|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Kortom, top plaat. Voor ij in ieder geval beter dan Sin After Sin. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wat zijn we het weer heerlijk eens! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Bareuh... |
|
Als ik m tegenkom doe ik m er zeker bij! Bedankt voor de tip. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Hou ook je ogen open voor "priest...live" Beste live album ooit, fuk maidens live after death, cheap tricks live in budokan slagers live undead (hahaa) etc. |
|
quote: Ehm, niet geheel mijn live plaat van Priest. Unleashed en Meltdown luister ik liever. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wat Staalman zegt, ook ik vind zowel Unleashed In The East als '98 Live Meltdown beter. En dan zijn er ook nog een paar ontzettend goede bootlegs, er is een opname uit 1981, onder meerdere titels uitgebracht, onder anderen Devil's Spine en Still Worth Fighting For. Dat vind ik de allerbeste Priest liveplaat. Het beste live album ooit vind ik trouwens Live And Dangerous van Thin Lizzy. Bareuh... |
|
quote: Da's zo ongeveer de slapste live-plaat ooit. Ik ben een Priest-fan, maar die leg ik echt zelden op. Was in hun "hair-metal" periode. Gelukkig was die van korte duur. Veel te braaf gespeeld. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Snap er ook geen reet van, vind Priest...Live echt geen reet aan, net zoals de DVD. Live In London en alhoewel Unleashed In The East niet echt live is, is deze toch vele malen beter. En de beste liveplaat is natuurlijk Metal Church - Live. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat natuurlijk sowieso niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Blijkbaar heeft Vader Abraham Judas Priest nog gecovered http://lyricskeeper.nl/nl/vader-abraham/rapid-fire-judas-priest-cover.html nice! signature |
|
Net de special edition van Screaming for Vengeance in huis gehaald. De nieuwe mastering klinkt werkelijk nergens naar. Het geluid waaiert alle kanten op, er zit te veel laag in en Rob's stem klinkt wel héél dun. Neen, dan was die remaster uit 2001 veel beter. Snel vergeten. De live-nummers gaan gebukt onder hetzelfde probleem. Die engineer mogen ze alvast een nekschot geven. De DVD, daar moet je dit ding dus voor kopen. Schitterende beelden uit 1983. Het geluid is hier wél lekker en de beelden zijn haarscherp (je zou zweren dat het recentere opnames zijn). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hm, ik vind Screaming For Vengeance één van de meest overgewaardeerde albums ooit. Paar leuke nummers, maar het grootste gedeelte vind ik vrij matig. Maar misschien voor de DVD wel de moeite waard. Zijn het geen beelden van de Live '83 video? Of echt niet eerder uitgebrachte beelden? Bareuh... |
|
Mijn kopietje is onderweg.... quote: Ik kan die live video niet...maar deze opnamen zitten erbij. DVD track listing: US Festival Show - San Bernadino, California - May 29, 1983 01. Electric Eye 02. Riding On The Wind 03. Heading Out To The Highway 04. Metal Gods 05. Breaking The Law 06. Diamonds And Rust 07. Victim Of Changes 08. Living After Midnight 09. The Green Manalishi (with the two-pronged crown) 10. Screaming For Vengeance 11. You've Got Another Thing Comin' 12. Hell Bent For Leather bub |
|
Ah nee, die video is opgenomen in Memphis. Dit is een ander optreden. Bareuh... |
|
Ik heb zojuist de dvd bekeken en goverdomme, wat een vet optreden. Als je Judas Priest liefhebber bent en je koopt deze release niet, dan ben je erg dom bezig! Ik vond het geluid van de cd overigens prima. Zoals ik al in de gekocht thread al gezegd. Luchtgitaar stemmen en gaan met die banaan! Ik heb alleen de elpee, welke (uiteraard) ook prima klinkt en heb het verder niet met elkaar vergeleken. Ik zeg het nog een keer. Essentiele aanschaf! bub |
|
Ik heb de originele elpees en de remasters uit 2001 al in huis. Ga me niet nog een keer een poot laten uitdraaien. Dat optreden op de dvd ken ik niet. Ik heb wel een optreden uit Memphis van diezelfde tour op VHS. Godverdomme wat heb ik vaak met een stel vrienden en een goeie pot bier daar om zitten lachen ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nieuw nummer, iig al beter dan dat van Slayer |
|
quote:Niet echt, deze klinkt ook niet bijster geinspireerd. |
|
Klinkt best aardig. Het maakt mij wel benieuwd naar de nieuwe plaat The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Naar mijn besheiden mening klinkt het niet slecht, doch zelfs naar Priest-normen wat braaf. Een beetje zoals sommige stukken op Angel of Retribution,...wat dan ook wel enkele miskende toppers kende, dus ben ik wel benieuwd naar de rest. Wel grappig: op pensioen/niet op pensioen/... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 29-04-2014 0:18] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
De nieuwe plaat is te gek! Against God and Government |
|
Te gek zou ik niet durven stellen, maar dat is na slechts vier luisterbeurten. Redeemer of Souls is sterker dan ik op het eerste gehoor dacht, maar het is allemaal wat mat. Het knalt niet, en Halford zit wel heel erg in zijn safe zone met die lagere regionen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |