|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij was het artwork al veel eerder af :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Joh echt ... |
|
quote: doh, jij weer hier Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: hey dat vind ik dan wel weer gaaf, jullie hebben Grim ge-owned cheerio Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
@ invictis Waarom de haat? Wilden ze je geen gitaar uitlenen? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-07-2009 13:55] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: haat ? Overtrokken interpreatatie van mijn bericht. Helaas. Mijn smaak voor gitaren is vrij apart en ik heb er genoeg. Ik toonde echter alleen aan dat wij eerder ons demo'tje klaar hadden dan Grimm met hun album. Het is gewoon een feit. Niet meer en niet minder. Destijds kon ik Grimm nog niet eens. Besides daarnaast zijn al zoveel namen en artworks gedupliceerd, dat als je overal authenticatie op wilt hebben je eerder het CBS kunt inschakelen [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 31-07-2009 13:55] neoplasma malignum |
|
quote: ze hadden alleen maar banjos.... nee is geen haat, is jankerig mutserig forum gedrag wat met een enorm extreem korreltje zout moet worden genomen Ome Henk modus zeg maar, damn moet ik nou alles uitleggen aan de telebuiskindertjes ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Oeh, zie ik me toch een leesfout van me. bagger. [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 31-07-2009 14:03] neoplasma malignum |
|
ik wist het, drommels! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Je mist een leesfout (@ waldemar) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dopethrone signature |
|
Tijd terug gemaakt voor een 'project'. |
|
Ziet er goed uit Robin! Ik zou persoonlijk de letters "waterpas" zetten, als je snapt wat ik bedoel, maar goed; da's aan jullie aber naturlich. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik kan het niet echt goed lezen. |
|
Elexorien toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Thnx Ja dacht ik ook aan, heb echter dat bloemen patroon wat op de achtergrond staat niet meer op deze pc, en heb geen zin om het logo weer helemaal uit te knippen :p. Er staat btw 'funus'. |
|
Misschien als je de letters inkleurt. |
|
Nee dat doe ik lekker niet. |
|
Ik baal ervan. |
|
quote:jij is met twee signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wie zijn hier eigenlijk de (semi-)pro grafici? Ik zie het liefst gelijk een portfolio. Ik heb eerder deze maand al enkele werkjes uitbesteed en ben regelmatig op zoek naar geschikte personen. Nu zoek ik bijvoorbeeld een geschikte ontwerper voor het logo van een judoclub. |
|
quote:Aaaaaaaaaarco was altijd grafisch erg sterk |
|
Spectre is volgens mij ook behoorlijk ok op grafisch gebied. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |