|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Koel! vertel! |
|
waarom? het is in eerste instantie voor bedrijven etc... webdesign, logo, reclame en presentatie. aan metalbands kan ik niets verdienen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Scheldgeweld (grind) zoekt nog een redelijk goedkope kunstenaar om een hoes te ontwerpen voor de demo die volgende zondag opgenomen gaat worden, het mag (natuurlijk) niet al te duur zijn Scheldgeweld@hotmail.com |
|
wat wil je er aan kwijt? een goede studio en producer kost ook geld! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het puberale brabo-grind projectje van m'n zwager. |
|
Geniaal logo, hehehehe. Doet me wat aan het logo van Viscera denken.... En zo puberaal is het niet haklust hahaha, sterker volgens mij moeten ze nog optreden ook aankomend weekend ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zo een echte kenner! Ze moeten inderdaad optreden, namelijk in Gemert. Helaas kan ik daar niet bij zijn. |
|
Is jammer wel ja...ben zelf zeer waarschijnlijk wel aanwezig daar mits we op tijd het vervoer geregeld hebben.Hoe kom ik trouwens aan een demo van Haklust ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Niet, ze moeten er namelijk nog een opnemen. Ze zijn wel bezig met de voorbereidingen. |
|
mooi. dan eerst maar eens naar het optreden zaterdag, d'r treden nog wat meer vunzige bands op dus dat wordt ok ! Fuck the world and fuck you |
|
Dit vind ik het mooiste logo wat ik ken, zit perfect in mekaar...Maar daar kom je pas achter als je hem gaat natekenen. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
jammer dat het logo beter in mekaar zit dan de muziek. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
godverdomme wat een topic vervuiling. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Kvind dit logo toch meer lijken op een gast in een auto dan op een logo |
|
Een logo voor Dimæon, Ik hoop dat zij hem ook mooi vinden, zo nee weer terug naar de teken tafel |
|
he goed werk, ook al weet ik niet welke muziek erbij hoort, ik vind het erg mooi Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bij deze raad ik Attar ook even aan. hij maakt zeer goede logo's |
|
quote: Attar is er (helaas) mee gestopt. Bruce Banner |
|
quote:Hmm krijg enorm het gevoel dat ik die stijl al enkele keren eerder gezien heb .. volgens mij bij een gothic/rock of progrock band, naam schiet me zo niet te binnen |
|
hehe, et kan maar zo maar het is voor een progressive death/doom bandje. |
|
Mooi logo Odal! |
|
thenx! Ik hoop alleen dat de band dat ook vind |
|
He louie, ik heb hier nog 2 logo;s van attar liggen, maar die zijn in een veel te lage resolutie om te gebruiken, denk je dat jij die of kan vergroten en opschonen of namaken? |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |