|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: verdikkie nu sta ik op de vorige pagina, mezelf effe quoten dus hehe [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-12-2004 22:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@M. Waarom ik geschiedenis studeer? Goeie vraag... Ik ga wel volgend jaar voor groot bedrijf grafisch ontwerpen. Maar ik zal ook wel even mijn huidige studie afmaken, al zal het best wel een 5 à 6 jaren plan kunnen worden. Maar ondertussen heb ik nog wel een preview voor jullie: http://www.bane-obscura.com/ZIEK.jpg |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-12-2004 10:43] |
|
Ziet er goed uit Attar! http://www.metal-march.com || http://www.metalsampler.com totally free internet metal sampler with Vreid! |
|
hoe maken jullie deze logo's? programma op de computer? gegroet sterveling |
|
Dit is een logo dat ik in elkaar heb geflanst voor een vorige band van mij. http://www.freewebs.com/brutal-metal/black-white%20malignity.JPG At The Heart Of Winter |
|
quote: Het beste is Adobe Illustrator. Hiermee kun je een logo in strakke lijnen maken die, hoever je m ook vergroot, kwalitatief hetzelfde blijft (werkt met vectoren). Er zijn ook mensen die photoshop gebruiken daarvoor, alleen ben ik daar geen voorstander van .... |
|
logo moet je toch met de hand tekenen, een band logo dan. en daarna netjes overtrekken. |
|
quote:Best leuk, maar de pentagrammetjes zijn er net wat té aan, vind ik. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Op zijn leeftijd mag je zulks nog best stoer vinden hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zelf geschilderd? Mooi! mvg wk10 |
|
Voor m'n band (Torment Engraved) zijn we nog aan't zoeken voor een logo. We hadden een logo onder de oude naam, maar we willen nu toch iets anders. Zijn er hier mensen die handig zijn met het ontwerpen van zoiets of zijn er programma's waarmee zoiets makkelijk ontworpen kan worden? We willen in ieder geval niet zo'n onleesbaar logo, voor de rest hebben we eigenlijk geen concrete eisen. Een idee is Engraved ingekrast, met daarboven Torment in rode letters, waarvan het 'bloed' in de letters van Engraved loopt. Zou gaaf zijn als iets in die richting lukt |
|
quote: nee compilatie van foto's en dan pheuteushop maar Mookje kan dr wat van |
|
Jammer, je site laad niet. Erg benieuwd! Wij hebben de hoes van ons aankomende album uitbesteed aan iemand van de kunstacademie. Verdere indeling van artwork en boekje doen we waarschijnlijk zelf. Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk |
|
made by Attar: ( ) Definitieve kleur wordt nog bepaald. Eerst maar even de (evt.) nieuwe zangeres inwerken edit: ben benieuwd: welke vinden jullie het mooiste? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-01-2005 8:54] Bruce Banner |
|
dat is afhankelijk van de hoes, dus niet bepalen. Als standalone vindt ik de witte het best Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nr. 4 |
|
quote: thnx. hehehe The Kelly Family heeft ook elke cd een andere kleur logo sterf hippie scum! Bruce Banner |
|
ik vind het logo beetje standaard, maar als ik uit deze moest kiezen : de 2de |
|
ik vind die gelige wel wat hebben. maar t heeft idd ook met de rest van de hoes te maken welke t mooiste is... maareh... Lain... ik mis de roze..... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: sterf! het logo heerscht! Bruce Banner |
|
Mwoa .. beetje standaard .. had wel wat elfjes erin verwacht |
|
quote: ik heb ook nooit gezegd dat ik m niet mooi vind "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
mooi getekend, maar het is een beetje een karikatuur van een 'stoer metal' logo. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |