|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel héél voorspelbaar Priest, dit. Eén volgens het boekje. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Haha, het post een plaatje. Net zo nutteloos als Judas Priest. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Of al jouw posts op dit forum. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Oef, krachtig weerwoord wel :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:net zo krachtig als de :') Overigens was t geen weerwoord je richtte je immers niet tot mij. :') [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 05-01-2018 20:35] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: dan kunnen jullie mekaar een handje geven, die bijdrages van jou zijn ook niet al te briljant. dat nieuwe priest nummer is vet. |
|
met een andere zanger misschien. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:En jou geef ik ook welverdiend de hand When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ja, hoor. Net zoiets als Black Sabbath met een andere zanger ipv Ozzy. Dat kan toch helemaal niet. Was hier niet een topic over? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: verdomme waar is fusion de bijter gebleven ? |
|
Flauw nummer. Ik ga niet luisteren naar het nieuwe album. Laatste echt vette plaat was immers Painkiller. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Geen idee, ik ken niet alle topics. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: edit, Ik kan het niet vinden, de help helpt ook niet mee, lol. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 05-01-2018 22:13] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En de zoekfunctie? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die stelde de help pagina voor! Damn, dat bedoelde ik, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Eerste singles zijn toch 99 van de 100 keer uitgesproken veilig? Zou er niet al te zwaar aan tillen. Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: Kijk. Nog eentje: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hoi Fusion. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Right in the feelz deze... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Lekker hoor! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |