|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Priest is gay geworden signature |
|
Dat zei menigeen in 1986 ook, maar ik denk dat het toch best goedgekomen is daarna. Gay? Om Nostradamus? Het is mijn favoriet ook niet, maar zo'n conceptalbum is toch een leuke toevoeging aan de toch al veelzijdige albumserie. Wat heeft deze band toch talloze totaal verschillende albums opgenomen. Jugulator knalt inderdaad keihard, het was wellicht even slikken voor de traditionele Priestfan, maar ik vind het een heerlijk metalalbum, jammer dat Demolition maar enkele sterke songs bevat, in tegenstelling tot Jugulator. De nummers komen op de Live In London DVD ook verschrikkelijk goed uit de verf. Maar weer eens aanzetten binnenkort. |
|
quote: misschien omdat ze live overkwamen als een begeleidingsband van iemand die live een beroerte stond te krijgen. |
|
quote: XD Priest is al langer aan het teren op een trucendoos. sommigen blijven er fan van, maar de thrillseekers willen meer ik vergelijk het een beetje met Michaƫl Jackson en zijn evolutie signature |
|
De metalgods hadden nooit opaatje halford moeten terugnemen over de rug van Owens, met Owens haddens ze zichzelf nieuw leven in kunnen blazen tot in lengte van jaren. Ik weet best dat de verkoopcijfers er niet echt naar waren maar dat was volgens mij een kwestie van tijd, nu hebben we twee platen met de old dirty bastard en ik vraag me af wat eerder komt voor hem: een nieuw plastic doosje of een nieuwe houten kist. Ondertussen wacht ik op een nieuwsbericht dat ripper een tourtje meepakt met mercyful fate, lijkt me erg vet! |
|
Ja da's waar maar die manne spele al zo lang bij mekaar, die zulle wel een zekere vriendschap opgerichte hebben, zeker me rob |
|
ik denk dat ze hem haten signature |
|
quote: denk je ook dat ze in de tourbus het zelfde stapelbed delen met RH?? (of wat voor type bed ze ook moegen hebben) |
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!! met een gorgelende zaadsnurkgeur van een male groupie signature |
|
quote: Jij wacht serieus op Mercyful Fate zonder King Diamond? Bareuh... |
|
Kind diamond verkodigde onlnags dat mercyful fate niet zo snel meer activiteit zal vertonen aangezien het spul alleen maar geld kost... Ik zeg koning diamant eruit en een jaartje touren met ripper, daarna diamantje, iedereen blij, exposure alom.. iedereen nog blijer... |
|
En jij denkt dat dat wat is, MF met een andere zanger dan King? [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 07-07-2008 14:20] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Laat Ripper maar bij Helloween gaan zingen, hebben die ook eindelijk weer een keer een fatsoenlijke zanger... Bareuh... |
|
Hehe, zou inderdaad dikke prima zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik ben in ieder geval blij dat-ie uit Iced Earth is (en dus dat Matt daar weer terug is). Want Iced Earth klonk op een gegeven moment meer als Judas Priest dan Priest zelf... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
in dat geval zou hij bij hammerfal moeten gaan zingen... |
|
Wil je niet van die rare dingen zeggen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nog meningen over de nieuwe plaat? |
|
Zit nog steeds op de vinyl-box te wachten.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Die heb ik hier ook staan ja, mooi ding. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vandaag een aantal nummers gehoord van het nieuwe plaatje. Ondanks dat het weer hetzelfde concept is klinkt het wel weer lekker. |
|
quote: Vind het persoonlijk een goede plaat, en zeer zeker nog behoorlijk ambitieus om zo een concept zo uitgebreid muzikaal te vertolken. Natuurlijk is het geen Painkiller, South of Heaven vond ik ook een teleurstelling na Reign in Blood. Nu vind ik het een goede plaat, Priest heeft in ieder geval nog altijd meer ambitie dan hun directe concurrenten Maiden, die totaal geen risico nemen. |
|
Maiden vond ik voor hun doen anders behoorlijk uit de band springen met AMOLAD. Even los van de discussie of dat een goede plaat was of niet, week die voor Maiden-begrippen vrij veel af van het standaard werk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik vind Nostradamus ook een best lekkere plaat. Staan goede nummers op (vooral Prophecy vind ik erg gaaf). |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |