|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: was dus... The Glorious Dead! |
|
helaasch kerel, helaasch |
|
Een paar foto's van mijn lieverd die in de studie genomen zijn. Touché, pussycat! |
|
Strak kitje! Is da een Recording Custom toevallig? Mijn zooi maar weer es : Vorige week gehaald (RG7620) : M'n heersende Bo-El'letje : M'n Jem in't midden (die andere 2 plankies verkocht) : En m'n bak herrie (G-major vervangen door een Rocktron Replifex) : |
|
Ik wikl ook een bo-el endorsement What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
die linker!!! zooo mooi! |
|
quote: Ik ben er nog steeds erg blij mee. Ze is niet meer honderd procent, maar klinkt nog altijd als een klok. Touché, pussycat! |
|
quote:Ah cool! Op onze 2e plaat is zo'n kit nl. ook gebruikt en we kregen er een dikke grijns van ja Gaaf ook dat die van jou wit is, ziet er mooi uit |
|
quote:Haha nie huilen Valfar heeft em nu. Ding was destijds nieuw slechts 300 eurotjes Zeer mooi plankje voor zo'n prijsje ja. @Rutan : aww wat klinkt iedereen verdrietig hier gheghe. http://www.huubboel.nl maar volgens mij heeft ie nu genoeg endorsers.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-04-2005 11:37] |
|
Is niet neck-thru, dus niet tr00 (lees: is niet duur genoeg om mijn gebrek aan talent mee te kunnen verhullen) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Dat geloof ik graag. De eerste keer dat ik op zo'n ding speelde (tijdens een optreden samen met Seizure), was ik gelijk verkocht. quote: Zeker. Vooral op een podium doet die kleur het erg goed. Hij is net niet helemaal wit. Er zit een beetje een parelmoerglans op. Bij de 10 en 14" tom kun je dat beter zien. Die komen van een andere kit die meer onder podiumlicht heeft gestaan. De lak verkleurt over de jaren en onder invloed van warm licht. Veel optreden om de rest te laten bijkleuren dus. Wat ik ook tof vind is dat de binnenkant van de ketels donkergekleurd is. Dat geeft een mooi effect als je de kit vanuit de zaal bekijkt. Niks geen remo-ebony vellen nodig, gewoon heldere dunne vellen. Touché, pussycat! |
|
Haha veel optreden zonder die 10 en 14" dus. Maar mooie kit idd |
|
gister nog ff op de MC-7 gespeeld, speelde errug lekker......... klinkt ook beter dan die Ibanjo's!! |
|
quote:Bo-El is cool!! |
|
quote: dan vindt je deze waarschijnlijk ook wel ruig dit is de nieuwe gitaar van onze gitarist. owja om ff ontopic te blijven mijn halve kit |
|
Mijn ubergeile Soundgear SR3005 (1e model met passieve elementen en aktieve voorversterker) Op de achtergrond mijn lekkere heerlijke vette geile Ampeg SVT3Pro met een Marshall lowbudget 15" baskastje, maar ben nog zoekende en sparende voor een nieuwe vette Oh ja mijn blowende drumcomputer staat er ook nog op |
|
Om maar over je eigen geile kop nog maar te zwijgen!!! ghehehe [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 29-04-2005 18:41] |
|
quote:nog geiler: de SR3006 |
|
Het kan altijd geiler |
|
quote: Misschien een Ampeg SVT410HLF ? |
|
Juuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiissssssst!!!! |
|
quote: Ik heb maandag ook een voorproefje gehad van de MC-7. Echt een gave plank. Misschien eens kopen overwegen als hij uitkomt! |
|
quote: Ja inderdaad. Had ik maar zo'n mooie gitaar... Oh wacht, dat heb ik ook |
|
HOERRRRRRRR |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |