![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
voor flyers, stickers, voor op de site etc etc. niet zo heel vreemd toch? ![]() |
|
o oke als je t zo bekijkt mail maar even In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
intro hebben we al maar moeten ook nog meer jingles/bumpers hebben... de andere helft van 2 girls 1 mic stopt ermee...dus nu komt het allemaal op mijn schoudertjes terecht ![]() ik ga dat programma wel ff laten lopen ![]() ![]() |
|
uh, ga je iedere week naar maarssen in je eentje voortaan? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2008 23:55] Je moeder. ![]() |
|
ik denk het wel ja... en ik heb een lief dinnetje die al heeft aangeboden wat hand en span diensten *kuch* te willen verrichten. weet nog niet hoe verder, ik heb dr lol mee en wil er wat van maken ![]() het moet alleen even gestreamed gaan worden ![]() ![]() |
|
o, het wordt nooit uitgezonden? :') nog een sidekick mongool nodig? :') Je moeder. ![]() |
|
tuurlijk wordt het wel uitgezonden, nu alleen nog lokaal :/ maar die stream komt deze maand ( las het goed is) jaap, jij mag altijd mijn side kicken!!! ![]() |
|
jaap papparazi? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
mail terug vanaf mn echte mailadres! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: dan ga ik vrijdag na kayak je side even kicken ^^ Je moeder. ![]() |
|
quote: *reclame!* op donderdag avond van 21.00 tot 22.00 2 girls 1 mic op Radio Maarssen! (alleen te beluisteren in de vechtstreek:/) ![]() |
|
dan fiets ik vanuit mn werk gelijk even die kant op :') Je moeder. ![]() |
|
in een half uur een voorstel gestuurd... moet niet gekker worden.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
en... iedereen en tevreden mee? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Ik verveelde me net even, en heb even wat in elkaar gezet hoe het er in de toekomst uit moet gaan zien met ons Death Metal bandje: ![]() Wat er in staat is meer om een beetje een idee te krijgen. ![]() Ja we zijn al bezig met maarliefst 2 nummers, later meer ofzo... ![]() ![]() |
|
quote: Hmmm ik weet niet waarom maar ik vind dat papyrus lettertype 3 keer niks... En al helemaal als bandlogo/bandnaam als banner vind ik het niet mooi omdat het een heel veel gebruikt lettertype is. Ik zou het liever origineler aanpakken.... ![]() |
|
daarbij zou iik ook een poging wagen de uitstraling iets lugubers mee te geven ipv dat t er uit ziets als een pagina uit de libelle... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote:Nee, Tina .. ![]() |
|
quote: Nouja iig wat minder standaard photoshop... ![]() |
|
![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Kijk dat ziet er een stuk beter uit. Mooi sfeertje zo ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Sorry hoor, maar dat is nog net zo vreselijk. En ik zou de bandnaam veranderen. ![]() |
|
ik zou de band verlaten... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: haha zie je niet waar de kleur van de site ...en het lettertje van de bandnaam vandaan komen? ... of juist wel? [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 14-04-2008 12:08] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |