![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
De bands die jij opsomt had ik ook in gedachten, plus nog een zooi. ![]() ![]() |
|
quote: Hoe het gaat klinken maak ik me niet zo druk om, ik vind de afgelopen aantal CD's sowiezo niet echt geweldig meer. De laatste is wel een verbetering, maar het is nog steeds geen butchered at birth of Tomb of the mutilated kwaliteit imo. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
volges mij zal t wel meevallen wat voor een andere sound ze krijgen ![]() |
|
Ik heb afgelopen zaterdag The Wretched Spawn gekocht: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
een erg leuk cd'tje, vooral het eerste nr ![]() |
|
quote:hoe kan je in jezusnaam Six Feet Under beter vinden dan Cannibal Corpse!!! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
heel simpel..... zo.. ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
quote: Misschien moet je je het volgende eens afvragen: Wat zou Pim hiervan gevonden hebben? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Damn..Pim zou es stripped, raped and strangled moeten worden ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
quote: Jaja. En wat zou hij daarvan gevonden hebben, denk je? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
CC is sinds hun laatste optreden in de 013 beneden m'n boeiendheidsradar gevallen. Herrie met kop noch staart na TotM. ![]() |
|
quote:Omdat ik smaak heb en jij niet. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: wahahahaa, een echte deathmetal fan vind SFU sowiezo niet boeient dus wie heeft er dan smaak ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:En jij definieert "echte deathmetalfan" rot op met dat soort true or not uitspraken. Als je daarmee begint is deathmetal al veel te hoog gegrepen voor je Overigens vind ik SFU soms tof, soms niet ... EDIT : grmbl ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-05-2004 23:10] ![]() |
|
stof ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Misschien het feit dat je er serieus op reageert maakt jou een true deathmetal fan ![]() Toegegeven dat SFU een aantal aardige nummers heeft, Lycanthropy e.d. Maar over z'n geheel genomen is het toch vrij mat spul. Bolt Thrower is toch een veel beter alternatief in mid tempo dm "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Vanuit een technisch oogpunt vind ik Cannibal Corpse stukken beter dan Six Feet under ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
quote:Nee, jij vindt Bolt Thrower beter, dat betekent nog niet dat het zo is ... Vind ze namelijk weinig op elkaar lijken. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-05-2004 23:18] ![]() |
|
quote: Bolt thrower? Man daar luister ik niet eens naar.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
quote: dat hoef je niet alleen te vinden, dat is ook gewoon zo. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik generaliseer het ook, maar als je niet leest. Laat maar "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Reageerde op 0. Bolt Thrower is toch op zich wel een band die een beetje death liefhebber beluisterd. Band met echt een eigen geluid, al jaren lang. ![]() |
|
Ik snap niet waarom SFU zo afgekraakt wordt; toegegeven; het songmateriaal is niet altijd even sterk, maar dat geldt ook voor CC bijv; Six feet under live kan behoorlijk vet zijn; ik herinner me nog een pit tijdens hun optreden op Dynamo 98 die zo hard was dat een gast van onze groep zijn beide -boven-voortanden uit z'n bek gemept kreeg... WAR IS COMIIING!!!! ![]() ![]() ![]() Van CC viel The wretched spawn me na de tweede keer toch tegen; om maar te zwijgen over het niveau van hoogvlieger The bleeding ze helaas achter zich hebben gelaten... edit: vandaag Bringer of blood geluisterd en dat is idd een zaadplaat ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-05-2004 2:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |