|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Je kunt..,als je goed kijkt, en heel stil bent, Otter lezen in het Nile logo... |
|
Ik vind het knap. |
|
Maar ik kan dat niet zien. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
kneusjes. |
|
hehe, ja de n is met een beetje goede wil tot o te verwazigen, de i en l zijn door de horizontale streep vrij makkelijk als t aan te zien, de e blijft natuurlijk gewoon staan, maar waar die r vandaan komt? edit, de r zal wel het laatste deel van de e + het laatste losse deel van de horizontale streep zijn... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-05-2005 12:24] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hmm, als ik met 1 oog kijk en op 100 meter ga staan, dan misschien wel ja |
|
quote: ik zie het er niet in... en al helemaal niet meer als het gebruikt wordt op de website of coverart.... zie website: http://www.nibdem.cjb.net |
|
laat ze lullen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Precies. Het logo is PURRRRRFECT! |
|
En deze... is iets mooier dan het logo van m'n andere bandje [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 17-05-2005 14:31] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
mooi hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hij is er al... geduld geduld Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
ik zie niets, misschien begrijp je het niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
zo dus, gaaf logo trouwens.. wanneer komt zaagtorture nee eens met materiaal? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-05-2005 14:37] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
heb het gezien ... gewoon die link in je adresbalk knallen... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
doet et hier echt niet. |
|
quote: Dat is onze stijl ook!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: hier ook niet. |
|
Meneer Attar stopt dr mee. zei hij ten minste! |
|
Klopt. Jammer, want hij is donders goed! Bruce Banner |
|
Zeker! Maar ik ben stevig bezig mezelf te ontwikkelen. En dan kan ik HET vaandel overnemen Edit: semi-slaap-mode [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 27-05-2005 3:12] |
|
HET vaandel Bruce Banner |
|
ja heb het al veranderd. Maar goed af en toe kan ik attar gewoon even om hulp vragen als ik dr niet uit kom. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |