|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
vind het wel wat speelsheid/fantasy hebben wat wel past bij de band [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 26-01-2005 21:24] |
|
bah, metal en speelsheid is gay. |
|
dan maar gay ! ik vind dat Attar mooi werk heeft geleverd! Hulde! nog maar een keertje dan http://www.bane-obscura.com [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-01-2005 2:38] Bruce Banner |
|
speciaal voor eenieder die Tearful Dawn bij voorbaat al gay vindt omdat ik er in speel: krijg kanxx000rr Bruce Banner |
|
die roze is wel erg stoer moet ik zeggen, vond de rest niet echt bij band passen (ook qua vorm niet) maar zo roze opeens wel |
|
Ik mis een regenboog-achtige hippie versie! |
|
Hell yeah! t'Is natuurlijk wel lef mochten we die kleur kiezen |
|
hehe hij ziet er ziezo het best uit omdat bij deze de kleur van randjes het mooist er uit komt naar mijn mening, dat mist de rest maar moet daarbij ook kunnen lijkt me. |
|
quote: don't tempt me Die roze wordt het dus niet he We houden het gewoon bij grijs, en kunnen die andere versies wel van het artwork enzo laten afhangen. het draait namelijk nog altijd om de muziek, weet je Bruce Banner |
|
Die witte is wel dope shizzle. Wel wat mooier dan het traangeval. |
|
quote: je bedoelt de "Johnny Bravo Vetkuif" ( (c) GSP 2005) Bruce Banner |
|
Het logo van één van m'n bands, Hedera Helix. Eerst met pen getekend, daarna ingescand en met Photopaint bewerkt. En hier het huidige logo van m'n andere band, Grinroth, maar daar zijn we niet zo tevreden meer mee, dus die gaan we re-stylen. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 03-02-2005 18:22] |
|
het logo van een uberheersch band : [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 04-02-2005 1:19] |
|
zonnewiel/Hammer erg gaaf... logo valt wat tegen |
|
Dat zegt natuurlijk al wel wat over de band... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
klaarblijkelijk... |
|
Evident. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: hoe zit dat nou met de voortgang? [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 03-02-2005 18:32] |
|
ah de voorgang is eigenlijk best groot Wellicht binnenkort een nieuwe basser had de heer R. het over [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 03-02-2005 18:46] |
|
quote: hmm dan wordt dat shirt natuurlijk enorm kvlt en een collectors item . Kan ik over een paar jaar dus flink voor vangen. Bruce Banner |
|
al die lelijke photoshop filters... wat is er gebeurd met het oldschool potlood |
|
ben dr weer vrolijk mee begonnen |
|
quote: Zou je kunnen doen, ja... Ik bewaar die van mij voor de zekerheid ook maar. |
|
quote: sorry, maar die letters vind ik echt niet mooi. Dat ding van Attar was beter Dit lijkt wel alsof het door een kind is geschreven... to be honest... Bruce Banner |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |