IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Judas Priest Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 23-04-2008 13:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2008 18:07 schreef Lionheart het volgende:
Judas Priest is/was een trendvolgende band ipv trendsettend.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-04-2008 14:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Bepaalde opmerkingen verbaas ik me ook over: Priest en thrash? Ik heb het anders altijd een aaarghetypische heavymetalband gevonden.





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-04-2008 16:14 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2008 13:42 schreef spectre het volgende:



Nee, niks WTF?. Albums zoals British Steel, Turbo en Painkiller volgden qua geluid allemaal de toendertijd heersende muziektrends binnen het metal genre.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-04-2008 16:43 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

daar kan ik me niet helemaal in vinden, IMO zijn Priest juist de originators van metal.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-04-2008 17:27 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 april 2008 14:50 schreef Mutilator het volgende:
Bepaalde opmerkingen verbaas ik me ook over: Priest en thrash? Ik heb het anders altijd een aaarghetypische heavymetalband gevonden.






Hmmmmmmm, ik vind Painkiller anders aardig Thrashy (vooral de drums). En een archetypische metalband? Mwoah, vroegah wel mischien (tot Turbo) maar Judas Priest heeft nogal wat verschillende sounds versleten in al die jaren.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-04-2008 18:04 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2008 16:43 schreef enforcer het volgende:
daar kan ik me niet helemaal in vinden, IMO zijn Priest juist de originators van metal.


Op het gebied van klederdracht en 'twin guitar attack' wel ja.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-04-2008 15:00 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Zojuist de single "Nostradamus" Gehoord, en die is echt wel weer rete gaaf hoor!


Against God and Government


FlandriaPagana
Usericon van FlandriaPagana
Posted 25-04-2008 21:04 by FlandriaPagana Wijzig reactieProfiel van FlandriaPaganaQuote dit bericht

Het eerste dat ik van Judas Priest hoorde was Painkiller (album in geheel) en toen waren de volgende cd's die ik van hen hoorde steeds slechter... Angel of Retribution is een heerlijke cd maar de intensiteit van Painkiller is niet erg meer te vinden, spijtig


...sehnsucht...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-04-2008 22:00 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2008 15:00 schreef Rotzak het volgende:
Zojuist de single "Nostradamus" Gehoord, en die is echt wel weer rete gaaf hoor!


Zeker, maar wel voorspelbaar eerlijk gezegd.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-05-2008 22:20 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 10-05-2008 22:30 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Bedankt voor de link.
Alleen bekruipt me na het beluisteren van dit nummer een beetje een deja vu gevoel. destijds viel 'turbo' ook erg tegen na 'defenders of the faith' ben bang dat nu hetzelfde gaat gebeuren. Ik wacht het af...


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 11-05-2008 12:36 by RadiumAngel Wijzig reactieProfiel van RadiumAngelQuote dit bericht

Beide nummers zijn best goed, maar niet meer dan dat. Dat gold eigenlijk ook voor Angel Of Retribution.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-05-2008 18:08 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Interview met KKK Downing over het nieuwe album Nostradamus:

http://www.nonelouder.com/profiles/blog/show?id=1528828%3ABlogPost%3A94195

Best interessant.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-06-2008 20:28 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Album is inmiddels gelekt, vind het een tegenvaller tot nu toe; te lang, concept komt cliché over, songs blijven niet echt hangen en Halford klinkt moe.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-06-2008 20:35 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

vind t juist wel erg lekker klinken...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 15-06-2008 23:17 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Ontvang het nieuwe album donderdag, deluxe edition.
Eventueel nog de 3.l.p. versie.
Wat ik er van gehoord heb vond ik al beter klinken dan hun all time concurrent, die A matter of life and death uitbrachten.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-06-2008 23:26 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik moet het album nog wat vaker luisteren, maar ik vind dat het wat onwennig begint. Met name op het tweede deel staan enkele erg goede nummers.


Bareuh...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2008 23:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2008 20:35 schreef Aaaarco het volgende:
vind t juist wel erg lekker klinken...
Ja, 't klinkt lekker, maar ik vind het niet echt iets toevoegen aan hun eerdere werk. Ik zelf zet dan liever een lekkere meezing plaat op als painkiller.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-06-2008 8:00 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2008 23:26 schreef De Ulk het volgende:
Ik moet het album nog wat vaker luisteren, maar ik vind dat het wat onwennig begint. Met name op het tweede deel staan enkele erg goede nummers.


Na intensief luisteren ben ik tot de conclusie gekomen dat ik Nostradamus een geweldig album vind. Compleet anders dan dat we van Priest gewend zijn, maar daarom niet minder geniaal!

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 27-06-2008 8:00]


Bareuh...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-06-2008 13:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 8:00 schreef De Ulk het volgende:
Na intensief luisteren ben ik tot de conclusie gekomen dat ik Nostradamus een geweldig album vind. Compleet anders dan dat we van Priest gewend zijn, maar daarom niet minder geniaal!


Neen! Neen, zeg ik u.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Forwards To Eyesight
Usericon van Forwards To Eyesight
Posted 27-06-2008 18:48 by Forwards To Eyesight Wijzig reactieProfiel van Forwards To EyesightQuote dit bericht

Ik vind persoonlijk de vorige albums beter, maar dit album is inderdaad zeker niet minder geniaal. Het trekt me wel niet aan voor het een tweede keer te beluisteren.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-06-2008 21:54 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2008 20:28 schreef Lionheart het volgende:
Album is inmiddels gelekt, vind het een tegenvaller tot nu toe; te lang, concept komt cliché over, songs blijven niet echt hangen en Halford klinkt moe.


Mening enigszins moeten bij stellen, lekker album eigenlijk, maar de productie blijft matig en de 'interludes' zijn overbodig.

Favo nummers: Death, Conquest, Lost Love, Persecution, Alone en Nostradamus.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 21:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Judas Priest is kut.


Fuck the world and fuck you


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-06-2008 22:02 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 27 juni 2008 21:55 schreef mental het volgende:
Judas Priest is kut.

N.I.E.T.U.S.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 22:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 22:02 schreef Leviathanica het volgende:
N.I.E.T.U.S.
Ok.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen