|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Enforcer, wederom ongelooflijk geil gitaar kerel! Waar woon je, dan komen mijn Marokkaanse vrienden even bij je 'homeshoppen' Jij hebt toch wel een verz. speciaal voor je instrumenten neem ik aan? Ik bedoel: je hebt een klein kapitaal staan man.. Het moet trouwens gezegd worden: JEZUS wat een afgrijselijk bankstel, aaaaaaaaargh |
|
Ja....ik wilde al posten dat hij eigenlijk een nieuwe bank zou moeten kopen i.p.v. een nieuwe gitaar. anyway welterusten bis morgen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jaaaa tot morgen kerel! |
|
quote: Gezeik mee gehad ? Ik heb m al jaren, helemaal perfecto, laatst nog es opgeknapt, is nu helemaal super (Ik heb m dus ook, mocht men dit nog niet opgemaakt hebben ) |
|
Hey Marcel, Jij hebt volgens mij elke Ibanez toch wel gehad en anders in ieder geval bespeeld? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Die bank is niet van mij maar van mijn vriendin....HAHAH we wonen nogal studentikoos dus alles wat gratis was staat hier nog.. IN NOvember gaan we respectabel wonen dan komt t allemaal goed! Ik heb inderdaad een opgehoogde inboedelverzekering HAHHAHAH |
|
WOW die ESP is zeker wel mooi [Dit bericht is gewijzigd door b 11 op 20-05-2004 9:52] |
|
vette axe enforcer!! ik ben ookeer te spreken over mijn esptje wel ff wennen zo'n 27" neck! |
|
die van mij is een normale scale...ik hou niet zo van baritones.. Mar het is echt een prima gitaar... |
|
quote: Ik wel, vooral bij een 7-snaar erg prettig. |
|
|
|
quote: Het waren de fabrieksinstellingen, ik was zo naief om te denken dat zo'n Signature model gewoon goed afgesteld vanuit de fabriek kwam. Bij het stemmen kwam de brijg zodanig omhoog dat de tremelo de pick-up-switch raakte. Daarbij komt kijken dat ik over afstellingen en technische aspecten van de gitaar niet echt veel ervaring mee had, het was sowieso mijn eerste gitaar met tremelo. Na veel frustratie heb ik hem laten maken (lees: afstellen) en toen ging het weer goed. Todat het zadeltje van mijn G-snaar schijnbaar kapot ging. Bij een beetje tremelo gebruik schoot de snaar los waardoor de hele gitaar ontstemde. Dit is gemaakt, en nu speelt ie weer als een zonnetje. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Die heb ik ook!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik geen andere Bas meer koop vooraleer ik in een degelijk project terecht kom. Het kakki groene geval was mijn eerste, een Challenge (?) gekocht van de bassist van mijn vroegere band,....met dat ding dacht ik nog rechtshandig te kunne spelen. Later kwam er dus een linkshandige bas in de vorm van een mooi strak zwarte *kuch* Stagg dat ding voldoet voorlopig nog prima.....en ja, er hangt een stikkertje op .... Ow ja: versterker: Laney BC120: vet ding Na het verbranden van mijn ZOOM effectendoos, ben ik gewoon overgeschakeld op een BOSS turbo distortion, wat volstaat voor de sound die ik zoek. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
|
|
Eej die voorste Ibanez met de Bartolini's heeft ons Mies ook, hele vette bas... |
|
Niet zo scherp, maar de foto is gemaakt met mijn webcam. vlnr: 1991 Gibson Les Paul Classic Plus (for sale) 1974 Gibson Les Paul Custom 20th anniversary 1999 BC Rich Bich Supreme 1984 BC Rich Mockingbird Supreme 1991 Jackson RR1 ...only dead people are cool... |
|
Mijn Gr87106 ELZ [Dit bericht is gewijzigd door Damnation op 24-05-2004 21:37] |
|
Sinds een paar weken mijn schatje. Pearl ELX (cobalt fade met zwarte hardware) Har har! |
|
De apparatuur van een van de gitaristen van mijn band: |
|
|
|
maar dan in't zwart |
|
quote: heeeeee, das t gitaarspul van Frank!!!!! Speel jij daar mee samen, joh???? |
|
Hey die JEM heeft Stringz ook!! Die heerscht |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |