|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ow, wacht, ik heb evt nog wel een promo voor je? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Hmmm... Ken je iemand die een origineeltje heeft? Daar gaat mijn voorkeur naar uit. Maar indien niet dan promo is ook best hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zijn wel geperste promo's toch? Daar heb ik er mss ook nog een paar van. Zit alleen geen hoesje bij maar wel een boekje als ik het me goed herinner. |
|
Zou lampje nog een paar gewone hebben? Grey, anders moet je hem ff meelen, hij was onze drummert. En raj, ja, klopt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee dude, ik heb er ook maar eentje. Maar, op Ebay is er een verkoper die ze nieuw aanbiedt voor 2 gbp per stuk. met verzending komt het dan uit op een eurootje of 5 of 6. Duzzz.... En inderdaad, de promo mist alleen het achtervelletje dat in het doosje zit. Voor de rest is hij precies hetzelfde. lampje |
|
Ebay is waarsch een goeie tip voor greycloack. Anders scan je het achterkantje ervan, ik zou er met een printje dan weer een gewone van maken ...behalve als er voiceovers op de prömö staan natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-06-2009 19:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat was te duur. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hier : http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=140266546506 lampje |
|
Hij heeft er gewoon 5, hehe. Das net zoveel als al de afzonderlinge bandleden er samen hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik dacht, toch ff hier plakken: http://classic-extreme-metal.blogspot.com/2009/07/judgement-day-40-minutes-to-impact-2004.html http://classic-extreme-metal.blogspot.com/2009/07/judgement-day-to-conjure-conjoint.html [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 22-07-2009 15:15] |
|
Hehehe, nice! Zelfs blastcorps. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het posten van links naar illegale software en / of mp3 is op ZM niet toegestaan, toch? Pak ze, Wim. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb geruchten opgevangen dat er een reünie is in 2012, klopt dat? |
|
Ik heb 40 minutes en march Kopuh! Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: In mijn geval: het zal me een worst wezen, maar ik weet niet wat de rest v/d band ervan vind. Die posten hier vast hun mening nog wel. Lampje? Graftak? Rajackar? Oja, hoe dachten we over zoiets in 2001? " 14-Jan-2001 - Recently we discovered some of our own songs of the promo "GOTHCRUSHER" on napster, that really SUCKS, he or she who does this, stop !!! Or we will call Metallica, and you know what that means !!! " Hehehehe... Leuk, dat web.archive.org De reunie begint waarschijnlijk 40 minuten voor de inslag. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ga er nog wel eens om zeuren voor die tijd hoor. Just insert beer [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 23-07-2009 11:51] |
|
quote: Lima Bravo .... Maar het is wel zonde van de tijd die het kost om hem te downloaden.... Hahaha. lampje |
|
Ik krijg gewoon zin om 'em zelf ook te downen. Lekker mezelf een hak zetten. Omdat het kan. Enne, raj, wat dunkt U? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind het niet erg hoor. Vind het juist leuk dat mensen die muziek nog eens horen. Alsof we anders nu nog platen hadden verkocht |
|
Waarom is deze band eigenlijk uit elkaar? |
|
Een van de gitaristen kreeg lichamelijke klachten vanwege zijn hoge leeftijd. |
|
Wat is hoog Sjaakie? |
|
Alles boven de 3 meter. |
|
Dat is ook niet waar btw. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |