|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat kan, maar ik WIL een UV777PBK. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Hehe, ik ken het gevoel. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Tremelo veren stonden te los waardoor het te ver omhoog kwam bij het stemmen, waardoor ik het gevoel kreeg dat ik niet kon stemmen. Het was mijn 1e gitaar met trem, en ik dacht dat alles perfect afgesteld zou zijn aangezien je een redelijk hoog bedrag betaald voor zo'n gitaar. Action vond ik ook te hoog. G-snaar ontstemde bij trem gebruik, dat is nu gefixed (hopelijk) maar ik kwam er laatst weer achter dat de afstellen nu weer niet kloppen, ik begin een beetje te twijfelen aan de gitaar guru die het allemaal voor mij fixed. In ieder geval, ik ga het vanavond ff zelf afstellen, dan weet ik tenminste dat het goed gebeurd. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Binnenkort blaas ik over deze kastjes... "Daten: 800 Watt RMS Dauerleistung / 1600 Watt Maximalbelastbarkeit, Impedanz 8 Ohm, Schalldruck 98 dB" "Daten: 350 Watt RMS Dauerleistung / 700 Watt Musikleistung, Impedanz 8 Ohm, Schaldruck 98 dB" zie: www.fmc.istim.net - Mutatis mutandis - |
|
quote:nietus, die heeft Enforcer(dacht ik) met zijn Deans |
|
quote: Goh, mooie skeletten. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: cewl Carn v30's in je speaker kast!vet |
|
quote: Zeg laat dat meisje met een goede smaak eens met rust. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dat is allemaal heel persoonlijk... |
|
quote: hey ozz lelijk ding zeg LOL OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: wat voor Randall is dat? Rh 200? die is supervet OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
hehe dat kussen met die ichtusvisjes maakt het comleet af |
|
Mijn speeltje: |
|
Gaove elechtrische dwarsfluit! |
|
Had al foto's van mn drumstel gepost.., Nu maar paar foto's van mn eigen studiootje annex slaapkamer Overzichtje van mn studio... Gear: -Yamaha O1X (Digi-mixert, audio/midi interface, control surface) -Korg MicroKorg (Kleine lieve synthesizer) -Korg Electribe ER-1 (Drumdoos) -Boss SE-50 (FX Processor) -Shure SM-58 (Mic) -Sony MDS-JE330 (Minidisc) Hoekje van mn studio... Andere hoek... De Yamaha O1X.. Nieuwste aanwinst in de studio! De MicroKorg.. Klein maar owmygod wat een lawaai komt eruit Electribe ER-1.. Drumdoos, heel erg geschikt voor electro en (waar ik hem voor gebruik) gabber! Njah.., Dat was t ongeveer Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dit is mijn gieter met een marshall mg100dfx voor het geld wat ik er voor heb betaald zeker wel goede spullen. Ik heb niks aan te merken op mn epiphoontje...alleen dat ie ontstemt als een beest, en hij mist toch die crunch van de gibsons....maarja, dat is dan ook het verschil he Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
een echte heavy metal gieter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Niemand meer fototjes van hun gieters te laten zien? ik vind deze topic nogal dood Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
weet iemand nog gratis webspace voorfoto's vanwaar ik kan gewoon kan linken zonder problemen? grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
mn Pearl Export [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 19-06-2004 23:45] |
|
de gezamelijke trots van psychopathologist en jerome: jerome: sovtek mig-100, marshall jcm 800 bass series top + 4x12" cabinet, ampeg svt3 pro, mesa boogie road-ready 2x15". bc rich warlock lefthanded, epiphone thunderbird, ibanez rickenbacker psychopathologist: peavey 5150, BBE 862sonic maximizer, ibanez GE215 EQ, 2x engl 4x12" cabinet. dean european custom korina flying V en natuurlijk ook allemaal tegelijk aangesloten!!!!!!!! door middel van 3x boss tu-2 psychopathologist: jerome: en dit is nog niet alles!! maar het klonk erg goed! grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
VET LOL eindelijk een mooie gitaar die Korina V! LOL! |
|
quote: Ik heb het allemaal wel horen brullen in de Heatcliff's!!! Heb nu nog een piep in m'n oren hahaha |
|
Hehe, ik dacht al; waar blijven ze.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |