IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Ebay Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-11-2001 9:37 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Whaahaha wat een stelletje sukkels bij Ebay.nl!

Moet je voor de gein eens op 'Honda' zoeken:



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-11-2001 9:39 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

pff


Suck my piss


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 20-11-2001 9:56 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Doen jullie veel aan ebay bij de weg? (om van je oude CD's af te komen/nieuwe CD's te vinden)?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-11-2001 10:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik doe helemaal niet aan ebay. Als ik oude CD's kwijt wil ruil ik ze weg.

Ebay wordt nog eens een keer de dood van de underground.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2001 10:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik kwam er iets meer dan een maand geleden achter dat er op ebay ontzettend veel blackmetal rareties (lp's , etc) te krijgen zijn.. Maar mijn lol verging snel na een tijdje kijken naar die veilingen.. Alles begint laag, maar wordt uiteindelijk OF voor een hele dure prijs verkocht, OF er is weinig interesse, maar dan nog kun je het niet voor een normale prijs kopen, want dan liggen er altijd powersellers op de loer dit het inpikken, om enkele weken later weer te verkopen, in de hoop dat er dan wel interesse is.. Verder zijn de postage/shipping costs van die lui idioot hoog.. Gemiddeld betaal je voor 1 lp ongeveer 30 piek portokosten vanuit Amerika (waar het meeste vandaan komt).. dat is veel hoger dan de standaard.. Anyway.. ik bekijk zo nu en dan ebay, maar denk niet dat de kans groot is dat ik er iets koop.. Mocht iemand echt op zoek zijn naar een item, dan is de kans groot dat het op ebay langs komt, dat wel, zo heb ik de afgelopen maand tientallen lps, pic lps, demo's etc van Mayhem, Burzum, Darkthrone, Emperor, etc zien langskomen.. maar reken wel op forse bedragen als je echt iets wilt kopen..

Anyway, maar forse bedragen betaal je op beurzen ook, dus dat is niet zo raar,.. het klote effect van ebay is alleen dat de helft van de mensen die daar koopt/verkoopt het puur doet voor het handelen en geld verdienen, wat uiteindelijk inderdaad neerkomt op de dood van de underground...



elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 20-11-2001 10:58 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Om van spullen af te komen ruil ik ook veel liever (heb er liever andere spulletjes voor dan een paar guldens), maar om aan nieuwe dingen te komen kijk ik er wel eens rond. Tenminste, op ibazar maar dat is tegenwoordig ebay. Op de Amerikaanse versie ben ik nooit geweest, lijkt me een beetje lastig met betalen en idd verzendkosten en aan jullie verhalen te horen is dat ook zo... en om collectors items maak ik me sowieso al niet zo druk...



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-11-2001 21:22 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ebay WAS ooit Ibazar ja, toen was het nog goed. Ebay sucks... Objecten uit het buitenland zijn gewoon sowieso veel te duur.

Ik verkocht vroeger veel magic kaarten via Ibazar, maar dat hoef ik nu niet meer te doen, aangezien je nu ALTIJD commissie moet betalen over dingen die je verkoopt (en niet alleen als de verkoopprijs hoger is als 50 piek of wat het vroeger was). En straks gaat Ebay ook nog geld vragen voor het aanbieden alleen al!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-11-2001 8:34 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 20 november 2001 21:22 schreef TNightmare het volgende:
Ebay WAS ooit Ibazar ja, toen was het nog goed. Ebay sucks... Objecten uit het buitenland zijn gewoon sowieso veel te duur.

Ik verkocht vroeger veel magic kaarten via Ibazar, maar dat hoef ik nu niet meer te doen, aangezien je nu ALTIJD commissie moet betalen over dingen die je verkoopt (en niet alleen als de verkoopprijs hoger is als 50 piek of wat het vroeger was). En straks gaat Ebay ook nog geld vragen voor het aanbieden alleen al!


Ik denk dat ze zichzelf daarmee wel in de vingers snijden... ik hoop het tenminste.



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-11-2001 15:47 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

eBay Duitsland wordt duurder
planet commerce - eBay Duitsland verhoogt per 1 december zijn startprijs van 1 mark, 1,13 gulden naar 1 euro, 2,20 gulden. De Nederlandse vestiging van de veiling volgt die stap niet.
15:31 21 nov Lees verder



elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-11-2001 16:33 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Zouden we hier niet een subforum willen hebben voor tradelists?



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-11-2001 17:11 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 16:33 schreef elessar het volgende:
Zouden we hier niet een subforum willen hebben voor tradelists?


goed idee.
of het nou gewone albums zijn of mp3 albums of andere metal zooi er is altijd wel belangstelling denk ik.


[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 21-11-2001 17:13]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-11-2001 17:19 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Joah! Niet dat ik origineel spul snel trade, maar zo'n tradingpage lijkt me hier ook niet overbodig! Kan altijd CD-r traden, of idd mp3. Maar ja, ik zelf heb eigenlijk de pest aan beide en zal als het kan altijd het origineel willen hebben.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-11-2001 18:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Precies. Trade-forum is ideaal, ik heb vrij veel getrade op alt.music.black-metal, maar ja da's internationaal, veel verzend kosten e.d. Ik heb nog wel een origineel CD-tje of 15 op m'n tradelist staan.
CD-R traden vind ik een beetje onzinnig, CD-Rretjes waar ik geen behoefte aan heb geef ik meestal weg, of doe ze bij een trade. En mp3 traden, tja...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-11-2001 18:14 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

als je al mp3 trade moet je wel voledige albums traden dan heb je zo 12 albums op een cd.

als je mijn lijst wil zien mail me dan effe(linknl@yahoo.com)

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 21-11-2001 18:46]


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-11-2001 18:50 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Voor MP3 "traden" hebben we de Rhodium mailinglist... kan iedereen gewoon uploaden naar diverse FTP's als ie/ze vindt dat iedereen een bepaalde band moet gaan horen.
Ik heb zelf vroeger ook vrij veel getrade via de nieuwsgroep maar idd de verzendkosten zijn vaak een nadeel, zeker als het om een trade van 1 of 2 CD's gaat.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-02-2002 12:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Duur cd'tje:

http://cgi.ebay.nl/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1511283815

Vlad Tepes / Belketre CD..

Staat inmiddels op F250,- .. tering..



(note: Dit plaatje werkt over enkele weken niet meer, als de veiling af is gelopen )


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 14-02-2002 20:49 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

jeuz dat mensen zoveel geld over hebben voor een CD'tje...



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-02-2002 20:54 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Godkolere, dan hoe ik het maar bij mp3. Alhoewel ik zeker weet dat je er ergens stukken goedkopen aan kan komen. De vraag is alleen: WAAR?

Ebay moet dood. Sterven. Branden in de Hel.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-02-2002 10:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Waar... tjsa... van die cd zijn er maar 1100 gemaakt (volgens die gast op ebay teminste) .. dat is net zo weinig als van veel 7" 'es die nu ontzettend gezocht zijn.. Het zou me niet verbazen dat JUIST omdat dit een CD is hij nog gezochter is .. er zijn immers ontzettend veel (black)metalheads die niets geven om vinyl....

Anyway... waar...

Ik denk als je hem ECHT graag wilt hebben, of andere rare vlad items, dat je gewoon op zoek moet gaan in lijsten van traders... Niet iedereen weet dat zo'n cd zoveel oplevert op ebay, of boeit het, en er zijn ongetwijfeld mensen die hem weg doen in ruil voor een ander item wat je misschien nog wel kunt vinden als je echt goed zoekt...

Zo ben ik ook bezig om oud Arcturus materiaal te vinden.. helaas zijn de items uit mensen hun want-list alleen vaak net zo rare... Had laatst iemand die wel zijn 'My Angel 7" kwijt wilde, in ruil voor misanthropy Burzum lp's, Samael's Medieval Prophecy, Satyricon's All Evil 7" , etc... niet meer te krijgen dus (behalve via ebay via veeeel geld.>

Zoekt en gij zult vinden...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2003 11:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

*Hele dikke schop*

Ik moest hieraan denken toen ik in de (On)betrouwbare lables topic zat te snuffelen.

Ik heb inmiddels wel een aantal eBay aanbbieders gevonden die vaak hele leuke CDtjes te bieden hebben en ook nog eens goedkoop naar Europa mailen. Ik dacht dat het misschien voor sommigen interessant zou zijn om ook bij hun te snuffelen.


Ebay ID - draculav. Hij zet zo eens per week 150-300 ongebruikte CDs te koop. Allen met een startprijs van $6.66. Zijn verzendkosten zijn zeer schappelijk. Laatst kreeg ik er 7 binnen (2 jewel cases, 7 maal artwork en 7 maal CD) voor $8.50 aan verzendkosten.

Ebay ID - rx-7matt. Zie boven. Bij hem kan je ook veel tweede hands CDs kopen. Verzendkosten: $5 voor de eerste en ongeveer $1 voor de volgende. Heb net bij hem Nattferd van Ragnarok gekocht voor $4!

Ebay ID - rooty. Wederom regelmatig veel CDs in meerdere genres. Drie CDs verzenden kostte $5.50

Ebay ID - adficere. Goede selectie en lage verzendkosten. Heb net Wehrmacht - Biermacht bij hem gekocht (de genummerde versie) voor $8.

Over LPs weet ik niet zo veel. Vinyl zuigt. Maar er zijn ook ongetwijfeld goede vinyl aanbieders.

Graag hoor ik of jullie ook nog goede verkopers hebben weten te traceren.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-07-2003 11:41]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 11-07-2003 11:54 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Ebay is best ok. Ik verdien een aardig zakcentje (ongeveer 100 euro p/m) met inkopen in de VS en Azie die ik op de Nederlandse Ebay met winst verkoop. (vooral dvd's)
Met sommige biedingen moet je gewoon geluk hebben, ben best tevreden over Ebay. Heb al aardig wat leuke collectorsitems via Ebay voor een schappelijke prijs weten te bemachtigingen, maar dat kost je wel veel tijd. En als je iets echt wilt hebben, gewoon wachten tot er nog maar 1 minuut resterende veilingtijd is. Moet je soms wel 's nachts voor opstaan....


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 11-07-2003 14:53 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik koop transformers en DVD's op ebay


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 12-07-2003 23:47 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht



I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-08-2003 22:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 11:40 schreef Chelman het volgende:
Ebay ID - draculav. Hij zet zo eens per week 150-300 ongebruikte CDs te koop. Allen met een startprijs van $6.66. Zijn verzendkosten zijn zeer schappelijk. Laatst kreeg ik er 7 binnen (2 jewel cases, 7 maal artwork en 7 maal CD) voor $8.50 aan verzendkosten.

Met jewel cases zenden is triest

Ik vraag me af hoe zo'n draculav aan die CD's komt dan.
Verder heb ik een hartgrondige hekel aan ebay. En aan kopen - doorverkopen acties ook. Maar ja, ik ben ouderwets, en nog goed van vertrouwen enzo, en dat ik niet per sé 100 euro voor m'n zeldzaamheid zussemezo hoef te hebben als ik iemand anders er blij mee kan maken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-08-2003 22:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 22:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Met jewel cases zenden is triest

Ik vraag me af hoe zo'n draculav aan die CD's komt dan.
Verder heb ik een hartgrondige hekel aan ebay. En aan kopen - doorverkopen acties ook. Maar ja, ik ben ouderwets, en nog goed van vertrouwen enzo, en dat ik niet per sé 100 euro voor m'n zeldzaamheid zussemezo hoef te hebben als ik iemand anders er blij mee kan maken.


Hij is zelf een rus....koopt ze waarschijnlijk in Rusland. (ik heb ooit gezien dat IROND daar Cd's voor tussen de 2-3 dollar verkoopt. Hij verkoopt ze dan door. Hij woont zelf wel in NYC.

Tja, muziek is ook gewoon een product. Dus verkopen mensen het.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-08-2003 23:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 22:48 schreef Chelman het volgende:
Tja, muziek is ook gewoon een product. Dus verkopen mensen het.

Sommige muziek is een product inderdaad. De functie is van tevoren bedacht, en met behulp van professionaliteit en de juiste prestatie op het juiste moment wordt het produkt vervaardigd.

Maar er is ook nog zoiets als creativiteit en kunst, en dat kan je niet 'produceren', uitpoepen aan de lopende band. Zoiets bestaat bij de gratie van kleine platenlabels en mensen die het direct bij de artiest bestellen zodat-ie brood kan kopen. In plaats van bij de één of andere russische bozo die denkt slim te zijn. Onder andere daarom doe ik niet aan ebay mee.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen