|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die kerel is toch altijd arrogant? Bovendien ratelt hij meestal dezelfde lame intropraatjes op en heeft amper interactie met het publiek. Mede daardoor was de eerste keer hun zien wel geinig maar daarna totaal overbodig... Je moeder. |
|
Klopt idd wel, maar op Graspop was hij nog vervelender. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mwoah, offstage kan je er prima een biertje of wat mee drinken. Boeiender |
|
quote: Ben grote fan van Barnes, maar dan vooral in Six Feet Under en op die ene plaat van Torture Killer. De platen die hij met Cannibal Corpse gemaakt heeft vind ik te saai. |
|
quote: Offstage nooit ontmoet, bedoelde ook puur onstage dan. Je moeder. |
|
Cannibal Corpse Mothafocka signature |
|
quote: Bij WFF ook weggelopen, totaal geen emotie in die band. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: LOL! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Live ben ik gewoon weggelopen. En dat heb ik echt nog nooit gedaan als 17 jarige puber die zoveel mogelijk uit zn geld wil halen. Op cd zijn alle albums goed te doen, maar live was die zanger zo arrogant en elk ander bandlid zat verscholen achter een gordijn van haar, 0 interactie of wat dan ook. Een band hoeft van mij zich ook echt niet als een aapje te gedragen, maar dit was wel heeel erg slecht. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Z'n arrogantie verschilt per show, maar verder klinkt het als een gewone CC show. Ik vind ze iedere keer dat ik ze zie weer té gek |
|
I can't hear you! I CAN'T HEAR YOU!!! Say Yeah!... Say OH YEAH. Interactie, jemig de pemig. En bandleden die je niet ziet vanwege rondvliegend haar, tis me wat, een grove schande. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, of ze headbangen niet eens en doen alsof ze een boggel hebben. Verder riep de zanger alleen maar dat er niemand beter kon headbangen dan hij, gaap. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat arrogante hoort er gewoon bij! Moeten ze het dan over bloemetjes en bijtjes gaan hebben? |
|
quote: Nou, daar heeft meneer Corpsegrinder ook gewoon gelijk in, toch? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Daardoor voelde ik me onzeker en niet op mijn gemak en toen liep ik weg . Het kwam ook door het feit dat ik niet meer op mijn benen kon staan en al sinds 12 uur niks gegeten had (het was half 8 's avonds ofzo). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: wat kan ons dit nou schelen? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: en wat kan jouw gezeik mij schelen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Boeiend. Live weet CC mij nooit te vervelen. Het is een van de best draaiende deathmetal machines die ik waardeer. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 30-11-2010 11:57] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Poepkleuter. |
|
quote: sta op en verenigd U! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Informatie over de nieuwe Cannibal Corpse plaat + nieuw nummer: http://www.metalstorm.net/events/news_comments.php?news_id=15599 Nummer bevalt me enorm. Vuilere en minder gepolijste sound dan de laatste releases, wat maniakaler ook. Goedgekeurd. Faustian Spirit of the Earth |
|
Hebben ze dat nummer versneld afgespeeld ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-01-2012 0:06] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
VET! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Klinkt vet zeg! De vorige twee platen had ik vaak zoiets van 'goede CC plaat', maar meer ook niet. Dit knalt er als een idioot in zeg. En wat je zegt, een stuk minder gepolijst ook, meer als een dolle hond. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |