|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vet, hoe klinken sweeps daarop? |
|
quote: Kicken, ik heb in Istanboel ook nog gespeeld in een turkse kroeg vol met locals. Duwden ze me ineens een gitaar in mn handen en vroegen 'maar iets' te spelen. Sta je behoorlijk in je hemd.. Later kwam er een tweede gitarist bij die dus professioneel flamenco gitarist was, kennelijk een bekendheid in Turkije. Was ongelofelijk vet om met hem te jammen, van zo iemand ga je zelf ook beter spelen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
geen idee meer of ik deze al gepost had, maar een paar foto's van mijn kit bij m'n meest recente opnames: |
|
ja al gepost, maar da;'s niet erg. Wat heb jij trouwens weinig bekkens! |
|
Mijn versterkers + boxen Fender Bassman 135 en een Marshall kastje. Vette top voor zowel bas als gitaar. 135 watt buizen rms, beukt elke transistortop tot 600 watt eruit. Gitaren: Yamaha Drop 6, verlengde mensuur, Evolution in de brug. BC Rich Warlock LH, zeer goedkoop kutding. Beide met .012-.066 snaren, in B en B# gestemd. Bas: Ibanez Rickenbacker kopie uit '76, met .065-.135 snaren. Stemming ADAD. Ampeg SvtII-Pro, 300 watt buizen. Momenteel op 2 ohm met Mesa/Boogie 2x15" 800 watt en Ampeg 4x12" 400 watt. Eindelijk geen last meer van full stack gitaristen hahaha. Bas: Epiphone Thunderbird IV .065-.130 afwisselend gestemd in B en A. [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 01-04-2005 14:10] |
|
heb ook nog effe een fotosessie gehouden met 3 van mijn mooiste gitaren..... Heck why not the ML too! |
|
HEY KANKERFLIKKER RESIZE JE PICS FF HET IS FUCKING IRRITANT OM TELKENS DEZE PAGE TE OPENEN EN DIE PICS TE MOETEN LOADEN BOVENDIEN FUCKT HET DE LAY OUT OP. IK HIELD ME AL IN IN HET ANDERE TOPIC MAAR NU FLIK JE HET WEER. |
|
quote: Heee Shakeel, ga je mond eens spoelen?? Ik begrijp best dat je die grote pics beetje irritant vindt, maar ik denk niet dat t de bedoeling is dat je zulke taal gebruikt hee!!! |
|
ach die zielepoot profileert zich op gitaarforum ook al zo, heeft een gebrek aan sociale contacten.....en dit is de enige manier waarop die ermee weg kan komen, veilig achter zijn scherpje... |
|
quote: **Geeft Shakeel een lolly** Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:*drukt valiumpje door strot* *enforcer : donders gave plankies man! |
|
@Enforcer: Vet!!! Ik vind dat Dimebag model toch vetter dan de 'gewone' flying V's.. |
|
Ik heb 5 ML's ofwel Dimebag modellen maar ze zijn niet allemaal zo flashy als deze, ik heb mijn mooiste 3 flametops uitgezocht voor de FOTO heb ook twee gewoon plain ML's (een zwarte en een transparant mahonie) maar ze klinken er niet minder om! ik heb ook nog een hele gave custom Blueburst ML met een solid paintjob zit wel een flamed maple top onder maar die zie je dus niet....die is ook zupergaaf! Thanx allemaal, tja mijn dagen als gitaar verzamelaar zijn over nu ik een huis heb gekocht....nu maar blijven oefenen want daar ontbreekt me de tijd een beetje voor. |
|
quote: dat is direct te relateren aan m'n financiële situatie plus, ik vind het op zich voldoende....wil nog wel graag een china en splash erbij |
|
Same here, 2 crashes, ride, china en een splashje.. Klaar! Vind zo'n heel oerwoud aan bekkens een beetje overkill.. Ziet dr wel cool uit though En bekkens zijn idd fucked up duur.. Om maar niet te spreken dat je bij elke bekken nog eens 75 pleuro op kan tellen voor een fatsoenlijke boomstand Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ik weet het... Ik wil overigens nog wel een grote crash erbij(18") en een china en een sizzle cymbal, maar die kan ik nergens vinden... Ik had er ooit eentje op mijn vroegere muziekschool gezien met allemaal busjes aan de rand van het bekken, heeeel mooi geluid. |
|
quote: Theo Steenbeek in Nijkerk heeft een super breed assortiment aan bekkens. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ja, inderdaad meer dan de feedback in utrecht waar ik de laatste tijd kom. Nu hoef ik tenminste ook niet te fietsen(ik ben ooit eens dat takke-end door de polder vanaf Amersfoort naar nijkerk via bunschoten spakenburg gefietst voor 2 spanbouten... ) [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 02-04-2005 19:44] |
|
quote: Steenbeek is goedkoper heeft betere service, en Feedback is gewoon een enorme kanker-zaak! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Fotoos van laatste show paar weken terug. Van achter, en van voor. The Glorious Dead! |
|
netjes! |
|
Gave kit zo kan ie wel weer |
|
Nais drums! ( goblinjester ) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Inmiddels gebruik ik de kit niet meer als afgebeeld, veel te lomp groot. Dus nu maar 2 kits van gemaakt, speelt stukken beter en is eenvoudiger mee te nemen/op te bouwen! The Glorious Dead! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |