|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben benieuwd. Net toevallig nog Jugulator gedraaid en die schijf is toch ook niet verkeerd. |
|
quote: Jugulator is idd niet slecht (wat niet van Demolition gezegd kan worden), maar hij verbleekt echt bij Angel of Retribution! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
.. en ... staan er leuke kinderliedjes op? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door CoenV op 30-01-2005 11:17] |
|
quote: Hoh, ik ben er zeker van dat de nieuwe Priest tal van jouw favoriete doom-kleunen wegblaast! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
K3 is geen doom hoor |
|
quote: Jij hebt drek in je oren! Zeker weten! edit: Ik ben enigzins ontroerd... dit was mijn 2000ste post... [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 30-01-2005 11:21] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
En die heb je verspilt aan mij. Hoe dom kan je zijn. Maar goed, ik luister 'm nu (nuchter) opnieuw, en weer opnieuw, en ik zat er inderdaad naast. |
|
IK heb al 2 dagen niets anders meer gedraaid the fucking PRIEST is back! |
|
My point exactly!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nog niet geluisterd, es ff doen vanavond./ zzz |
|
ik heb nu een download lopen, ik ben erg benieuwd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik vindt hem op het eerste gehoor een beetje tegenvallen, Hellrider is wel een gaaf nummer ------------------------------------------------ update wat een heerlijk album! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-02-2005 11:56] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
YEah! USA # 12 germany # 4 Finaland # 6 Japan # 4 UK # 39 Netherlands # 47 Ireland # 40 THE PRIEST IS BACK!!! |
|
Hij is goed, zonder meer, maar erg op de veiligheid gemaakt. Een paar nummers zijn onder de maat, zoals Revolution, Angel (valt in het niet bij het betere balladwerk van Priest, al is de track technisch gezien in orde) en, jawel, Loch Ness... leuk nummer, maar ik had 'm liever horen uitgevoerd worden door Candlemass of zo... Voor de eche Priest-fans; ik zou niet de reguliere versie kopen, maar de limited, met de DVD; die geeft de fans waar het om draait (zie ook http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=3666) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik vind Loch ness net een heel goed nummer (en aan het "cathcy" refreintje wen je wel). de ballad is inderdaad poep. en "op veiligheid" bij priest is nog beter als het gros van de bands. offtopic: hebben jullie al iets van het nieuwe candlemaas werk gehoord??? |
|
Hoezo offtopic; volgens mij had Candlemass een betere versie van Loch Ness gemaakt Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: ik hoop het van harte. |
|
zo zie je maar ik vond "angel" de beste ballad die priest ooit gemaakt heeft! een van de beste ballads uberhaupt trouwens.... |
|
Heb hem vandaag maar eens aangeschaft en ik kan alleen maar zeggen: heerlijk album! Goede afwisseling tussen agressie, spooky sfeer en dromerigheid... Ik ga de rest van de week niets anders dan dit luisteren FREEZE |
|
Het is ook een fucking vet album! fuck the haters! het is het eerste nieuwe album in jaren dat ik echt grijsdraai! |
|
Hmm, nu ben ik nieuwsgierig. Eens zien of ik 'm binnenkort ergens kan opscharrelen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op het ergste voorbereid was (na het horen van Revolution), maar nu ik de CD (bedankt lords of metal, hehe) een aantal keer gehoord heb kan ik allemaal maar zeggen dat het een geweldige plaat geworden is. Jammer van "Revolution". "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik stond echt behoorlijk sceptisch tegenover een nieuwe Priest plaat met Rob Halford. Zeker nadat ik ze live had gezien en medelijden met Dhr. Halford kreeg omdat hij nog geen schim was van wat hij vroeger was / kon. Maar welk een vreugde, deze plaat is echt onwijs lekker. En gelukkig maar dat het geen Painkiller II is geworden... De spelvreugde straalt van de muziek af, en Rob zingt echt heerlijk. Dus laat ze lekker nog op deze manier een paar studioplaten in elkaar draaien en ik vindt 't prima. Live is echter klaar, want daar lukt 't ome Rob niet meer. Enne, het nummer Lochness is echt subliem!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Misschien is de "echte" Priest dan niet aan mij besteed maar ik vond Painkiller een wereldalbum. Deze nieuwe schijf kan mij echter totaal niet boeien. Wat een slappe schijt! Ook Jugulator en Demolition konden mij niet bekoren hoewel Cathedral Spires een geweldig nummer is. Al het werk vóór Painkiller klinkt in mijn oren wel aardig maar houdt niet lang stand. Zoals gezegd zal ik wel geen echte Priest-fan zijn... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |