|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier maar weer verder? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Tjsa...... Ben ik er blij mee? Dacht het niet. Helpt bij het oefenen van rudiments, maar daar houd het dan ook bij op. Was dus een dure vergissing. |
|
wat kost die grap? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat is toch een vrij goed electronisch drumstel, die DTXpress? Wat is er volgens jou mis mee? Touché, pussycat! |
|
behalve dat het er lullig uitziet bedoel je ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
akoestisch drumstel ??? |
|
quote: Jaja, luister eens naar een band met drummer in plaats van naar die hyperblast drumcomputer grind |
|
heb jij dan al een cd uit met je bandje Snaack ?? Als dat zo is dan wil ik wel naar een echte drummer luisteren. |
|
slijmbal |
|
Ik ??? Toon ik eens een keer oprechte belangstelling.... |
|
hehe, dit is echt zielig vergeleken met de kits die ik voorbij heb zien komen... Mijn Tama Rockstar: Ok het is redelijk, ik moet alleen wat vellen vervangen, de tama fabrieksvellen is een belediging voor je drumstel. En meer bekkens natuurlijk. Heb nu merkloze hihats en crash en een 21" medium ride van sabian [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 03-05-2004 23:13] |
|
Over 3 weken: - actieve EMG's - 27" neck - 1 stuk hout |
|
Ik heb 2 goeie gitaren: Een Alhamba P4 (klassiek) en een Jackson KE3 Kelly xl (electrisch dusch). Beiden zeer tevreden over; spelen lekker en mooi geluid enzo. http://www.xguitars.com/4p/4p_detail.htm http://www.jacksonmuseum.com/museum/museum-kelly-pics/J1142bilder/splatter-turn1.jpg (deze maar dan zwart) [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 04-05-2004 0:21] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Holy crap, wat is dat voor merk? |
|
quote:Lijkt me een ESP zo te zien.. |
|
very very nice Schredhead, geile Esp But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
ESP ja |
|
Supergeil ding!!! |
|
Ik wil ook nog meer ESP"s But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik wil nog zoveel gitaren |
|
HIer is mij nieuwe ESP...is en echte Viper Is nog steeds geen DEAN maar wilde eens wat anders de neckjoint is erg lekker.... Maar wat ik met die actieve EMG's aanmoet iig eens naar 18V modden van stock klinken ze IMO nergens naar...geef mij maar een lekkere set DiMarzios, dus als iemand een X2N/PafPro set te ruil heeft (ZWART!!!) [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 04-05-2004 6:44] |
|
quote: o, dat was niet over mij |
|
quote: zolang je maar grooved kerel! , ik zou inderdaad zo snel mogenlijk andere vellen gaan halen; echt een wereld van verschil qua geluid. Zelfs de duurste drumstellen klinken crappy met slechte vellen.... vervangen die hap! |
|
quote: Stoer!!!! Maar waarom zit dat neck element zo dicht tegen t andere element???? |
|
hoop ik eind van deze maand in mn bezit te hebben! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |