IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Judas Priest Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-05-2021 12:21 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2021 11:50 schreef faalhaas het volgende:


Wel jammer dat ie niet van de partij kon zijn. Hij is toch wel mijn favoriete Priest drummer.




Ik had gedacht dat -gezien je voorliefde voor treinongelukken - Dave Holland jouw voorkeur zou hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 14-05-2021 12:21]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-05-2021 12:25 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Dat was ook een aardige smeerpijp ja


... hoe de hazen lopen ...


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 14-05-2021 12:25 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Vind het zeker niet slecht. Had niet misstaan op het Painkiller album.

Wat mij betreft is het volgende album (mét Les Binks ?) in de 70's priest stijl.

Ik bedoel, ze grijpen nu ook terug naar de jaren 90 dus waarom niet naar de jaren 70 en daarna een vervolg op British Steel

En ja Les Binks is de beste Priest drummer


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-05-2021 12:27 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2021 12:25 schreef BongoBongo het volgende:
Wat mij betreft is het volgende album (mét Les Binks ?) in de 70's priest stijl.



Dat zou ik helemaal niet erg vinden.


... hoe de hazen lopen ...


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 14-05-2021 12:40 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Jammer dat het playback is maar zoveel Priest video's met Les Binks zijn er niet.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-05-2021 13:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2021 12:25 schreef BongoBongo het volgende:
Vind het zeker niet slecht. Had niet misstaan op het Painkiller album.

Wat mij betreft is het volgende album (mét Les Binks ?) in de 70's priest stijl.

Ik bedoel, ze grijpen nu ook terug naar de jaren 90 dus waarom niet naar de jaren 70 en daarna een vervolg op British Steel

En ja Les Binks is de beste Priest drummer


Op Painkiller zou dit nieuwe nummer toch niet meer dan een vullertje zijn geweest. Ik mis een sterk refrein of een goeie hook. Sowieso zijn die zanglijnen behoorlijk generisch. Hier had (denk ik) meer in gezeten.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-05-2021 13:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2021 12:40 schreef BongoBongo het volgende:
Jammer dat het playback is maar zoveel Priest video's met Les Binks zijn er niet.






When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 14-05-2021 14:20 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2021 13:10 schreef Count Usher het volgende:
Op Painkiller zou dit nieuwe nummer toch niet meer dan een vullertje zijn geweest. Ik mis een sterk refrein of een goeie hook. Sowieso zijn die zanglijnen behoorlijk generisch. Hier had (denk ik) meer in gezeten.


Gedeeltelijk eensch. Nee het had niet het beste nummer van Painkiller geweest maar zeker niet het slechtste nummer(leather rebel )

[Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 14-05-2021 14:21]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-05-2021 14:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2021 14:20 schreef BongoBongo het volgende:
Gedeeltelijk eensch. Nee het had niet het beste nummer van Painkiller geweest maar zeker niet het slechtste nummer(leather rebel )


Niet mee eensch. Leather Rebel (en eigenlijk elk nr op Painkiller) is beter.


... hoe de hazen lopen ...


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 14-05-2021 14:39 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2021 14:33 schreef faalhaas het volgende:
Niet mee eensch. Leather Rebel (en eigenlijk elk nr op Painkiller) is beter.


Niet mee eensch, Metal Meltdown is ook een kut nummer

Misschien wat herkenbaarder, maar ik vind United en Take on the World ook herkenbaar maar niet minder kut

Maar alles IMHO


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-05-2021 14:56 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2021 14:39 schreef BongoBongo het volgende:
United en Take on the World

Verschrikkelijk

Doe mij maar Stained Class


... hoe de hazen lopen ...


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 18-06-2021 9:46 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht



Meh...

Knap eigenlijk al een beetje af bij het intro, waarschijnlijk hebben ze te weinig inspiratie om met iets origineler dan een 'painkiller' drumdingetje aan te komen zetten. Jammer.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2021 12:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Er zijn hier vast mensen die het enorm gaaf vinden maar persoonlijk ga ik het geld er niet aan uitgeven.

https://shop.judaspriest.com/products/singles-boxset


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 16-07-2021 13:17 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

Ik ook niet. Bij dit soort uitgaves ben ik meestal vooral benieuwd naar onuitgebracht materiaal. En das behalve een hoop live opnames vrij karig te noemen:

- Epitaph (demo)
- Mother Sun

Dat laatste nummer is wel vrij bijzonder. Slechts een paar keer live gespeeld in 1975 en was altijd alleen te horen op brak klinkende bootlegs.


...niets is wat het lijkt...


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-07-2021 13:27 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

En dan krijg je, terwijl K.K. Downing op 99% van het materiaal speelt, een gesigneerde foto van Richie Faulkner


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 23-07-2021 15:07 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 23-07-2021 22:36 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-07-2021 22:46 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Wauw!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 13-08-2021 12:43 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Hier wordt Wheels of Fire vakkundig gerecycled



Had meer verwacht van KK's Priest, ik sla over.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 27-05-2022 15:59 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Waarom stoppen ze niet gewoon






powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 27-05-2022 17:25 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Mensen moeten Halford nog gewoon live kunnen zien. Het hoeft niet goed te zijn.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 28-05-2022 8:53 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Nou de hele interactie is weg zowel met publiek als bandleden onderling. Nou opereerde Halford al jaren op de automatische piloot maar het ziet er nu helemaal lui geacteerd uit. Maargoed als dat de Halford is die mensen willen zien, prima


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-07-2022 8:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Geweldig genoten van de show in 013 gisteren!

Bedankt ZM voor de kaartjes!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 06-11-2022 13:13 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-07-2023 19:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen