|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij is inderdaad erg prijzig. Wij waren echter in de studio en hebben gewoon wat tops geprobeerd die daar stonden. quote: Nu-metal maken we niet, maar we staan wel vrij laag gestemd (C). quote: Wij hebben een heuse (ge-upgrade) Cyclone gitaar gebruikt, en niets voor de versterker. Scheuren maar. Nou ja, waarschijnlijk een kwestie van smaak, idd. Touché, pussycat! |
|
Cyclone? |
|
Ik bedoel maar... Touché, pussycat! |
|
Vanmiddag in den studio: |
|
Hier zijn ze...niet echt super maar het is fuckingmoeilijk om goede foto's te maken van dat chroom! |
|
Mooie foto's |
|
Waarom heb je eigenlijk twee JMP's staan in de studio? |
|
Onderste rek is van mij, bovenste rek van de andere gitarist. We hebben steeds dezelfde speakerkast gebruikt en op deze manier hoefde we alleen steeds de speakerkabels om te prikken. We hebben per nummer alles afgewerkt, dus steeds om de beurt spelen. Ik heb een marshall 1960a en hij de Slash Signature versie daarvan. Die klinkt nog beter, vandaar dat we alleen die kast gebruikt hebben. Die kast is overigens LOODzwaar! Helemaal van eikenhout gemaakt en dat hoor je ook. Veder gebruiken we net iets andere instellingen op onze apparatuur. Dit leek ons daarom de meest handige oplossing. Overigens nog een leuk rekje 7snaren: vlnr: Carvin (customshop, usa) Conklin GTG-7T Conklin GTG-7 ESP SC607B-NG [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 16-05-2004 10:02] |
|
quote: Is dat een JMP-1 of zo? (volgens mij heb ik die ook nog ergens liggen). wat voor een apparaat (bovenste is toch hetzelfde als die onderste?) is dat daaronder? (tussen die JMP en die mesaboogie (twee keer 50?)). mooie spullen! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Een TC Electronic G-Major. Verder: zie mijn vorige post en dank u minisampletje van gisteren.. [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 16-05-2004 10:20] |
|
YEAH !!! |
|
@Enforcer, bedankt voor de fotookes kerel!!!! @Shredhead, weet je nog in Venlo met al die racken boven op elkaar??? t leek net echt!!!! |
|
quote: klinkt lekker Si!!! dat smaakt naar meer..... komt U maar met de volgende sample |
|
quote: Sorry, ik snap de verwarring, het was gulden niet euro. En hij was (heb het bonnetje opgezocht): 1013,- Gulden Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
quote: Kom jij zo hoog met een voet, om die pedalen bovenop te gebruiken? Oud Vuil. |
|
quote: hahahaha Onze Wim op scherp!!!! |
|
quote: LOL!! die is van triple-dan Een digitech spacestation. Zit in de effectloop ergens tussen zijn jmp1 en zijn g-major en wordt dus via zijn footcontroller aangestuurd |
|
Dit is mijn skatje! |
|
Een echte vrouwen-JEM... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-05-2004 15:28] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nou... 'r zijn genoeg mannen die ook zo'n Jem hebben, bijna alleen maar want hoeveel vrouwen spelen er nou gitaar... laat staan dat ze dezelfde Jem hebben |
|
Die Susan van Desensitised speelt op een Universe. Dat heerscht ook wel behoorlijk. Maar jij ook wel met je Jem hoor... Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Ook in mijn bezit Wel een beetje gezeik mee gehad maar nu is toch eindelijk goed afgesteld. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-05-2004 11:39] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ziet er goed uit Azagthoth , ik heb een Ibanez RG 170 dx : |
|
Mijn nieuwe ESP |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |