|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bijna net zo mooi als die in mn usericon hehe.. Jij ook bedankt nog [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-02-2005 12:01] |
|
wist ik het maar eerder |
|
niet dat ie van mij is, maar ik vond dit best wel uhmmm.. 'apart' eruit zien vraag me af uit welke tijd die stamt [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-02-2005 14:06] |
|
Uit het analoge tijdperk. |
|
als jij het zegt ^^ iig is het van ver voor mijn tijd :p thx btw voor het aanpassen lainedil ik had geen flauw idee hoe ik het plaatje er zo bij moest zetten |
|
[img ] ervoor [/img ] erachter tadaa! [aan elkaar dus] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-02-2005 14:41] Bruce Banner |
|
Dreamcatcher: Is een PPG Modular 300.. Komt uit 1976! En ik wil er 1 Ontopic!! Ok, studio 'verbouwing' en update! Electribe ER-1 is vervangen door de AN200 en heb het geheel iets anders neergezet zodat mijn monitoren ook daadwerkelijk nut hebben Ook de Alesis ModFXjes in mn rack geschroefd... Foto tijd! Overview van mijn studio annex slaapkamer: Hoek 1 met 2x KRK RP8, Yamaha O1X, ModFX Philtre en BitRman, Roland MC-09: Hoek 2 met MicroKorg, Roland MC505, Yamaha AN200, Yamaha FB-01 en Boss SE-50: View vanaf mijn ultraluxe leren comfy-chair.. Heb de ModFXjes op een 19" agfezaagd stalen plaatje geschroefd (handig zo'n vader met veel troep in zn garage ), zit superstevig en ziet dr prima uit! IMHO Mijn professorische half 19" rackje! Een of ander papieren-bewaar-ding ofzo.. Past precies!!! (Niet echt duidelijk, maar zit een Yamaha FB-01 en een Boss SE-50 in) Mijn nieuwe vriendje!! En natuurlijk.. De comfychair itself!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Jezus, das pas een leuke home studio! Daar ben je vast even mee bezig geweest om dat allemaal uit te zoeken. En dan bedoel ik de apparaten op elkaar afstemmen... |
|
Thanx! En met het uitzoeken valt het wel mee, je komt er gaanderweg wel achter wat je mist.. Kom er nu achter dat ik nog wel een lompe drum-bak erbij wil! Elektron MachineDrum ofzo Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
dat ziet er zeker leuk uit.. en dat thuis op je slaapkamer? very nice |
|
quote: Jah.. Mijn ouders cq buren zijn er niet altijd even blij mee Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
hehe, kan ik me voorstellen ^^ anyway, hier zijn ook een paar foto's van mijn speelgoed. Take a moment and let the beauty sink in |
|
quote: Al die plaatjes qouten leek me overbodig... Wat voor muziek maak je? (lees: ergens mp3's te downen?). Ik ben wel benieuwd. |
|
Mijn wapen. |
|
quote: Maak hardcore (gabber if you will..) Heb 2 MP3s online staan op: Proceed With Caution: http://student-kmt.hku.nl/~koen4/Archetype%20-%20Proceed%20with%20Caution.mp3 Uncontrollable Urges: http://student-kmt.hku.nl/~koen4/UU%20-%20Partial.mp3 Heb ondertussen WEER een nieuw vriendje: Novation K-station!! Jeuz wat een heerlijk ranzige bak.. Kan echt enorm gillen en piepen maar ook supermooie strings en pads produceren.. Super!! Dat grijs-blauwe bakkie links-onderin Dreamcatcher: Wat stuur je aan met die M-audio? Supervette controller!!! En Speedpiano: Die Karma, is dat wat? Hoor dr heel verschillende verhalen over, lijkt me toch wel een keer een superleuke aanvulling voor mijn setup.. Is ie een beetje te programmeren? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: een moslimcomputer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
Als we het dan toch over moslim-achtige dingen hebben.. mijn twee arabische instrumenten: De Saz (links) en de Ud (rechts). De laatste heb ik gisteren op de grote bazaar van Istanboel gekocht . Pittig om te bespelen overigens met die leipe kwart-tonen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Paar humbuckers dr in knallen, zwart overspuiten en flink op hakken! |
|
quote: accordeon en mondharmonika erbij, grind |
|
quote: Met distortion natuurlijk |
|
ach dat kan ook over de gehele opname, dan hoef je amar 1 pedaal te gebruiken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: tsk, barbaar! Altijd maar herrie willen maken Overigens zit er wel een element in. En ja, ik heb hem ook al door mn distortion gehaald. Maar clean klinkt ie net wat mooier.. hehe www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hahaha jij dan, toch ff distortion proberen he.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |