![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Youtube link werkt niet meer. Hier een nieuwe: En vet nummer inderdaad. Bitrate van het nummer is wel laag dus daar even doorheen luisteren. bub ![]() |
|
Ook al niet meer werkende... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
hier dan ![]() |
|
Exit Pat O'Brien, en hij wordt permanent vervangen door... Erik Rutan ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Zo, dat is wel gaaf. Al heeft Rutan nergens echt een lange houdbaarheidsdatum. edit: Ja, bij Hate Eternal, duh. Hafgufa ![]() |
|
Wát een gitaargeluid, geweldig. En ik hoor ook een aantal echt vette dingetjes op gitaar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik ben volgens mij een van de weinigen die de laatste vijf platen van Cannibal Corpse allemaal tof vond, en dit kan me ook weer bekoren! De band blijft toch een relatief uniek geluid hebben. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
De videoclip. ![]() bub ![]() |
|
Hoppa! Nieuw nummer. ![]() bub ![]() |
|
Full length: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik heb vandaag de cd gehaald. Geen teksten en geen origineel artwork in het boekje oid. Beetje jammer... edit: 8 solo's in Bound and Burned ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 16-04-2021 23:39] Hafgufa ![]() |
|
Vette plaat. Ik heb de LP en inderdaad geen songteksten, niet dat ik die lees maar voor de liefhebber, jammer dat ze er niet bij zitten. Ik had gehoopt dat bij de insert het andere artwork te zien was maar nee. Dat gezegd te hebben, ik vind dit artwork ook wel tof. ![]() bub ![]() |
|
Echt? Super lelijke hoes, imo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Echt. ![]() bub ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Valt me niks tegen, beetje Morbid Angel meets Cannibal Corpse ![]() ![]() |
|
Een nieuwe Cannibal Corpse beuker. Niets nieuws maar wel weer lekker. bub ![]() |
|
Ja, mooie voortgang op Violence Unimagined. Nieuwe plaat: https://www.metal-archives.com/albums/Cannibal_Corpse/Chaos_Horrific/1148708 Hafgufa ![]() |
|
prima plaat idd signature ![]() |
|
quote: Ben op de een of andere manier nooit heel gek op Cannibal Corpse geweest maar de eerste riff van dit nummer is wel helemaal te gek. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-07-2023 20:37] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Hafgufa ![]() |
|
Leuke video ook. ![]() bub ![]() |
|
Na drie keer luisteren vind ik 'm tegenvallen. Hafgufa ![]() |
|
Ja post het dan ook ff. Niemand hier leest je reviews. Oh wacht, je bent aan het flexxen. Laat maar. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 21-09-2023 12:14] I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |