IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Cannibal Corpse Vorige pagina | Volgende pagina
Hemelbos
Den Aardtmann op den Vuurtopberg
Usericon van Hemelbos
Posted 03-02-2004 15:39 by Hemelbos Wijzig reactieProfiel van HemelbosQuote dit bericht

Cannibal Corpse

NP: Cannibal Corpse - Stabbed in The Throath

Dit is zeker een van mijn favoriete bands.



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-02-2004 15:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Leukste CC nummer vind ik nogwel de bonustrack van Gore Obsessed:

NO REMORSE

heersch! De DM versie is zwaar vet


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-02-2004 15:47 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Eaten Back to Life t/m The Bleeding vind ik redelijke tot gave cd's, met Tomb of the Mutilated als uitzondering, die me over het geheel wat tegenviel. Nieuwe CC ken ik niet zoveel van, alleen live en wat clips daarvan meegekregen. Hoe zijn de cd's vanaf Vile, vergeleken met bijv. The Bleeding?

En Six Feet Under, 1 woord: SAAI!


Hemelbos
Den Aardtmann op den Vuurtopberg
Usericon van Hemelbos
Posted 03-02-2004 15:51 by Hemelbos Wijzig reactieProfiel van HemelbosQuote dit bericht

quote:

En Six Feet Under, 1 woord: SAAI!


Groot gelijk



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-02-2004 16:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 15:47 schreef TNightmare het volgende:

En Six Feet Under, 1 woord: SAAI!


gelukkig 2 mensen die mijn mening delen .

Ik vind het echt dodelijk saaie muziek... snap echt niet waarom iedereen het zo geweldig vind


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-02-2004 16:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 15:47 schreef TNightmare het volgende:
Eaten Back to Life t/m The Bleeding vind ik redelijke tot gave cd's, met Tomb of the Mutilated als uitzondering, die me over het geheel wat tegenviel. Nieuwe CC ken ik niet zoveel van, alleen live en wat clips daarvan meegekregen. Hoe zijn de cd's vanaf Vile, vergeleken met bijv. The Bleeding?

En Six Feet Under, 1 woord: SAAI!


Tomb of the mutilated beschouw ik als 1 van de betere CC cd's. Luister die maar wat vaker, dan wordt hij steeds beter


"This one is older than shit, heavier than time!"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-02-2004 16:33 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik kan het al werk van CC waarderen. Vooral de laatse 3 cd's vind ik erg vet (produktie en riffs).


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-02-2004 16:40 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

de nieuwe heerschd



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-02-2004 16:44 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 16:40 schreef Matthijz Filth het volgende:
de nieuwe heerschd


Uh huh!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-02-2004 16:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Gister was Devoured By Vermin nog op MTV!
Dat Rockzone begint er steeds meer op te lijken. Gister dus CC en Slayer (Seasons in the Abyss) en vorige week zag ik Obituary en Napalm Death nog voorbij beuken!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-02-2004 16:48 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 16:45 schreef NecRobert het volgende:
Gister was Devoured By Vermin nog op MTV!
Dat Rockzone begint er steeds meer op te lijken. Gister dus CC en Slayer (Seasons in the Abyss) en vorige week zag ik Obituary en Napalm Death nog voorbij beuken!


keb devoured by vermin wel op dvd



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-02-2004 16:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 februari 2004 16:33 schreef Shredhead het volgende:
Ik kan het al werk van CC waarderen. Vooral de laatse 3 cd's vind ik erg vet (produktie en riffs).


Hmm ik vind de productie meestal behoorlijk clean en mat; ik vind het een groot verschil met live als ze bijv de -idd groovende- riffs van een nummer als The spine splitter spelen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-02-2004 17:05 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 16:57 schreef Mutilator het volgende:
Hmm ik vind de productie meestal behoorlijk clean en mat; ik vind het een groot verschil met live als ze bijv de -idd groovende- riffs van een nummer als The spine splitter spelen.


Persoonlijk vind ik met name de laatste drie cd's erg vet kwa produktie. Ook live vind ik het geluid zeer dicht in de buurt komen van wat ze op plaat doen. Natuurlijk zit het echt live gevoel er niet in en het cleane wat jij noemt is denk ik ook nodig omdat ze vaak behoorlijk complexe/drukke riffs hebben die anders niet uit de verf komen (verzuipen).

Het blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak Ikzelf houdt heel erg van cleane, droge produkties.


dark harted
Usericon van dark harted
Posted 03-02-2004 20:40 by dark harted Wijzig reactieProfiel van dark hartedQuote dit bericht

In vergelijking met Cannibal Corpse en Six Feet Under is SFU inderdaad wel saai!!!
CC is één van mijn favoriete death metal groepen en vooral Bloodthirst is kei goe en gore obsessed mag er ook wel zijn
Besluit cannibal corpse=


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-02-2004 21:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 februari 2004 17:05 schreef Shredhead het volgende:
Persoonlijk vind ik met name de laatste drie cd's erg vet kwa produktie. Ook live vind ik het geluid zeer dicht in de buurt komen van wat ze op plaat doen. Natuurlijk zit het echt live gevoel er niet in en het cleane wat jij noemt is denk ik ook nodig omdat ze vaak behoorlijk complexe/drukke riffs hebben die anders niet uit de verf komen (verzuipen).

Het blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak Ikzelf houdt heel erg van cleane, droge produkties.


Ah ik houd binnen metal vooral van vette producties; Luciferion's Demonication vind ik een van de de allervetste en toch superheldere producties in het genre (check dat eens voor de gein! ); ik luister nu The wretched spawn en de bekkens doen me toch denken aan een vegende bezem sorry

Waarom ik trouwens The Spine Spitter noem is dat dat nummer een openbaring was voor me op Graspop 2000; die malende riff in het midden deed me echt denken aan een muzikale vertaling van een boor die zich in een lengtedoorsnede door een ruggegraat drilde; dat gevoel was weg toen ik de cd ging luisteren...ik vind daarom dus de cd vertaling mat maar wat een vibe hebben ze live!!!

En ja; The bleeding blijft een aparte release van ze

ps. over verzuipen van gitaren gesproken; daar waren ze vooral goed in in de beginjaren want toen was het telkens raden welk nummer er gespeeld werd; ze hebben met de jaren zeker aan identiteit gewonnen met herkenbare nummers als Mummified in barbed wire, Devoured by vermin, Staring through the eyes of the dead, Hammer smashed face etc etc etc

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-02-2004 21:37]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 03-02-2004 22:12 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Cannibal Corpse rules!

The Wretched Spawn is misschien geen grote sprong in een andere richting maar men perfectioneert op dit schijfje precies dt waar men goed in is; Brute, groovende riffs die afgewisseld worden met complexe stukjes gitaarwerk. Ideaal headbangmateriaal! Ik vind overigens dat George - Corpsegrinder - Fisher sinds zijn toetreden tot CC elk album een duidelijke verbetering van zijn strot laat horen.
Hoewel CC een duidelijk eigen geluid heeft dat tijdloos is binnen de dm past die strot perfect bij de soms lompe passages en zeker ziekelijke teksten.

Van mij mogen ze nog wel een paar albums maken, hoor!


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 03-02-2004 22:22 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik vind CC een tegekke band, is een band die bij mij al jaren en jaren zeer hoog genoteerd staat.

Vind hun productie op de nieuwste cd's erg goed....... lekker droge sound, hou ik van.

Live is hun geluid ook altijd wel om van te genieten......



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-02-2004 22:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Nieuwe CD's vind ik niet echt geweldig, het blijft teveel van hetzelfde. Was Barnes maar nooit weggegaan. Ik vind de oude platen echt VEEL beter en dat hoor je live ook, er worden veel nummers van voor Vile gespeeld. Niet zonder reden denk ik dan


"This one is older than shit, heavier than time!"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-02-2004 23:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik vond ze vroeger ook veel gaver, maar tis een feit, dat het enorme gegroeide muzikanten zijn en dat is te horen ook.

alleen kan ik daar niet zo héél veel mee, ik hou ook meer van het wat simpelere beukwerk. butchered at birth is mijn fav, die stem van barnes, die ziekelijke rifs, die lompe drums ( die niet eens zo heelsnel zijn), heerlijk!


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-02-2004 23:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 februari 2004 23:07 schreef webblaster wim het volgende:
ik vond ze vroeger ook veel gaver, maar tis een feit, dat het enorme gegroeide muzikanten zijn en dat is te horen ook.

alleen kan ik daar niet zo héél veel mee, ik hou ook meer van het wat simpelere beukwerk. butchered at birth is mijn fav, die stem van barnes, die ziekelijke rifs, die lompe drums ( die niet eens zo heelsnel zijn), heerlijk!


Ah sorry maar jij bent even mijn slachtoffer voor mijn vraag nl.: kon jij vroeger als fan dan al die nummers uit elkaar houden?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-02-2004 23:29 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

yo muti de link naar de tradelist doet het niet.

error 404: File not found

/offtopic


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-02-2004 23:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 februari 2004 23:29 schreef Orion het volgende:
yo muti de link naar de tradelist doet het niet.

error 404: File not found

/offtopic


yeah sorry; die webmaster heeft die site uit de lucht gehaald en is vergeten de boel weer op de rails te zetten; ik zit er ook op te wachten hoewel mijn lijst ontzettend verouderd is; overigens trade ik niet zoveel meer omdat ik bijn alles binnen heb behalve:

Bluuurgh-Vegetables of doom demo
Dead end-Purity demo (and anything else)
Septic Broiler (pre-Dark Tranquillity) -Enfeebled earth demo ’90 (and anything else)
The Gathering-demo ’92 (6 track w/ Bart Smiths on vocals released after ‘Always’)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 03-02-2004 23:41 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik vind Cannibal Corpse tot en met The Bleeding wel intressant en natuurlijk Alex Webster (weinig bassisten die dat niveau hebben)Ik moet ook altijd erg lachen om de poduimpresentatie van die nieuwe dude Ze mogen wat mij betreft wel weer naar de oude sound terug, wordt het nog eentoniger


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-02-2004 0:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 23:23 schreef Mutilator het volgende:
Ah sorry maar jij bent even mijn slachtoffer voor mijn vraag nl.: kon jij vroeger als fan dan al die nummers uit elkaar houden?


Die nummers zijn prima uitelkaar te houden.
En dat maakt niet uit of het nu of vroeger is


"This one is older than shit, heavier than time!"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-02-2004 19:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 februari 2004 23:23 schreef Mutilator het volgende:
Ah sorry maar jij bent even mijn slachtoffer voor mijn vraag nl.: kon jij vroeger als fan dan al die nummers uit elkaar houden?


dat ging prima. nou heb ik alleen de eerste op elpee en de 2de op cd héél vaak beluisterd, erna ben ik ze al een beetje uit het oog verloren.

maar pin me niet vast op titels, ik heb al moeite met titels van m'n eigen band.


Oud Vuil.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen