|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
voor flyers, stickers, voor op de site etc etc. niet zo heel vreemd toch? |
|
o oke als je t zo bekijkt mail maar even In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
intro hebben we al maar moeten ook nog meer jingles/bumpers hebben... de andere helft van 2 girls 1 mic stopt ermee...dus nu komt het allemaal op mijn schoudertjes terecht ik ga dat programma wel ff laten lopen |
|
uh, ga je iedere week naar maarssen in je eentje voortaan? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2008 23:55] Je moeder. |
|
ik denk het wel ja... en ik heb een lief dinnetje die al heeft aangeboden wat hand en span diensten *kuch* te willen verrichten. weet nog niet hoe verder, ik heb dr lol mee en wil er wat van maken het moet alleen even gestreamed gaan worden |
|
o, het wordt nooit uitgezonden? :') nog een sidekick mongool nodig? :') Je moeder. |
|
tuurlijk wordt het wel uitgezonden, nu alleen nog lokaal :/ maar die stream komt deze maand ( las het goed is) jaap, jij mag altijd mijn side kicken!!! |
|
jaap papparazi? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mail terug vanaf mn echte mailadres! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: dan ga ik vrijdag na kayak je side even kicken ^^ Je moeder. |
|
quote: *reclame!* op donderdag avond van 21.00 tot 22.00 2 girls 1 mic op Radio Maarssen! (alleen te beluisteren in de vechtstreek:/) |
|
dan fiets ik vanuit mn werk gelijk even die kant op :') Je moeder. |
|
in een half uur een voorstel gestuurd... moet niet gekker worden.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
en... iedereen en tevreden mee? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik verveelde me net even, en heb even wat in elkaar gezet hoe het er in de toekomst uit moet gaan zien met ons Death Metal bandje: Wat er in staat is meer om een beetje een idee te krijgen. Ja we zijn al bezig met maarliefst 2 nummers, later meer ofzo... |
|
quote: Hmmm ik weet niet waarom maar ik vind dat papyrus lettertype 3 keer niks... En al helemaal als bandlogo/bandnaam als banner vind ik het niet mooi omdat het een heel veel gebruikt lettertype is. Ik zou het liever origineler aanpakken.... |
|
daarbij zou iik ook een poging wagen de uitstraling iets lugubers mee te geven ipv dat t er uit ziets als een pagina uit de libelle... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Nee, Tina .. |
|
quote: Nouja iig wat minder standaard photoshop... |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Kijk dat ziet er een stuk beter uit. Mooi sfeertje zo Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Sorry hoor, maar dat is nog net zo vreselijk. En ik zou de bandnaam veranderen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik zou de band verlaten... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: haha zie je niet waar de kleur van de site ...en het lettertje van de bandnaam vandaan komen? ... of juist wel? [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 14-04-2008 12:08] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |