|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja en alle schroefjes en dingetjes roesten helemaal weg onder mn vingers... zonde Net ff je band gechecked, klonk erg goed en zag dat vooral jullie 2e gitarist een grote Allan-fan is? Cool |
|
Ja zonde idd. Hehe cool, thnx Ja we houden beiden wel erg van Holdsworth. Laatste tijd ook steeds meer fusion-elementen in onze muziek hehe. Nu nog zo leren spelen |
|
quote: Jaja das wel wat anders dan metal En je raakt eigenlijk nooit uitgeleerd... er is zoveel te leren. Ik heb zelf toen ik net met fusion begon een jaartje les van Richard Hallebeek gehad, heeft vrij veel geholpen (alhoewel het zelf bestuderen van lesvideo's en boeken meer nut heeft bij mij). Maar goed, ik denk dat de ZM-mensen dit ge-slow-chat niet echt kunnen waarderen dus ik hou maar op nu |
|
quote: Hallebeek is te gek! Enneh hehe indeed. frnkschiphorst@hotmail.com als je nog verdert wilt lull'n. (msn) Hey Rob speelt ook bij jullie! Cool, de em de groeten [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-08-2004 11:29] |
|
quote: hehe LOL, Dat hoopte ik met die MM Petrucci ook!!! Maar helaas......... |
|
He, met mijn Stephen Carpenter (Deftones) signature lukt dat wel!! |
|
als ze nu ook nog bandjes afspelen in die signature gitaren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:En ik met mijn JEM7BSB |
|
hahahhaha, zo kunnen we nog wel ff |
|
quote: Holdsworth spelen? LOL |
|
quote: Nee, spelen zoals de kerel door wie ie gesignatured is |
|
Ja dat lukt me op mijn niet-Stephen Carpenter Signature ESP ook wel But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Dat geloof ik meteen, maar daar ging het niet om |
|
quote: Ja duh |
|
komop jongens, wel scherp blijven heeee!!! |
|
Pfffttt valt niet mee na 7 uur vergaderen arghhh, somebody kill me But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ruilen voor een 77FP? Daarmee lukt je het wel hoor!! (mij alleen niet ) quote: Hehe jahaa Ontopic : M'n opnameshit (buiten mn PC dan) : [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-08-2004 19:12] |
|
mijn basje + gitaar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
verwacht je nog opmerkingen over de vuilnisbak? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ehm... kan je eens kort proberen uit te leggen hoe je een simpel deuntje daarmee kan opnemen? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
@ azzie: dat is mijn versterker hoor [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-08-2004 17:39] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
en scheuren dat ie doet Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote: ik die bas wel aardig klinken op je versterkertje maarja het echte bas geluid was wel weg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |