IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Judas Priest Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-12-2010 19:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

He Rob, gooit die Turbo er es in jonge, verrekte kut!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 10-12-2010 19:35 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 18:54 schreef Mutilator het volgende:
Nee, ze stoppen er echt mee. Ik las al ergens een quote in de trant van 'het waren 40 mooie jaren..' etc etc


In principe hadden ze al nadat ze Angel of Retribution uitgebracht hadden moeten of kunnen stoppen.
Toen in 2005 hadden ze nog net genoeg energie en actie op het podium.
Op dat moment gaven ze ook aan nog een aantal platen te willen maken.
De opvolger Nostradamus laat een band horen die niet weet welke kant ze eigenlijk nog op willen, oude logo wordt verwijderd, met als reden dat ze een jonger publiek willen bereiken.
Muzikaal gezien is de plaat niet slecht, maar niet een plaat voor live veel van uit te voeren.
Het idee om de plaat in zijn geheel uit te voeren is dus nu waarschijnlijk ook van de baan.
Alsmede nog de paar platen die nog zouden komen.
De podiumpresentatie van Rob Halford viel de laatste 2 Nostradamus toers dan ook behoorlijk tegen.
Hij heeft inmiddels al de motoriek van een oude man, loopt een heel optreden voorover gebogen om zijn teksten op te lezen van de monitor.
Iets wat ik zeer beschamend vind voor een zanger, als hij zijn eigen teksten niet kan onthouden.
Doet me denken aan de livepresentatie van Ian Gillan in Black Sabbath die zijn teksten uit een boek oplees.
Ik denk dat voor Priest de ouderdom sneller heeft toegeslagen dan dat ze zelf ooit verwacht hadden.
En is de tour van volgend jaar misschien een waardig afscheid, maar haal dan nu wel echt alles uit de kast en onthoud de teksten!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2010 19:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Toen ik Halford (tour met Overkill als voorprogramma) zag in Kopenhagen zong hij zelfs gewoon van een papier in z'n hand af :/


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-12-2010 20:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 december 2010 19:35 schreef Sadistic Sinner het volgende:

Hij heeft inmiddels al de motoriek van een oude man, loopt een heel optreden voorover gebogen om zijn teksten op te lezen van de monitor.
Iets wat ik zeer beschamend vind voor een zanger, als hij zijn eigen teksten niet kan onthouden.




En als peter steele bij concerten van carnivore.. En die zangert van REM, die leest ook alles in principe op.

Ik heb daar geen problemen mee, zo erg is dat toch niet?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mengelemoes
Doodongelukkig
Usericon van mengelemoes
Posted 10-12-2010 20:31 by mengelemoes Wijzig reactieProfiel van mengelemoesQuote dit bericht

Frappant dat Painkiller zo wordt opgehemeld. Muzikaal een heel goed album, maar tekstueel net zo cliché als Ram It Down. Eigenlijk geldt dit voor alle jaren '80 albums van Judas Priest. Turbo en Ram It Down worden enigszins verguisd, maar toch hebben beide albums iets gaafs. Bij Turbo is dat afsluiter Reckless, simpelweg het beste mainstream metal nummer ooit, dat nummer zit perfect in elkaar. Bij Ram It Down is dat de solo van Tipton in Heavy Metal, een klassieker. Al met al is het jaren '70 werk van Priest tekstueel en muzikaal onovertroffen, waarvan Hell Bent For Leather een soort cross-over album was. Judas Priest was in de jaren '70 een trendsetter, in de jaren '80 en erna een trendvolger.


Abattoir, abattoir, mon dieu quelle horreur


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-12-2010 22:19 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Reckless is inderdaad een knaller, maar ook Hot For Love, Out In The Cold en Parental Guidance (jaja) vind ik erg sterke nummers. Bovendien vind ik Turbo iets 'zomers' uitstralen, ik krijg een goed humeur van die plaat.


Bareuh...


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 10-12-2010 22:33 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

BongoBongo kan Turbo inmiddels ook op waarde schatten, maar was destijds enorm teleurgesteld dat Priest, na twee jaar op het vervolg op Defenders of the Faith te hebben zitten wachten, met synthesizer-gitaren aan kwam zetten......


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-12-2010 22:41 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Tja, na Defenders Of The Faith is Turbo natuurlijk wel een beetje een tegenvaller. Maar dat is natuurlijk wel een uitzonderlijk sterke plaat, en i.m.o. ook zonder zwakke nummers. Al is het afsluitende Heavy Duty/Defenders Of The Faith wel íetsje minder.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-12-2010 23:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Sowieso zijn synthesizer-gitaren nu eenmaal nogal not done in de metalwereld. Dus tsja.

Eigenlijk zijn ze altijd not done. Misschien dat de techniek tegenwoordig beter is, maar om eerlijk te zijn, ik hoor nooit meer iets over die dingen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-12-2010 9:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 december 2010 14:55 schreef De Ulk het volgende:
IJzersterk album.

Heading Out To The Highway, Hot Rockin', Desert Plains, Solar Angels, All The Way, Troubleshooter.

Beter dan voorganger British Steel en opvolger Screaming For Vengeance bij elkaar.


Wat maakt Point of entry dan zo sterk? Het klinkt veel meer 'rock' dan metal, dus heeft al veel minder power dan had gekund. Het album klinkt me ook erg vlak in de oren.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-12-2010 9:58 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2010 9:43 schreef Mutilator het volgende:
Wat maakt Point of entry dan zo sterk? Het klinkt veel meer 'rock' dan metal, dus heeft al veel minder power dan had gekund. Het album klinkt me ook erg vlak in de oren.


Moet het altijd metal zijn om sterk te zijn dan? Het is inderdaad meer een rock-album dan een metal-album. De composities lenen zich op die plaat meer voor een rock-geluid. I.m.o. niks mis mee. Het leuke van Priest vind ik juist dat geen enkel album klinkt als zijn voorganger.


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-12-2010 10:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Judas Priest vind ik met hun metal-riffs vanaf mid-tempo idd op z'n sterkst.

Experimenteren is mooi, maar het resultaat wisselt dan natuurlijk nog wel eens

Nee, Point of entry vind ik een uitermate zouteloos album dat treffend beïllustreerd is door de flauwe cover.

Maarruh wat vind men van de British steel dvd? Hell patrol

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-12-2010 11:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 12-12-2010 3:17 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 11 december 2010 10:37 schreef Mutilator het volgende:
Nee, Point of entry vind ik een uitermate zouteloos album dat treffend beïllustreerd is door de flauwe cover.



Klopt. Aan de andere ook wel weer leuk dat ze een album hebben vernoemd naar Rob's anus


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-01-2011 14:59 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Er komt toch nog een plaat!!!

Judas Priest writing new material

Wednesday, January 26, 2011

The guys are working together on writing new material - all is going really well - more details later!


http://judaspriest.com/news/fullstory.asp?id=AD52821D-58A3-4232-9642-41DABA7BB8CD


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-01-2011 15:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat wordt de titel? Point of exit?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-01-2011 16:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2011 15:58 schreef bastianus het volgende:
Wat wordt de titel? Point of exit?




Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-01-2011 16:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

"I thank God I wore my corset, because I think my sides have split."


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 20-04-2011 15:05 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht



10.10.1942 - 20.11.2011


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-04-2011 15:10 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Oei.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-04-2011 15:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Laat ze nu maar gelijk kappen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-04-2011 15:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Mag ook wel na 30 jaar ofzo, maar had hij niet even kunnen wachten om die 'final' tour af te maken?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 20-04-2011 15:16 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Afscheidstournee zonder KK is een behoorlijke anticlimax. Triest einde voor legendarische band.

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 20-04-2011 15:18]


This is Zodiac speaking...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-04-2011 15:21 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 april 2011 15:13 schreef Staalman het volgende:
Laat ze nu maar gelijk kappen...


+1

Er gebeuren hele vreemde dingen bij Priest momenteel, zonder er direct allerlei complottheorieën op los te willen laten.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-04-2011 21:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

vaag verhaal weer. zal wel weer interne shit zijn. wellicht net zoiets als bij slayer(of is het daar "echt")?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-04-2011 21:56 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2011 21:41 schreef attila_de_hun het volgende:
vaag verhaal weer. zal wel weer interne shit zijn. wellicht net zoiets als bij slayer(of is het daar "echt")?
Hanneman is toch gewoon ziek en daardoor tijdelijk uit de roulatie?


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen