|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En zijn zwakke momenten. Het eerste Priest album waarbij ik niet een aantal nummers skip moet nog uitkomen. Als ik Priest draai is het 'Sin after Sin' of 'Angel of Retribution'. Painkiller heb ik nooit zo fantastisch gevonden. |
|
@Wim: Dat concert ja. Puntdroad blijft gaaf. Ik had vorig jaar nog trammelant met zijn dochter op een bruiloft. Ze wordt altijd helemaal flauw van mijn verering van haar vader en ouwe Normaal. Zelf is ze stads geworden, en is ze met zo'n dandy uut het westen. Bah, wat een naar mens. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-12-2010 23:07] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heeft Rob Halford een dochter? |
|
quote:Ja, uit zijn kont geboren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Klopt. Voor mij is Painkiller daar een uitzondering op. quote: Bij mij valt er niet veel te skippen (vinyl). De zwakkere albums (Rocka Rolla, Screaming For Vengeance, Ram It Down, Demolition en Nostradamus) draai ik daarom zelden. Bareuh... |
|
quote: OK, Rocka Rolla, Demolition en Nostradamus begrijp ik nog (al is die laatste toch een kleine groeier gebleken). Maar fokking Screaming For Vengeance en Ram It Down noem je toch niet zwak?!?! Electric Eye, Riding on the Wind, Bloodstone, Screaming For Vengeance, You've Got Another Thing Comin', Ram It Down, Heavy Metal, Blood Red Skies en I'm a Rocker zijn toch regelrechte klassiekers! Een nummer als Hard as Iron rost het hele Painkiller album op een hoopje, man! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Screaming for vengeance & Ram it down vind ik ook erg gaaf en beslist niet zwak. Veel beter dan Point of entry ook. Painkiller blijft imo wel de beste. Overigens een aanrader: de British steel dvd [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-12-2010 11:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Maar Painkiller blijft toch wel de absolute favoriet... Daar staat inderdaad geen enkel zwak nummer op. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Point of entry. Is dat de ster van Rob? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat vind men hier van Jugulator? Behoorlijk vet album ook als je het mijn vraagt. |
|
quote:Haalt het niet bij Ressurection van Halford. Bij Priest heb ik hetzelfde als bij Maiden, het solowerk van de zangers is beter dan wat ze na hun terugkomst bij de band maakten. Idem voor Fight, veel genialer dan het laatste van Priest, met name War of words. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die vergelijking gaat mank, want Jugulator is 1 van de twee albums met Tim Owens. Je bedoelt denk ik dat je het solowerk van Halford/Dickinson beter vindt dan wat Priest/Maiden *in de tussentijd* maakten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ehm, ja. Dank voor de correctie. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 10-12-2010 12:16] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ram It Down is van hetzelfde kaliber als Turbo. Ronduit KUT! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: BAN HIM!!!!!!!!!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
FANBOY!!!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Mooi hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind Turbo (op de eerste twee nummers na) een erg lekker plaatje. En Ram It Down heeft nog wel zo zijn momenten (Hard As Iron, I'm A Rocker o.a., inderdaad), maar ik stoor me ontzettend aan de erg vlak geprogrammeerde drumcomputer waar het album mee is opgenomen. En wat betreft Screaming For Vengeance: The Hellion/Electric Eye is top, maar van een nummer als You've Got Another Thing Coming springen mij de tranen in de broek, en de bij kopstem op Riding On The Wind en het titelnummer lopen de rillingen over m'n rug. Dat deed Rob op Painkiller een stuk beter. @ Verstikking: Aan Jugulator moest ik heel erg wennen vanwege de erg moderne sound, maar na zoveel jaren vind ik het best een goede plaat. Bareuh... |
|
quote: Niettes. Rocka Rolla, Point of Entry en Demolition zijn kut. QED. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: IJzersterk album. Heading Out To The Highway, Hot Rockin', Desert Plains, Solar Angels, All The Way, Troubleshooter. Beter dan voorganger British Steel en opvolger Screaming For Vengeance bij elkaar. Bareuh... |
|
quote: I give up... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Bareuh... |
|
Weet je wie je nooit opgeeft? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jezus? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |