|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Bepaalde opmerkingen verbaas ik me ook over: Priest en thrash? Ik heb het anders altijd een aaarghetypische heavymetalband gevonden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee, niks WTF?. Albums zoals British Steel, Turbo en Painkiller volgden qua geluid allemaal de toendertijd heersende muziektrends binnen het metal genre. |
|
daar kan ik me niet helemaal in vinden, IMO zijn Priest juist de originators van metal. |
|
quote: Hmmmmmmm, ik vind Painkiller anders aardig Thrashy (vooral de drums). En een archetypische metalband? Mwoah, vroegah wel mischien (tot Turbo) maar Judas Priest heeft nogal wat verschillende sounds versleten in al die jaren. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Op het gebied van klederdracht en 'twin guitar attack' wel ja. |
|
Zojuist de single "Nostradamus" Gehoord, en die is echt wel weer rete gaaf hoor! Against God and Government |
|
Het eerste dat ik van Judas Priest hoorde was Painkiller (album in geheel) en toen waren de volgende cd's die ik van hen hoorde steeds slechter... Angel of Retribution is een heerlijke cd maar de intensiteit van Painkiller is niet erg meer te vinden, spijtig ...sehnsucht... |
|
quote: Zeker, maar wel voorspelbaar eerlijk gezegd. |
|
Nog een nieuw nummer te beluisteren: http://www.judaspriest.com/news/fullstory.asp?id=FFDC96C3-9C50-4C06-91E2-D3166F3E0E52 Bareuh... |
|
Bedankt voor de link. Alleen bekruipt me na het beluisteren van dit nummer een beetje een deja vu gevoel. destijds viel 'turbo' ook erg tegen na 'defenders of the faith' ben bang dat nu hetzelfde gaat gebeuren. Ik wacht het af... |
|
Beide nummers zijn best goed, maar niet meer dan dat. Dat gold eigenlijk ook voor Angel Of Retribution. |
|
Interview met KKK Downing over het nieuwe album Nostradamus: http://www.nonelouder.com/profiles/blog/show?id=1528828%3ABlogPost%3A94195 Best interessant. |
|
Album is inmiddels gelekt, vind het een tegenvaller tot nu toe; te lang, concept komt cliché over, songs blijven niet echt hangen en Halford klinkt moe. |
|
vind t juist wel erg lekker klinken... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ontvang het nieuwe album donderdag, deluxe edition. Eventueel nog de 3.l.p. versie. Wat ik er van gehoord heb vond ik al beter klinken dan hun all time concurrent, die A matter of life and death uitbrachten. |
|
Ik moet het album nog wat vaker luisteren, maar ik vind dat het wat onwennig begint. Met name op het tweede deel staan enkele erg goede nummers. Bareuh... |
|
quote:Ja, 't klinkt lekker, maar ik vind het niet echt iets toevoegen aan hun eerdere werk. Ik zelf zet dan liever een lekkere meezing plaat op als painkiller. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Na intensief luisteren ben ik tot de conclusie gekomen dat ik Nostradamus een geweldig album vind. Compleet anders dan dat we van Priest gewend zijn, maar daarom niet minder geniaal! [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 27-06-2008 8:00] Bareuh... |
|
quote: Neen! Neen, zeg ik u. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik vind persoonlijk de vorige albums beter, maar dit album is inderdaad zeker niet minder geniaal. Het trekt me wel niet aan voor het een tweede keer te beluisteren. |
|
quote: Mening enigszins moeten bij stellen, lekker album eigenlijk, maar de productie blijft matig en de 'interludes' zijn overbodig. Favo nummers: Death, Conquest, Lost Love, Persecution, Alone en Nostradamus. |
|
Judas Priest is kut. Fuck the world and fuck you |
|
quote: N.I.E.T.U.S. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ok. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |