|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Euhhh.....krisiunizer is Robbie idd.... spelfout weggehaald... |
|
euhhh...... oeps (schaam)dan heb ik bijdeze dus nix gezegt ( sorry robbie ) [Dit bericht is gewijzigd door darkforrest op 30-10-2004 10:18] |
|
quote: Vandaar dus het misverstand haha spelfout weggehaald... |
|
idd (verrekte nicknames) ik zie het nu ook wel ja profiel nou ja nevermind |
|
Hey, het is niet bedoeld om te patsen. Maar als je net twee dagen geleden zo'n foto hebt gemaakt en je ziet een rubriek 'foto's van je instrumenten', dan is de verleiding gewoon groot om er 1 te plaatsen. Iemand postte op De Muur ook al bescheiden zijn nieuwe aanwinst en zette er voor de zekerheid maar 'niet voor kapitalisten' bij. Op zulke momenten baal ik, want dan weet ik dat het op de Muur-discussies over dure apparatuur slaat, door Grev van Goddess, ondergetekende en andere mensen die al wat ouder zijn en redelijk verdienen. Gitaren zijn gewoon mijn hobby, ik kan totaal niet met geld omgaan en ik geef aan andere dingen weer minder geld uit. Drank, vrouwen etc. Ook rij ik geen Pontiac Firebird of BMW, maar gewoon een afgeragde Mitsubishi. |
|
IK geef je groot gelijk Robbie. IKzelf heb werkelijk kapitalen aan mijn dieren uitgegeven en nooit een moment spijt van gehad. Ben enorm trots op mijn beesten en iedereen mag ze zien. Is te vergelijken met jou gitaren lijkt me zo. Maarre, brute verzameling man!! spelfout weggehaald... |
|
ik bedoelde er verder ook nix mee maar ik las eerst deze topic en zag die foto (zonder jou erop) toevallig kwam ik op jullie site en zie daar (met jou erop) tja dus stom toeval ik zal voortaan eerst effe profielen kijken eer ik wat zeg |
|
Nieuwe aanwinst: Moser BVi - zijn sinds deze week leverbaar in Nederland. O.a. bij Kees Dee in Amersfoort. Voorlopige conclusie: speelt lekker, het is bepaald geen Ibanez strat, maar door de hoek van de snaren tov body en van de brede, stevige hals klinkt het ding wel erg cool. Neck thru, standaard pickups klinken prima, vaste brug dat wel. Standaard met Grover stemmechanieken. Balans is ook wel goed. De riem zit niet aan de punt, zoals bij de oorspronkelijke Gibson Flying V. |
|
Verdomd vette jankplank spelfout weggehaald... |
|
quote: quote: Ik zie het . wel een erg vette plank |
|
Dit is mijn instrument, hier gedemonstreerd door mijn partner. Oh god mijn galajurk. |
|
quote: Een bijzonder leuk grapje... spelfout weggehaald... |
|
Dankjewel, Gurbe. Oh god mijn galajurk. |
|
quote: Graag gedaan Geurt spelfout weggehaald... |
|
Behringer 4 x 12 Speakercabinet Marshall 1960a 4 x 12 Speakercabinet Phonic Powerconditioner Marshall JMP1 Midi pre-amp TC Electronic G-Major effectprocessor MesaBoogie 50/50 Poweramp Conklin GTG-7 gitaar ESP SC-607B Gitaar Van de week voor het eerst beide speakercabinetten tegelijk aangesloten. Dat klinkt echt moddervet. Die Behringer heeft vrij veel hoog ten opzichte van die Marshall en heeft ook wat meer ballen dan die Marshall. De combinatie geeft echt een stuwend diep geluid met heel veel definitie. Me like! Alleen zie ik het niet echt zitten om telkens met 2 cabinetten te gaan slepen, dus dat doe ik dan ook niet. (ik vertoef wekelijks in 2 oefenruimtes, vandaar dat ik 2 cabinetten heb). [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 18-11-2004 23:25] |
|
IS die ESP een beetje goed? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Een beetje veel. Zo strak als de kont van Ghouliette en speelt erg lekker. Mooie toon, erg veel sustain. |
|
Geen idee hoe strak de kont van Ghoul is, maar ik a er maar van uit dat het positief is. Ik heb voor mijn 7-snaren aanschaf ook overwogen om een ESP te nemen, maar ik ben toch bij de Ibanez beland, die ook bijzonder lekker speelt btw. Heb je de EMG's laten zitten? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 12-11-2004 15:19] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik heb juist al mijn Ibanezjes verkocht omdat ik ze niet strak genoeg vond. Die ESP is eenb bariton trouwens, fixed bridge, string through body, 1 piece. Vandaar die sustain |
|
Mijn Ibanez 2077XL heeft ook een baritone hals, loeistrak dat ding |
|
Ik ken em, fijne gitaartjes ja Alleen wilde ik per se geen zwevende brug en wilde ik sowieso wel weer eens wat anders na 9 jaar Ibanez |
|
quote:hé nix tegen baritons he!!dat speel ik al 10 jaar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben erg benieuwd naar je ESP, lijkt me een heerschgitaar. Neck-through body en string-through body toch? SUSTAAAAAIIIIIIIIIIIN |
|
Jep!! Die Ibanezjes kreeg ik niet echt strak in Bb. Die ESP heb ik eens in F gestemd en nogo was ie apestrak |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |