|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Men kan ook overdrijven ... |
|
vast wel ja.. *zucht* Expired,Erased and Forgotten |
|
Cannibal Corpse ?? Lekker boeiend. Er lopen wel betere bands rond in het Death Metal genre....Zelfs hier in nederland. |
|
gouwe ouwe blijft leuk... Expired,Erased and Forgotten |
|
Vind 1 lp van ze echt gaaf, snel en hard: Butchered At Birth. Maar geef mij maar Six Feet Under. Bruut, Log en supersmerig. |
|
ieder zijn eigen smaak nietwaar? al heb ik nix tegen sfu Expired,Erased and Forgotten |
|
Six Feet Under is machtig. Ken je Warpath ???Is een klaszieker, nu al !! Revenge Of The Zombie bblluuuaaarrrgggghhhhhhhh |
|
duh... tuurlijk sfu heeschtt maar haunted is ook zeer goed.. Expired,Erased and Forgotten |
|
bekend fenomeen Expired,Erased and Forgotten |
|
Ik vind het maar K U T dat Jack Owen eruit is.............. kankerzooi....... |
|
ik sluit me hierbij aan.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Ze zullen vast wel al snel een vervanger hebben hoor.Je ziet ze volgend jaar heus wel weer op XMASS. |
|
is niet het zelfde.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Nee ?? Vond je die dude zo cool dan ? |
|
het maakt toch wel iets af aan het geheel.. Expired,Erased and Forgotten |
|
mwah, CC boeide me als geheel al niet zo. Nu ook niet... |
|
Wat doe je hier dan, opkuttuh ! |
|
ik had een gesprekje met cranial dude. Wind je niet zo op....slecht voor je hart |
|
Ik ben heel opwindend........ |
|
Goede gitarist, jammer alleen dat ie qua uitstraling op het podium in de categorie "schiet me maar hier te plekke neer". Edoch altijd jammer als iemand van het eerste uur de band verlaat. Vervangers? Misschien Rob Barrett terug...iemand die bekend is met de rest en het materiaal in de vingers heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire Ricardo op 04-05-2004 22:54] http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
maarreh, treden ze nog wel gewoon op of is dat ook allemaal gecancelled? Signature |
|
quote: nounounou,wat zijn we weer vijandig Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Flikker gauw op uit deze thread, SFU is waardeloze bende. Het mag t label deathmetal niet eens dragen. NIW Jack Owen had idd nooit echt een super prodium presentatie. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Als je Pestilence, Sempiternal deathreign, Delerium en Pentacle bedoelt heb je gelijk. (want dat zijn de enige voor zover ik ze ken) |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |