IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : logo-design, artwork... Vorige pagina | Volgende pagina
Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 28-10-2010 11:59 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2010 11:54 schreef Onweerwolf het volgende:
Gave kussens Jolly!


Ha ha, thanks. Daar heb ik erg veel lol aan beleefd, inderdaad.

Vogels waren ook erg tof om te doen. Niet geïnspireerd op Clockwork Orange, maar daar ga ik nog wel een kussen van maken. Welk een toeval.


Ja hoor...


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2010 12:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Tof spul mick, veel beter dan die dethoezen.. ik hou er niet van. Dat andere spul wel, typografie is baas


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 28-10-2010 12:18 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 28 oktober 2010 11:44 schreef collision-tammi het volgende:
www.sparkle-design.nl

Staan weinig metal dingen op, schrikt andere klanten af hehe. Heb jij er ook eentje online?


Nice, verdien je hier je complete boterham mee? Ziet er in ieder geval gelikt uit

quote:
Op 28 oktober 2010 11:48 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Niceness!

Ik heb online alleen vrij werk staan: www.jolly-roger.nl




Jij bent heel erg goed...

Wordt je niet regelmatig benaderd door toneelverenigingen/musea voor ontwerpwerk? Is er echt de uitgesproken stijl voor!


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 28-10-2010 12:26 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2010 12:18 schreef powertieke het volgende:

Wordt je niet regelmatig benaderd door toneelverenigingen/musea voor ontwerpwerk? Is er echt de uitgesproken stijl voor!


Dank je wel!

En; I wish! Als ze me weten te vinden zou ik er een moord voor over hebben voor dat soort organisaties te werken. Vooralsnog blijft het vrij gefreubel.

Mocht je iets weten...


Ja hoor...


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2010 13:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik doe eigenlijk geen albumartwork meer dus dit is wat ouder:













Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 28-10-2010 14:07 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

zonde, zit echt veel tof werk bij. ook zelf geschilderd?



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 28-10-2010 14:08 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 28 oktober 2010 12:18 schreef powertieke het volgende:
Nice, verdien je hier je complete boterham mee? Ziet er in ieder geval gelikt uit


Jazeker, maar doe ook vaker werken als zzp-er bij een paar grafische bedrijven. Voornamelijk doe ik toch intermediair en dtp werk. Ook tof om te doen!



spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2010 14:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2010 14:07 schreef collision-tammi het volgende:
zonde, zit echt veel tof werk bij. ook zelf geschilderd?
Die eerste? Nee, zeker niet.

De tijd ontbreekt me en de visie van bands boeit mij helemaal niet, eigenlijk zou ik liever andere genres wel doen. Ik doe nu enkel mijn eigen muziek nog vormgeven, wel zo leuk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 28-10-2010 14:57 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2010 14:26 schreef spectre het volgende:
Die eerste? Nee, zeker niet.

De tijd ontbreekt me en de visie van bands boeit mij helemaal niet, eigenlijk zou ik liever andere genres wel doen. Ik doe nu enkel mijn eigen muziek nog vormgeven, wel zo leuk


Hey Spectre, ziet er goed uit. Futuristisch, doet me enigszins Dödheimsgard achtig aan, zal wel door de typografie komen, wat?

Hoe heet je in real life? Trol? Of ben je CHD-Niles? Sorry, ik ben niet zo op de hoogte.


Ja hoor...


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 28-10-2010 14:59 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ben je Ton/ Tom?

Volgens mij ben jij dat, ja...


Ja hoor...


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2010 15:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je haalt Dimensional Psychosis, Next Waste Dimension en mijn band Control Human Delete door elkaar.

Ton right


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 28-10-2010 15:10 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2010 15:00 schreef spectre het volgende:
Je haalt Dimensional Psychosis, Next Waste Dimension en mijn band Control Human Delete door elkaar.

Ton right


Juist. We hebben opleidingen gedeeld. Volgens mij zit jij wel in alle drie de bands... ha ha, gek hoor, die verwarring.


Ja hoor...


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2010 15:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

neehee, zit ik niet. alleen CHD


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 28-10-2010 15:13 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2010 15:12 schreef spectre het volgende:
neehee, zit ik niet. alleen CHD



D'oh! Ik moet beter opletten.


Ja hoor...


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2010 15:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik snap het wel, fiedeledietjes in de metal = zelfde band


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-10-2010 18:28 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2010 9:48 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Misschien een beetje flauw om zo serieus te reageren, maar ik do het verdomme toch... Zie je, dit is precies waar hel veel opdrachtgevers hopeloos de fout ingaan. 'Doe maar een simpel logo, hoeft niet ingewikkeld', etc.

Inderdaad, ik kan voor je binnen het half uur een leuk uitziend logo in elkaar vlaaien. Dat betekent dan wel dat ik niet heb geluisterd naar je wanneer je het hebt over je positionering, je doelen en ambities, je kwaliteitswens van je product, je doelgroep, etc. Dat ligt allemaal ten grondslag aan het juiste ontwerp van je logo en huisstijl. Met andere woorden, wil je je onderscheiden of daar in elk geval kans op maken, dan zul je je bewust moeten worden in welk segment je je begeeft en hoe je je daarin wilt positioneren. Welke doelgroep wil je aanspreken, etc.

"Gewoon, mensen die van taart houden" telt niet!




Hehe nee ik snap het wel, er zijn veel componenten die erbij komen kijken.. Waarom mijn bericht; ik heb al een plaatje en ik heb al een lettertype en het moet gewoon even op elkaar gezet worden; want dat kan ik zelf niet. Of het wat aanspreekt maakt me momenteel niet echt uit want het is voor een hobby-site en ik wil het gewoon graag voor elkaar hebben. Bedankt voor je reactie in ieder geval


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2010 20:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

mail me maar, fix ik het voor je


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-10-2010 20:56 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Top! Ik heb je een mail gestuurd!


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 29-10-2010 13:08 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Nu eens iets minder serieus



"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


rotor
Usericon van rotor
Posted 03-11-2010 13:56 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Hoe moeilijk en tijdrovend is het eigenlijk om een "pixel-logo" om te zetten naar een vector tekening?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-11-2010 13:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hangt van de complexiteit van je pixellogo af en hoeveel detail je over wil houden Maar zulke dingen hoeven niet lang te duren, uurtje?


I wish I was a butterfly


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 03-11-2010 14:00 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 13:56 schreef rotor het volgende:
Hoe moeilijk en tijdrovend is het eigenlijk om een "pixel-logo" om te zetten naar een vector tekening?


Dat is heeeeel erg afhankelijk van de kwaliteit van het bitmap bestand. Is het scherp genoeg om goed na te trekken (dat doe je in Adobe Illustrator met je pen tool) en hoe omvangrijk het logo is.

Als het een WNF logo is ben je zo klaar, maar als het iets heel enorms is... etc.

Auto trace is fucked up!


Ja hoor...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-11-2010 14:04 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Blackmetallogo's vergen meer tijd.



Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 03-11-2010 14:15 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 14:04 schreef Dirge for november het volgende:
Blackmetallogo's vergen meer tijd.


Op zeker!

Oh nee, die Vargen meer tijd... Get it? 'Varg'... eugh...


Ja hoor...


rotor
Usericon van rotor
Posted 03-11-2010 14:20 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Hehe, ja dat vargt vast veel 'tid'. Skål & Hails voor de info!


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen