|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nee, heb ik al een 81 in mn RG, vind ik niet zo fijn, klinkt me iets te steriel grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote:hmm, uit mn ibanez roadster komt toch een lekker geluidje met n emgtje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
en toch mis ik iets in mn emg wat ik wel heb bij mn dimarzio evolution (in dean flying v) maar kan ook aan verschillen qua gitaar liggen, heb superdistortion nog niet geprobeerd maar lijkt me wel erg goede combi met de ijsman grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote:hehe mayb ligt t aan de batterij ,was laatst een hele verheldering voor mij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik ken het probleem grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Die is wel mooi. De nieuwe Iceman vind ik niks. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
die kleine bedoel je? de icx120 geloof ik grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Ja die. Ik vind het model op zich wel mooi. Dus ik had hem uitgeprobeerd. En dat ding was zo ontzettend klein. Speelt voor geen meter. De Ice op de foto is tenminste normaal. Althans de grootte. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: hmm, bij mij ook, vind zelf de 81 wel strak, heb dan ook 85 voor het wat warmere geluid OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Hmm khou nie zo van EMG. Geluid 'leeft'niet echt en klinkt op elke gitaar praktisch hetzelfde. Typisch soundje.. moet je van houden. |
|
quote: Daar kun je wel wat aan doen hoor!!!! Gewoon, een half volle batterij erin stoppen!! |
|
quote: LOL ja dat zal goed klinken. |
|
Ik ben zelf een grote fan van de EMG 85 (ook voor ritme). |
|
Lief samen op bed. 'Nuf said. En voor al dat heerlijke ( ) GM werk.. klote, maar soms erg effectief. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: EMG's zuigen ik heb nog steeds een gitaar met EMG's maar ik verkies makkelijk een DiMarzio Super Distortion over een EMG! Veel organischer attack en strakker geluid...zeker in combinatei met moderne high gain amps heb je geen actieve PU nodig met 2 V output! |
|
quote: Geen Fender of wel? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Nope, een TCS, Fender imitatie. Maaarrrr, dat andere schatje maakt alles goed.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Die RG is zeker erg fijn. Maar het zou helemaal leuk zijn als het een Fender was en een Ibanez. leuke combi. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Dat zou zeker leuk zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Smaken verschillen. |
|
quote: sluit ik me helemaal bij aan , ik vind emg standaard geweldig geluid geven OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote://ff offtopic sinds wanneer ben jij op ZM sander? Is rients er ook op? Hoe zit het BTW met jullie demo? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
tevens off-topic: volgens mn profiel sinds Maandag 22 September 2003 - 1:00.42 en rients heb ik hier nog nooit gezien, demo is een beetje een lang verhaal aan het worden idd. probleem is dat we het net zo goed opnieuw kunnen doen en dan zeker weten een beter geluid en ook strakker spel kunnen waarmaken. grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Van Marcel gekocht? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |