IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Judas Priest Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-10-2023 20:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-10-2023 10:04 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

EEm prima nummer.


bub


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 14-10-2023 13:43 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Beetje slap refrein maar verder prima nummertje idd. Doet wat denken aan de Painkiller tijd, al wordt dat niveau niet meer gehaald natuurlijk.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 14-10-2023 13:48 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Ik besef me net dat ik bovenstaande ook had kunnen zeggen over elk willekeurig KK's Priest nummer.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 14-10-2023 15:38 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Nog steeds de beste NWOBHM band, naar mijn mening.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 14-10-2023 15:53 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Maar wat doet jouw mening ertoe? HE-LE-MAAL NIKS!!!


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 14-10-2023 15:54 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

JP is overrated.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 14-10-2023 16:15 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Sinds wanneer behoort Judas Priest tot de NWOBHM?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-10-2023 16:32 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

FWOBHM lijkt me meer op zijn plaats dan.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 14-10-2023 20:05 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2023 15:53 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Maar wat doet jouw mening ertoe? HE-LE-MAAL NIKS!!!


Speak for yourself.


MediaPlayer


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-10-2023 22:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Aldus iemand die hier met regelmaat voor een ander denkt :')



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Rachel_Windsor
Usericon van Rachel_Windsor
Posted 15-10-2023 10:25 by Rachel_Windsor Wijzig reactieProfiel van Rachel_WindsorQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2023 22:49 schreef Natural Disaster het volgende:
Aldus iemand die hier met regelmaat voor een ander denkt :')



Leg eens uit.

Overigens zou je dit kansloze off-topic gezwam van jou en je sock accounts ook ergens anders kunnen plaatsen, flapdrol.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-10-2023 11:04 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Mag ik dit zeggen? Ik heb jp niet echt mee gekregen begin jaren tachtig. Behalve youve got another thing coming en breaking the law en zo. En toen werd ik 16 of werd het nummer turbo lover gedraaid om mtv of headbangers ball of monsters of rock op tv gedraaid en toen was ik er wel meteen klaar mee.

Misschien moet ik de oude platen herluisteren. Maar ja. Het leven is kort.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 15-10-2023 11:49 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Ja Wim, het mag. Verplichte kots als Metallica, Megadeath, Burzum... de meesten lopen er mee weg, maar bij sommigen is het kwartje gewoon nooit gevallen. Moet kunnen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 15-10-2023 12:00 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2023 11:04 schreef F.Jacobse het volgende:
Mag ik dit zeggen? Ik heb jp niet echt mee gekregen begin jaren tachtig. Behalve youve got another thing coming en breaking the law en zo. En toen werd ik 16 of werd het nummer turbo lover gedraaid om mtv of headbangers ball of monsters of rock op tv gedraaid en toen was ik er wel meteen klaar mee.

Misschien moet ik de oude platen herluisteren. Maar ja. Het leven is kort.




Het jaren 70 werk ken je wel? Zo niet dan heb je wel 10 stokslagen verdiend.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 15-10-2023 14:33 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2023 10:25 schreef Rachel_Windsor het volgende:
Overigens zouden ik en mijn sidekick het kansloze off-topic gezwam van ons ook ergens anders kunnen plaatsen.

I fixed that for you.

Ben jij eigenlijk wel een wijf? Of ben je gewoon zo'n sneukneus van dat infantiele maskerdragende doodzaadbandje die zichzelf als wijf associeert?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 15-10-2023 14:34 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2023 12:00 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Het jaren 70 werk ken je wel? Zo niet dan heb je wel 10 stokslagen verdiend.


Is ie vrij om te kiezen wanneer ie die stokslagen in wil zetten?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 15-10-2023 15:58 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2023 14:33 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
I fixed that for you.

Ben jij eigenlijk wel een wijf? Of ben je gewoon zo'n sneukneus van dat infantiele maskerdragende doodzaadbandje die zichzelf als wijf associeert?


Wie kwam hier nou dit topic verrijken specifiek om de keyboard warrior uit te hangen? Kankerdwaas.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 15-10-2023 17:34 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Jij en dat andere uitgewoonde viswijf.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-10-2023 18:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Is het weer 'die' tijd van de maand en stemmen alle hartsvriendinnen dat op elkaar af, ja?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 15-10-2023 19:57 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Judast het niet dan Priest het wel.

Dit is toch die band met Rob Halfford?


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-10-2023 3:25 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 15 oktober 2023 12:00 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Het jaren 70 werk ken je wel? Zo niet dan heb je wel 10 stokslagen verdiend.


Losse nummers wel eens geluisterd, maar nog nooit een heel album. Geen oude en geen nieuwe. Ik hou ook gewoon niet zo van de zang van meneer Rob.

Edit. Dat gedoe met die motor op het podium, pfff. En zeg je Judas Priest, dan hoor ik I'm your turrrbo lover in mijn hoofd. Schuld van monsters of rock op tv, vroeger. Wat een kut nummer en clip.

Edit 2

Oja, ze gingen toen op die vreselijke synthesizer gitaren spelen, als ik het me goed herinner.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-10-2023 3:47]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 16-10-2023 10:59 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 16 oktober 2023 3:25 schreef F.Jacobse het volgende:
Losse nummers wel eens geluisterd, maar nog nooit een heel album. Geen oude en geen nieuwe. Ik hou ook gewoon niet zo van de zang van meneer Rob.

Edit. Dat gedoe met die motor op het podium, pfff. En zeg je Judas Priest, dan hoor ik I'm your turrrbo lover in mijn hoofd. Schuld van monsters of rock op tv, vroeger. Wat een kut nummer en clip.

Edit 2

Oja, ze gingen toen op die vreselijke synthesizer gitaren spelen, als ik het me goed herinner.





Turbo is van voor tot achter goud en fluor en plastic.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 17-10-2023 18:34 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2023 3:25 schreef F.Jacobse het volgende:
Losse nummers wel eens geluisterd, maar nog nooit een heel album. Geen oude en geen nieuwe. Ik hou ook gewoon niet zo van de zang van meneer Rob.

Edit. Dat gedoe met die motor op het podium, pfff. En zeg je Judas Priest, dan hoor ik I'm your turrrbo lover in mijn hoofd. Schuld van monsters of rock op tv, vroeger. Wat een kut nummer en clip.

Edit 2

Oja, ze gingen toen op die vreselijke synthesizer gitaren spelen, als ik het me goed herinner.





joh, dat is hetzelfde wanneer je Iron maiden leert kennen via "Bring you daughter to the slaughter" of "Wasted years". Of celtic frost via "Cherry orchards"


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 17-10-2023 21:31 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Inderdaad. Gewoon Sad Wings Of Destiny even aanslingeren



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen