|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is natuurlijk erg vet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
heeft triple 7 soms 777 instrumenten ofzo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nog niet Ik heb wel 3 gitaren (vandaag de 4e verkocht) |
|
quote: Wist ik ook niet, hehe. Sterker nog: ik heb de Deftones nog nooit gehoord, maar die gitaar is wel ubervet! En fukking strak! |
|
Korg Microkorg (Synth + Vocoder) Korg Electribe ER-1 (Drumdoos) Tama Rockstar 14" Zildjian ZBTPro Hihats 20" Zildjian ZBTPro Ride 15" & 16" Stagg Crash 18" China Crash Yamaha DFP-880 Twinpedals + mijzelf met mn ogen dicht Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Leuk, maar ik wil m graag in z'n geheel zien hoor!!!!!! Dit is zo'n raar standje..... |
|
your wish.. |
|
wat betaal je nou gemiddeld voor zo'n gitaar???? |
|
valt wel mee met een beetje mazzels scoor je er een voor een kleine 1100 pleuro's |
|
Ubergeile gitaar Schredhead, errrugg mooi en zal zeker top klinken. Denk dat mijn volgende ook een ESP wordt, zal nog wel even duren, voorlopig, heb aan twee 7-strings ook wel ff genoeg maarja je hebt nooit genoeg gitaren But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: sander, post die foto van jouw ESP mog eens!!!!! |
|
thanx! Klinkt zeker strak! heeft ook alles aan boord om strak te klinken: - 1 piece gitaar - actieve EMG's - vaste brug - bariton nek Ik heb aan 2 ook genoeg, heb mijn 3e 7 snaar vandaag verkocht, hehe |
|
quote: In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik weet het, erg gave vloerbedekking heb ik ja |
|
quote: FF een ander foto'tje(is niet de mijne die heeft een donkere see thru lak). Hij ligt nu even bij de gitaarbouwer om een nieuwe SD custom te laten inbouwen als ie terug is zal ik hem eens een nette foto met de digicam maken. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
|
|
Da's ook helemaal geen verkeerde zeg! |
|
hebben ze die ook in 6 snaren met eventueel een tremolooke??? |
|
Ja echt een gaaf ding, sinds ik Jeff Loomis van Nevermore voor het eerst op zo'n model zag spelen was ik verkocht. Het grappige is Jeff Loomis momenteel geswitched is naar de gitaar ik al had, een Schecter 007-elite. Sinds de laatste tour speelt hij er op But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: hoe heet dat type???? |
|
De 7 snarige variant wordt niet meer gemaakt maar het is volgens mij een Horizon model en die staan bijvoorbeeld met 6 snaren zo op de ESP site: But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Nou weet ik niet of ik spontaan helemaal verliefd aan t worden ben???? |
|
*Gitaarverkopermodus aan Of een Horizon 3? =Gitaarverkopermodus uit But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ik vind die t stoerst!!!!! mooie kleur ook..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |