IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Judas Priest Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-06-2011 14:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kortom, top plaat. Voor ij in ieder geval beter dan Sin After Sin.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-06-2011 14:53 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2011 14:48 schreef Staalman het volgende:
Kortom, top plaat. Voor ij in ieder geval beter dan Sin After Sin.


Mee eens. Vind ik ook de minste in het rijtje Sad Wings, Sin After Sin, Stained Class.


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-06-2011 14:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat zijn we het weer heerlijk eens!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-06-2011 14:58 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-06-2011 15:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Als ik m tegenkom doe ik m er zeker bij! Bedankt voor de tip.



Flow
Usericon van Flow
Posted 05-06-2011 17:24 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

Hou ook je ogen open voor "priest...live"

Beste live album ooit, fuk maidens live after death, cheap tricks live in budokan slagers live undead (hahaa) etc.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-06-2011 17:27 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2011 17:24 schreef Flow het volgende:
Hou ook je ogen open voor "priest...live"

Beste live album ooit, fuk maidens live after death, cheap tricks live in budokan slagers live undead (hahaa) etc.


Ehm, niet geheel mijn live plaat van Priest. Unleashed en Meltdown luister ik liever.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-06-2011 18:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2011 17:24 schreef Flow het volgende:
Hou ook je ogen open voor "priest...live"

Beste live album ooit, fuk maidens live after death, cheap tricks live in budokan slagers live undead (hahaa) etc.


Wat Staalman zegt, ook ik vind zowel Unleashed In The East als '98 Live Meltdown beter.

En dan zijn er ook nog een paar ontzettend goede bootlegs, er is een opname uit 1981, onder meerdere titels uitgebracht, onder anderen Devil's Spine en Still Worth Fighting For. Dat vind ik de allerbeste Priest liveplaat.

Het beste live album ooit vind ik trouwens Live And Dangerous van Thin Lizzy.


Bareuh...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-06-2011 19:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2011 17:24 schreef Flow het volgende:
Hou ook je ogen open voor "priest...live"

Beste live album ooit, fuk maidens live after death, cheap tricks live in budokan slagers live undead (hahaa) etc.


Da's zo ongeveer de slapste live-plaat ooit. Ik ben een Priest-fan, maar die leg ik echt zelden op. Was in hun "hair-metal" periode. Gelukkig was die van korte duur. Veel te braaf gespeeld.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


2barry
Usericon van 2barry
Posted 05-06-2011 22:35 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

Snap er ook geen reet van, vind Priest...Live echt geen reet aan, net zoals de DVD. Live In London en alhoewel Unleashed In The East niet echt live is, is deze toch vele malen beter.
En de beste liveplaat is natuurlijk Metal Church - Live.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-06-2011 22:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2011 22:35 schreef 2barry het volgende:
En de beste liveplaat is natuurlijk Metal Church - Live.




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-06-2011 0:35 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 5 juni 2011 17:24 schreef Flow het volgende:
fuk maidens live after death


Dat natuurlijk sowieso niet.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2012 21:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Blijkbaar heeft Vader Abraham Judas Priest nog gecovered

http://lyricskeeper.nl/nl/vader-abraham/rapid-fire-judas-priest-cover.html


nice!


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 31-08-2012 15:44 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Net de special edition van Screaming for Vengeance in huis gehaald.
De nieuwe mastering klinkt werkelijk nergens naar. Het geluid waaiert alle kanten op, er zit te veel laag in en Rob's stem klinkt wel héél dun. Neen, dan was die remaster uit 2001 veel beter. Snel vergeten. De live-nummers gaan gebukt onder hetzelfde probleem. Die engineer mogen ze alvast een nekschot geven.
De DVD, daar moet je dit ding dus voor kopen. Schitterende beelden uit 1983. Het geluid is hier wél lekker en de beelden zijn haarscherp (je zou zweren dat het recentere opnames zijn).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-08-2012 16:19 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hm, ik vind Screaming For Vengeance één van de meest overgewaardeerde albums ooit. Paar leuke nummers, maar het grootste gedeelte vind ik vrij matig.

Maar misschien voor de DVD wel de moeite waard. Zijn het geen beelden van de Live '83 video? Of echt niet eerder uitgebrachte beelden?


Bareuh...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 31-08-2012 17:41 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Mijn kopietje is onderweg....

quote:
Op 31 augustus 2012 16:19 schreef De Ulk het volgende:
Zijn het geen beelden van de Live '83 video? Of echt niet eerder uitgebrachte beelden?


Ik kan die live video niet...maar deze opnamen zitten erbij.

DVD track listing:

US Festival Show - San Bernadino, California - May 29, 1983

01. Electric Eye
02. Riding On The Wind
03. Heading Out To The Highway
04. Metal Gods
05. Breaking The Law
06. Diamonds And Rust
07. Victim Of Changes
08. Living After Midnight
09. The Green Manalishi (with the two-pronged crown)
10. Screaming For Vengeance
11. You've Got Another Thing Comin'
12. Hell Bent For Leather



bub


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-08-2012 19:17 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ah nee, die video is opgenomen in Memphis. Dit is een ander optreden.


Bareuh...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 12-09-2012 21:35 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik heb zojuist de dvd bekeken en goverdomme, wat een vet optreden.
Als je Judas Priest liefhebber bent en je koopt deze release niet, dan ben je erg dom bezig!

Ik vond het geluid van de cd overigens prima.
Zoals ik al in de gekocht thread al gezegd.
Luchtgitaar stemmen en gaan met die banaan!
Ik heb alleen de elpee, welke (uiteraard) ook prima klinkt en heb het verder niet met elkaar vergeleken.

Ik zeg het nog een keer. Essentiele aanschaf!



bub


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-09-2012 21:53 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik heb de originele elpees en de remasters uit 2001 al in huis. Ga me niet nog een keer een poot laten uitdraaien. Dat optreden op de dvd ken ik niet. Ik heb wel een optreden uit Memphis van diezelfde tour op VHS. Godverdomme wat heb ik vaak met een stel vrienden en een goeie pot bier daar om zitten lachen


... hoe de hazen lopen ...


Buried
Usericon van Buried
Posted 28-04-2014 11:39 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht



Nieuw nummer, iig al beter dan dat van Slayer



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-04-2014 11:54 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 28 april 2014 11:39 schreef Buried het volgende:
Nieuw nummer, iig al beter dan dat van Slayer
Niet echt, deze klinkt ook niet bijster geinspireerd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2014 18:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Klinkt best aardig. Het maakt mij wel benieuwd naar de nieuwe plaat


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-04-2014 0:17 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Naar mijn besheiden mening klinkt het niet slecht, doch zelfs naar Priest-normen wat braaf. Een beetje zoals sommige stukken op Angel of Retribution,...wat dan ook wel enkele miskende toppers kende, dus ben ik wel benieuwd naar de rest.
Wel grappig: op pensioen/niet op pensioen/...

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 29-04-2014 0:18]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-07-2014 11:00 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

De nieuwe plaat is te gek!


Against God and Government


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-07-2014 11:07 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Te gek zou ik niet durven stellen, maar dat is na slechts vier luisterbeurten. Redeemer of Souls is sterker dan ik op het eerste gehoor dacht, maar het is allemaal wat mat. Het knalt niet, en Halford zit wel heel erg in zijn safe zone met die lagere regionen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen