|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
dat ding van gerrit was zo ontiegelijk geript :p |
|
ga iig nog even aan het werk Bruce Banner |
|
komische knipoog naar het oh zo lelijke Absurd logo??? verder lijkt het net of er Halal staat in een eerste blik, dat kan toch nooit de bedoeling zijn lijkt me.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
het lijkt idd een beetje een 'grap' logo. |
|
Hehe echt Orginele opzet van de band was dan ook een folk achtige versie van botu. |
|
quote: komt ie ook in het roze? Bruce Banner |
|
natuurlijk. Het moet allemaal wel een beetje in dezelfde sfeer blijven toch |
|
quote: Dit is dus het nieuwe logo: En zo staat ie op de promo: [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 24-04-2005 15:31] |
|
Ja wat is ie mooi he? hehe In a world so fundamentally weak... I see no beginning.. only the end! |
|
quote: Mag ook wel, ik ben er lang genoeg mee bezig geweest. |
|
is "unholy promo" ook de uiteindelijke titelvan het schijfje? |
|
Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik het eerste logo toch mooier vind. Et nieuwe logo is wat saai, standaard. [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 27-04-2005 15:37] |
|
hmm .. me too .. nieuwere is te plat ... |
|
quote: vraag ik me wel af hoe lang |
|
Het kan best iets dimensie hebben, op het cd voorkantje zelf ziet ie er wel al beter uit dan zo op het zwart. Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Ja, ik heb hem bewust iets plat gelaten, zodat je er later nog allerlei leuke variaties van kunt maken. En ja, het is de uiteindelijke titel van het schijfje. Wees maar blij dat het dit is geworden, het was eerst nog 'Unholy Promo of Doom, Death & Destruction'. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 27-04-2005 18:10] |
|
quote:Maar het nieuwe logo past dan wel weer beter bij de nieuwe site. Het oude logo pastte er totaal niet bij. |
|
Even offtopic, maar dat nummer van jullie promo klinkt ERG lekker! |
|
quote:Moet je de site beter ontwerpen |
|
quote: Thnx. quote: Wacht maar tot je de nieuwe site ziet. |
|
recent het nieuwe logo van Nibdem ontworpen! |
|
Hmm vind niet wat .. zal wel blek zijn |
|
gheghe Nile rip off logo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Vind je? maar Nibdem is depressive BM. Dit logo past er perfect bij Wacht maar tot er weer wat nieuws uit komt van Nibdem (wat binnenkort is btw) [edit: logo nile gezocht] [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 27-04-2005 18:09] |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |