optrden in de 013 was echt gewelidig, ik heb geloof ik nog nooit een band live zo goed horen spelen (mja misschien slayer) ![]() |
|
Ik vond cc live in 013 maar matig, ze speelden nog langzamer dan op cd. En de drummer zuigt live Trieste gast ![]() |
|
quote: ik vond ze wel heerlijk strak spelen en de zanger was goed bij stem ![]() |
|
Bonk bonk bonk Blerg blergh blergh ![]() ![]() ![]() GIF MIJ MAOR POSSESSED OF PENTACLE ALS WE HET OVER DEATH HEDDE! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ik vond het eigenlijk wel supervet. En ook teringstrak man! ![]() |
|
quote: ik ben na Marduk weggegaan, ga een beetje naar CC kijken ![]() ![]() |
|
die nieuwe is idd een echt tegenvaller geweest... khoopte dat et na bloodthirst wel weer beter zou gaan maar dit is het verlengde ervan ![]() maarrrrr verder heerst et nog steeds ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: je hebt er ook gewoon geen ene zak verstand van, he ![]() 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote: hmm ik vind bloodthirst juist een van hun beste albums en diet nieuwe ligt idd in het verlengde ervan en ik vind het ook een heerlijk album eigenlijk. Vooral het slepende "when death replaces life". ![]() |
|
een saaie kut band waarvan een aantal nummers nog te pruimen zijn ![]() |
|
quote: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha En jij hebt geen verstand van humor! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: echt wel 11.45: restate my assumptions ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |