|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, het lijkt inderdaad erg op het Nile logo. |
|
hebben jullie overduidelijk niet goed gekeken! |
|
Of jij moet minder overtrekken ... |
|
nou sorrie hoor maar ik zie de vergelijking ook niet echt... |
|
ga liever dat andere logo afkraken, want die is juist WEL een kopie van bestaande logos, en lelijk bovendien... of zien jullie dat ook niet? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-04-2005 2:33] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
danke |
|
Logo van Manowar is ook erg vet. Simpel en toch effectief http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:En tenminste niet geripped van Nile I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Prachtig... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Kan je niet 't logo van TMDC doen? Lijken ze nog meer op Nile! Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Vind ik dus totaal oncreatief, totaal niet mooi, maar ja, Manowar blijft Manowar he Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 28-04-2005 14:34] |
|
Logos en artwork van mijn bands: Bowel Rupture met artwork van Arjan Ubbert (flyerversie) Site van Arjan Ubbert. www.elkenbach.nl Logo van Côte d'Aver met artwork van Mike Majewski (bassist Devourment). Dit komt ook op onze t-shirts te staan. Site van Mike Majewski: www.mikemajewski.com [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 28-04-2005 15:22] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
te lelijk, ongelovelijk dat mensen dat mooi vinden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik deel je mening kerel. niet mooi. |
|
Doet me een beetje denken aan Cannibal Corpse. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gewoon lekker simpel maar pakkend Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
doe het dan tenminste in het groen dit is wel zo... blauw ofzo... Bruce Banner |
|
nee, lekker amerikaans; |
|
hmm.. ik hou het wel bij blauw Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
hmm.. cheap. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |