|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
*spam spam* oh enne Hammer Arts leeft ook nog! |
|
juist, ik heb jouw Yawgmoth logo flink onder handen genomen voor hun full-lenght album. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ah top :D als je de cover af hebt mail me dan ff kwil et wel eens zien! |
|
quote: Hier staat de hoes op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
INNOCENCE ZOEKT LOGO De band Innocence waar ik zelf lead-guitar in speel is nog steeds op zoek naar een logo. We zijn namelijk bijna toe aan onze eerste promo/demo, dus daar moet wel een mooi logo opstaan he. Helaas hebben we alle kosten nodig voor de opnames, de leen van apparatuur, en de huurkosten van de oefenruimte, en kunnen we het niet veroorloven om er voor te betalen. Is er hier iemand die ons gratis van een stoer, maar niet té onleesbaar en druk doom-metal logo kan voorzien? Dan ben ik je eeuwig dankbaar. (ok das misschien een beetje overdreven, maar toch) [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 23-12-2005 15:27] |
|
Dit heb ik zelf een keer gemaakt, maar we waren er niet tevreden over. Het is niet 'metal' genoeg, en het benadert de doom/death-achtige sfeer van onze band ook niet juist. |
|
probeer t eens bij steven, bleedingfist@yahoo.com gast maakt toffe logo's, bijna voor niksals je m een promo geeft vind ie het al best Fuck the world and fuck you |
|
Ik ken hem niet. Weet je misschien wat voorbeelden? Of een site? |
|
YES! De carnal Leftovers cd is uit! En t artwork ziet er prima uit! Hier maar ff posten dan! |
|
Waar is dat gemaakt (het logo tenminste)? |
|
quote: Logo in Illustrator |
|
Door jou? |
|
yup ... wel ... de tekening was door iemand anders gemaakt. Ik heb t overgetrokken |
|
Interesse in logo-design? |
|
Mail me maar met wat je wilt en ik zal een proefje toesturen! |
|
You've got mail. |
|
quote: Er word nog aan een portfolio website gewerkt.. ik zou je eventueel wat werk van me kunnen toe sturen, mocht je nog intresse hebben, als je al iemand hebt.. never mind. bleedingfist@yahoo.com @Mental: Thanks for spreading the word dude ! |
|
Fuck....Carnal leftovers mag dan 1 van de bruutste death metal bands van nederland zijn, het logo is te verlept voor woorden ! dat jullie dat op je cd hebben durven zetten ! Fuck the world and fuck you |
|
Scheldgeweld zoekt nog iemand die voor weinig geld een grappig en gorey hoesje kan ontwerpen Scheldgeweld@hotmail.com |
|
kan iemand zeggen waarom die topic "logo" verdwenen is? |
|
|
|
quote: Omdat dit topic er al over bestaat.. post het hier maar en dan in duidelijkere taal. |
|
quote: ja sorry, kben nog niet lang thuis en kflip een beetje, dan typ ik wat anders dan anders die backcarstickers die ik bedoelde (en hopelijk lukt het nu) Dus het is dezelfde werkwijze als die stickers die je kunt bestellen bij large of nuclear blast, alleen zijn deze uniek |
|
[quote]Op 20 januari 2006 21:54 schreef ††C§M101T800‡‡ het volgende: ja sorry, kben nog niet lang thuis en kflip een beetje, dan typ ik wat anders dan anders die backcarstickers die ik bedoelde (en hopelijk lukt het nu) en...jep, tlukt dus weer niet. iemand? |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |