![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja en alle schroefjes en dingetjes roesten helemaal weg onder mn vingers... zonde ![]() Net ff je band gechecked, klonk erg goed en zag dat vooral jullie 2e gitarist een grote Allan-fan is? Cool ![]() ![]() |
|
Ja zonde idd. Hehe cool, thnx ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jaja das wel wat anders dan metal ![]() Maar goed, ik denk dat de ZM-mensen dit ge-slow-chat niet echt kunnen waarderen dus ik hou maar op nu ![]() ![]() |
|
quote: Hallebeek is te gek! Enneh hehe indeed. frnkschiphorst@hotmail.com als je nog verdert wilt lull'n. (msn) ![]() Hey Rob speelt ook bij jullie! Cool, de em de groeten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-08-2004 11:29] ![]() |
|
quote: hehe LOL, Dat hoopte ik met die MM Petrucci ook!!! Maar helaas......... ![]() ![]() |
|
He, met mijn Stephen Carpenter (Deftones) signature lukt dat wel!! ![]() ![]() |
|
als ze nu ook nog bandjes afspelen in die signature gitaren ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:En ik met mijn JEM7BSB ![]() ![]() |
|
hahahhaha, zo kunnen we nog wel ff ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Holdsworth spelen? LOL ![]() ![]() |
|
quote: Nee, spelen zoals de kerel door wie ie gesignatured is ![]() ![]() |
|
Ja dat lukt me op mijn niet-Stephen Carpenter Signature ESP ook wel ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Dat geloof ik meteen, maar daar ging het niet om ![]() ![]() |
|
quote: Ja duh ![]() ![]() ![]() |
|
komop jongens, wel scherp blijven heeee!!! ![]() ![]() |
|
Pfffttt valt niet mee na 7 uur vergaderen arghhh, somebody kill me ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Ruilen voor een 77FP? Daarmee lukt je het wel hoor!! (mij alleen niet ![]() ![]() quote: Hehe jahaa ![]() Ontopic : M'n opnameshit (buiten mn PC dan) : [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-08-2004 19:12] ![]() |
|
mijn basje + gitaar ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
verwacht je nog opmerkingen over de vuilnisbak? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: ehm... kan je eens kort proberen uit te leggen hoe je een simpel deuntje daarmee kan opnemen? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
@ azzie: dat is mijn versterker hoor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-08-2004 17:39] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hehe. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
en scheuren dat ie doet ![]() Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! ![]() |
|
quote: ik die bas wel aardig klinken op je versterkertje ![]() maarja het echte bas geluid was wel weg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |