|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dank je wel, ik wil hem wel ruilen voor zo'n Jem van je Het is een RG2550EX met prestige nek, een (relatief) goedkope gitaar, nog geen 800 pleuro. Speelt bijzonder lekker, klinkt ook niet verkeerd maar ik ga er nog wel (ooit) Evolutions in zetten, nu zitten er DiMarzio IBZ's in wat goed te doen IMHO. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
wat een ongelovelijk VETTE gitaar zeg |
|
wat moet je eigelijk doen voor die vette vingers op je lak, ik moet m'n basje steeds meer poetsen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Voor het spelen je handen wassen (vetvrij maken). Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Poetsen, je hebt ook speciale ontvet sprays. Maar in principe moet je gewoon elke keer poetsen of ermee leren leven dat er vingerafrukken op je lak zitten. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
is cockpit spray wel een goede spray dan? hmm misschien dat ik latex handschoenen ga dragen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een BC RICH NJ series Beast 1000 EURO??? ik denk dat je flink getild bent! |
|
|
|
quote: Dat scheelt nogal. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Dat zijn duitse prijzen, hier liggen die wel nog iets hoger. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
VOlgens mij maakt dat geen ene reet uit. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Dan is hij dom geweest om het niet in Duitsland te kopen.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat was ook m'n eerste idee, dat kan toch niet |
|
Heb je die NJ versies niet in Amerikaanse en Japanse (china of waar het ook vandaan komt) uitvoeringen. Ik kan me vergissen maar volgens mij heb ik wel eens gehoord dat die Amerikaanse pruducties duurder zijn. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
yessss vandaag eindelijk mn nieuwe houten drumbeaters binnen... en agressief dat ze klinken |
|
quote: Nee net niet volgens mij... (jah sorry, ben nogal BC Rich prijzen aan het vergelijken tegenwoordig ) |
|
Het is ook een vage gedachten, ik meende ooit zoiets gehoord te hebben maar het is goed mogelijk dat ik me vergis. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
BC RICh heeft: Bronze series (Body art o.a.): China Platinum series (Platinum en Platinum Pro): China maar iets mooier NJ series (ook de NJ neckthru's): Korea standards en custom modellen: USA USA modellen zijn rustig 5-6 keer zo duur als een NJ series... Ik heb zelf een NJ V jr. gehad en een USA neckthru Mockingbird en was er niet zo over te spreken al zijn ed USA versies zeker mooi gebouwd! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 14-05-2004 15:49] |
|
quote: Alleen de US modellen zijn goed, de rest is gemaakt van waaibomenhout. Die USA die jij had was trouwens een door Ed roman overgekocht Class Axe gitaar (zie ook de muurdiscussie) en de huidige eigenaar heeft hem ookalweer voor (veelteveel) geld op gitaarmarkt.nl gezet. Die NJ Jr.V daar wordt nu ergens ter hoogte van Geel op gespeeld hehehe. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik heb geen idee door wie die gemaakt is, zelfs NEAL MOSER wist daar het antwoord niet precies op...het kan een class axe zijn maar dat hoeft zeker niet. Ik heb echter op genoeg jaremn 70 en begin 80 USA Neckthru's gespeeld en die hebben allemaal hetzelfde probleem, totaal geen balans....en de fretboards vind ik persoonlijk ook niet lekker niet gebonden daar hou ik niet van. [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 14-05-2004 16:04] |
|
quote: Je kunt toch een gewichtje aan je band hangen zodat hij weer recht hangt? Moet je met een explorer of firebird ook altijd doen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
nou bij mijn explorers is dat absoluut niet nodig....heb er een hekel aan als gitaren slecht gebalnceerd zijn zodat je kunstgrepen moet uitvoeren.. nee ik heb daar met mijn USA DEANs absoluut geen last van......bovendien zijn de halzen veel lekkerder dan welke BC RICH dan ook... Blijft echter wel dat ik de warlocks, Bich en Mockingbird neckthru's er supervet vind uitzien. Grappig hij staat inderdaad op gitaarmarkt...zelfs met mij foto's erbij.... hij blijft mooi om te zien.... [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 14-05-2004 16:08] |
|
stealths heersen nog steeds het hardst. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |