|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ik zou niet weten waar je die kleur wit vandaan hebt nee. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
aap ik doelde niet op wit.. tjek de carnal leftoversite... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ghehehe, bedankt voor jullie reacties, en dat andere is een tof probeersel beter als wat ik er van gemaakt heb. |
|
quote: Hehehe, die gaat binnenkort weer op de schop, moet Carnagath trouwens eerst alles recoveren van zijn gecrashte harde schijf..... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
signature |
|
idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Schets voor een toekomstige split: ps. strepen zijn voorzorg |
|
volgens mij heb je in photoshop die strepen in 2 tellen weg maarre niet slekgt |
|
is dat rode niet t logo? |
|
signature |
|
quote: eerst zag ik t niet maar net werd t me duidelijk, de band heet voorzorg zoals je al zei best een slecht logo |
|
Je bent aan vakantie toe. Boeiender |
|
zonder logo is het volgens mij beter: |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: sorry ik ben gewoon niet zo van het logo's ontcijferen |
|
Het logo en artwork voor het eerste werk van m'n blackmetal project. http://img193.imageshack.us/img193/421/frontcoverd.jpg Bandnaam & titel: (Turris Arcanum - Het fabeltje, de Jood en de heilige hoer) [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 31-07-2009 12:12] neoplasma malignum |
|
hehe ziet er netjes uit maar tering waarom zo'n kinderachtige album titel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Omdat we een nummer hebben met die tering kinderachtige titel. Tis dan ook een nummer met een beetje humor in de tekst dus vandaar Het is een beetje schijt aan alles hebben, lekker CVLT en GR!M Jammer dat ik een paar maanden terug de myspace heb verwijderd. We zijn een dikke 2 jaar met de band gekapt, maar hebben sinds kort besloten het weer op poten te krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 31-07-2009 12:39] neoplasma malignum |
|
quote: :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: artwork gejat ja? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
|
ja, ook gejat! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hah ! Nee ! wij waren eerder. Grimm's CD is uit 2007. wij hadden onze demo en ook de artwork al in de maak (en klaar, als je het zo kunt noemen) in 2006. Ergens rond het einde van het jaar. September/oktober ergens. We hebben het nooit uitgebracht dus het is niet officieel, maar geen rippoff [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 31-07-2009 13:26] neoplasma malignum |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |