|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb het niet, iig Succes met vinden! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En dan in nieuwe computeronderdelen zetten. :') Ouwe zooi! |
|
quote: Oja, hehehe, ik zag hardware staan en toen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Maar in wat voor computer zit zo'n harddisk? Eentje die op DOS draait? |
|
Hehehe, geen idee. Die cd is uit 2004, maar dan nog. Lampje? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: SCSI was in 2004 al verouderd. DOS-PC's is wat betreft een goede gok. Denk sowieso dat je het bij PC's van voor 2000 moet houden. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Niks mis met oud computerspul. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oude servers, en oude macs. Hoewel een hoop servers tegenwoordig nog steeds met SCSI werken, maar dan niet met het type SCSI schijf dat ik zoek... lampje |
|
De harddisk inmiddels gekocht op ebay. Nu nog even een paar weken wachten totdat hij binnen is....... [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 14-11-2012 22:48] lampje |
|
Hey man, super! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Massive JUDGEMENT DAY (Holland) re-issue in the works containing the mighty debut and long time out of print album ‘Cir-Cum-Cis-Ion of the Mar-Tyr’ plus many (MANY!!!) bonus tracks, liner notes (in dept interview with Theo van Eekelen by Olivier ‘Zoltar’ Badin (Terrorrizer Mag UK journalist) and many rare old pictures. More news soon! Release date: Fall 2013 on Vic Records. Needles to say Judgement Day featured (ex) members of Thanatos, Hail of Bullets, Sinister, Houwitser and Grand Supreme Blood Court. Judgement Day is were it all begun for them! Check out the JUDGEMENT DAY facebook page in the meantime: http://www.facebook.com/pages/Judgement-Day-Holland/307900479331473 Hopsakeetje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mooi voor elkaar Wim! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Idd, ik heb er vrij weinig voor hoeven doen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Toch wel cashen straks? |
|
Zo! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En een reunie met een stuk of wat farewell tours a la The Eagles zit er ook niet in zeker? |
|
De ego's, hè, de ego's. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Blijft het beste werk. Waaruit bestaat het bonusmateriaal? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zijn we nog niet helemaal over uit. Ik plemp het hier neer zodra ik het allemaal zeker weet. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-02-2013 18:15] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou ja, wat is zeker. Als het allemaal lukt komt dit er op. -Cir-Cum-Cis-Ion of the Mar-Tyr full length 1995 effigy records (Nor) -Pathology of Crowding demo 3 1994 Self-released/independent En zoveel mogelijk van dittem. Kijken wat gaat lukken. -Nummer horror pain, early version en genomen van de split cd effigy of the possessed 1995 effigy records (Nor) -To Conjure Conjoint Confusion 7" 1997 damnation Records (Hol) -Gothcrusher 5 track promo 2000 [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-02-2013 21:51] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Veel heb ik al, maar ik denk toch dat ik voor zo'n re-releaseje ga. Die 7" heb ik b.v. niet. De demo's en die split wel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Klinkt als het soort object dat ik t.z.t. graag in huis haal. |
|
Swedish metal producer Fredrik Groth, (former guitarplayer in The Storyteller, and mix / mastering engineer for amongst others The Storyteller and Bibleblack feat. Mike Wead from King Diamond) is remastering the entire Judgement Day’s back catalogue (up till 1999) right now! Be prepared for a massive killer collection from one of the finest and underrated Dutch metal acts from the 1990’s. Release Fall / Winter 2013! http://www.facebook.com/pages/Judgement-Day-Holland/307900479331473 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Toe maar. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |