![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ik hoop dat je de ironie in die opmerking zelf ook inziet? ![]() |
|
quote:Post eens wat van jezelf als je durft. En kijk verder dan je neus lang is. Boeiender ![]() |
|
er ontstaat langzamerhand amok in dit topic! I am mine own redeemer...! ![]() |
|
SENSATIE SENSATIE!!! Lekker, hoor! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Omdat ik er zin in had. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De hele single. ![]() Met op drums wim van der valk van Inquisitor/Centurian en op zang johan wesdijk van Pleurisy/Dead Head en zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ow, das jammer. Naja, heel oudje dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hahaha, daar was ik bij! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Nog steeds actueel ook. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik vond het al gezelliger dan normaal! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: 'user blabla copyrightschending blabla' Heeft iemand z'n tientje van de buma niet gehad of zo? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik zocht eigenlijk een blogspotlinkje vwb die 7inch, vind ik een nooit door mij gelezen review. "JUDGEMENT DAY (HOL) "TO CONJURE CONJOINT CONFUSION" 7"EP 97 DAMNATION (lim. to 500). Thanx to Daan of Damnation Recs for sending in some great 7"s! Imagine MESSE NOIR meets old HUMAN REMAINS in an Extreme unrelenting Thrash holocaust, aggressive as fuck including a cover of Canadian veterans: Slaughter's "F.O.D. (Fuck Of Death)". JUDGEMENT DAY's style is real fast & twisted, really original still retaining that old-school edge with raw sound and obscure feelings, great materials on this disc! The statement on the back: "Doom hippies fuck off!" is totally excellent and makes me smile every time! I recommend everyone to BUY OR DIE if you're really into speed/twisted, Extreme Sick Metal, I enjoy this quite a lot!" http://liquidoflife666.blogspot.nl/2010/04/12-10-7-vinyl-reviews-j.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Omdat het kan. Thrash! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Omdat het deze maand 20 jaar geleden is dat we ons debuut hebben opgenomen. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Tijd voor een reünie dus! ![]() |
|
Ow boy. Allemaal mensen die vanuit de zaal naar Wim gaan staan kijken. Daar gaat hij zich vast wat ongemakkelijk door voelen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Valt met dat kijken misschien nog wel mee. Als ze 'm nou allemaal aan willen raken. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Gewoon een studioplaat opnemen, desnoods een EP. Geen optredens. ![]() ![]() |
|
quote: Altijd al een dingetje gevonden. Optreden was niet bepaald 'mijn ding'. ![]() Nu ben ik met pensioen. De enige waar ik iig zeker van kan zijn, hehe. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Een nieuw oud liedje op youtube van mijn ouwe bandje. Rare thrash, hehe. Nou ja, hier al lang niet meer. VIESPEUK!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |