IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Judas Priest Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-12-2010 22:58 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Is ook wel zo. In toldijk, was dat de oude bezetting dus? Heb ik ook gezien, 'T woold, dacht ik. Tuurlijk, bennie is een ouwe lul. Maar om puntdroad die ouwe klassiekertjes te zien opfleuren met zijn geweldige gitaarspel, wow!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-12-2010 23:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 21:40 schreef De Ulk het volgende:
Het door jou genoemde Sin After Sin vind ik aardig, maar niet geweldig. Paar erg sterke nummers, maar ook enkele missers. Daarentegen, élk Priest-album heeft wel zo z'n momenten.
En zijn zwakke momenten. Het eerste Priest album waarbij ik niet een aantal nummers skip moet nog uitkomen.

Als ik Priest draai is het 'Sin after Sin' of 'Angel of Retribution'. Painkiller heb ik nooit zo fantastisch gevonden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2010 23:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

@Wim: Dat concert ja. Puntdroad blijft gaaf. Ik had vorig jaar nog trammelant met zijn dochter op een bruiloft. Ze wordt altijd helemaal flauw van mijn verering van haar vader en ouwe Normaal. Zelf is ze stads geworden, en is ze met zo'n dandy uut het westen. Bah, wat een naar mens.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-12-2010 23:07]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-12-2010 23:06 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Heeft Rob Halford een dochter?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2010 23:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 23:06 schreef bokaj het volgende:
Heeft Rob Halford een dochter?
Ja, uit zijn kont geboren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-12-2010 5:37 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 23:03 schreef bokaj het volgende:
En zijn zwakke momenten.


Klopt. Voor mij is Painkiller daar een uitzondering op.

quote:
Het eerste Priest album waarbij ik niet een aantal nummers skip moet nog uitkomen.




Bij mij valt er niet veel te skippen (vinyl). De zwakkere albums (Rocka Rolla, Screaming For Vengeance, Ram It Down, Demolition en Nostradamus) draai ik daarom zelden.


Bareuh...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2010 6:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 5:37 schreef De Ulk het volgende:

De zwakkere albums (Rocka Rolla, Screaming For Vengeance, Ram It Down, Demolition en Nostradamus) draai ik daarom zelden.


OK, Rocka Rolla, Demolition en Nostradamus begrijp ik nog (al is die laatste toch een kleine groeier gebleken). Maar fokking Screaming For Vengeance en Ram It Down noem je toch niet zwak?!?! Electric Eye, Riding on the Wind, Bloodstone, Screaming For Vengeance, You've Got Another Thing Comin', Ram It Down, Heavy Metal, Blood Red Skies en I'm a Rocker zijn toch regelrechte klassiekers! Een nummer als Hard as Iron rost het hele Painkiller album op een hoopje, man!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2010 11:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Screaming for vengeance & Ram it down vind ik ook erg gaaf en beslist niet zwak. Veel beter dan Point of entry ook. Painkiller blijft imo wel de beste.

Overigens een aanrader: de British steel dvd


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-12-2010 11:18]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-12-2010 11:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 11:06 schreef Mutilator het volgende:
+1: Screaming for vengeance & Ram it down vind ik ook erg gaaf en beslist niet zwak.


Maar Painkiller blijft toch wel de absolute favoriet...

Daar staat inderdaad geen enkel zwak nummer op.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-12-2010 11:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 11:06 schreef Mutilator het volgende:
Screaming for vengeance & Ram it down vind ik ook erg gaaf en beslist niet zwak. Veel beter dan Point of entry ook. Painkiller blijft imo wel de beste.

Overigens een aanrader: de British steel dvd

Point of entry. Is dat de ster van Rob?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 10-12-2010 11:57 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Wat vind men hier van Jugulator? Behoorlijk vet album ook als je het mijn vraagt.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-12-2010 12:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 11:57 schreef verstikking het volgende:
Wat vind men hier van Jugulator? Behoorlijk vet album ook als je het mijn vraagt.
Haalt het niet bij Ressurection van Halford. Bij Priest heb ik hetzelfde als bij Maiden, het solowerk van de zangers is beter dan wat ze na hun terugkomst bij de band maakten. Idem voor Fight, veel genialer dan het laatste van Priest, met name War of words.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-12-2010 12:15 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 12:03 schreef bastianus het volgende:
Haalt het niet bij Ressurection van Halford. Bij Priest heb ik hetzelfde als bij Maiden, het solowerk van de zangers is beter dan wat ze na hun terugkomst bij de band maakten. Idem voor Fight, veel genialer dan het laatste van Priest, met name War of words.


Die vergelijking gaat mank, want Jugulator is 1 van de twee albums met Tim Owens.

Je bedoelt denk ik dat je het solowerk van Halford/Dickinson beter vindt dan wat Priest/Maiden *in de tussentijd* maakten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-12-2010 12:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 12:15 schreef altx het volgende:
Die vergelijking gaat mank, want Jugulator is 1 van de twee albums met Tim Owens.

Je bedoelt denk ik dat je het solowerk van Halford/Dickinson beter vindt dan wat Priest/Maiden *in de tussentijd* maakten...
Ehm, ja. Dank voor de correctie.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 10-12-2010 12:16]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-12-2010 13:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ram It Down is van hetzelfde kaliber als Turbo. Ronduit KUT!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2010 14:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 13:29 schreef Staalman het volgende:
Ram It Down is van hetzelfde kaliber als Turbo. Ronduit KUT!


BAN HIM!!!!!!!!!!!!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-12-2010 14:24 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

FANBOY!!!!!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-12-2010 14:50 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 13:29 schreef Staalman het volgende:
Ram It Down is van hetzelfde kaliber als Turbo. Ronduit KUT!


Mooi hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind Turbo (op de eerste twee nummers na) een erg lekker plaatje. En Ram It Down heeft nog wel zo zijn momenten (Hard As Iron, I'm A Rocker o.a., inderdaad), maar ik stoor me ontzettend aan de erg vlak geprogrammeerde drumcomputer waar het album mee is opgenomen.

En wat betreft Screaming For Vengeance: The Hellion/Electric Eye is top, maar van een nummer als You've Got Another Thing Coming springen mij de tranen in de broek, en de bij kopstem op Riding On The Wind en het titelnummer lopen de rillingen over m'n rug. Dat deed Rob op Painkiller een stuk beter.

@ Verstikking: Aan Jugulator moest ik heel erg wennen vanwege de erg moderne sound, maar na zoveel jaren vind ik het best een goede plaat.


Bareuh...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2010 14:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 14:24 schreef Staalman het volgende:
FANBOY!!!!!!!


Niettes. Rocka Rolla, Point of Entry en Demolition zijn kut. QED.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-12-2010 14:55 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 14:52 schreef Count Usher het volgende:
Point of Entry kut.


IJzersterk album.

Heading Out To The Highway, Hot Rockin', Desert Plains, Solar Angels, All The Way, Troubleshooter.

Beter dan voorganger British Steel en opvolger Screaming For Vengeance bij elkaar.


Bareuh...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2010 15:21 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 14:55 schreef De Ulk het volgende:
IJzersterk album.

Heading Out To The Highway, Hot Rockin', Desert Plains, Solar Angels, All The Way, Troubleshooter.

Beter dan voorganger British Steel en opvolger Screaming For Vengeance bij elkaar.


I give up...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-12-2010 17:12 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 15:21 schreef Count Usher het volgende:
I give up...




Bareuh...


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2010 17:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Weet je wie je nooit opgeeft?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2010 17:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Jezus?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2010 18:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen