![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Schaamteloze zelfpromotie. ![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Kopen? 10 euro voor 5 mp3's. ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
10 euro ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee, man, ik lul maar wat. ![]() Ik heb nog wel fysieke cd's, maar geen zin meer om te versturen. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik wou al zeggen. Bij Aratron heb je 8 mp3's voor 6 euro. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Yep. Maar die waren eerst 10. ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Ik heb er zo eentje liggen ![]() ![]() |
|
quote: Kijk! ![]() Voor uw handigheid, nu op youtube. ![]() Als je de fysieke cd afspeelt, er zit een hidden track voor nummer 1, dus terugspoelen! SGP weg ermee, opnieuw opgenomen. Origineel staat op demo 1 uit 1990. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Als een soort van belegging, een ongeschonden exemplaar? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Gezien de originele eigenaar zal het vast niet in mint condition zijn. ![]() |
|
Euh... Heb je hem van mij? Ik ben best wel erg zuinig op spullen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Heb nog originele JD-demotapes liggen. "Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is." ![]() |
|
Kijk! Er zijn er 3, hoeveel dan? Buiksmurf heeft er al een tijdje 1 met mijn handtekening erop. ![]() 10 euro per ha... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Volgens mij twee verschillende. "Corpse Flakes" en... "Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is." ![]() |
|
Pfff... Als ik zo on-line naar de covers kijk zeg ik "Hypocritical", maar ik weet het echt niet. ![]() "Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is." ![]() |
|
Op Hypocritical deed Wim niet mee dus die kan weg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: En daar ben ik zo trots op dat niemand 'm krijgt... of men moet er 30+ euro op bieden. Trouwens de krabbel van Theo staat er inmiddels ook op. ![]() ![]() |
|
quote: Zwart/wit, dus. Hmmm, slang geleden. Sterker, toen was ik er nog niet eens bij. ![]() Moet je effe theo vragen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 12-11-2016 23:58] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
€ 30.01? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Bam! Nu wordtie pas geld waard. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Bartnos ![]() ![]() |
|
Aha! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Wat betreft de March of the Apocalypse MCD : die levert op Discogs inmiddels meer op dan dat deze origineel kostte. Maar demo's blijven altijd interessant. Judgement Day's Corpse Flakes was trouwens de allereerste demotape die ik van eeen band kocht, later heb ik er zo'n 300 gehad, waarvan 130 origineel, en de rest via tapetrading. Wel grappig dat ik later zelf in Judgement Day ben gaan spelen... lampje ![]() |
|
Niet grappig, geweldig! ![]() ![]() En hoppatee, de laatste track van de Mcd, hidden track, dus ik had hem zelf ook al tijden niet meer gehoord, want geen normale cd speler meer. ![]() SGP Weg Ermee 2002. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-12-2016 22:22] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |