|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Het orakel Theo wist raad: allebei de demo's zijn in die studio opgenomen, alleen heette de studio ten tijde van demo II niet meer Proosdij, maar Living Presence Recordings Ede, allebei door Peter Witjes. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dan de boel maar opnieuw opnemen Bazzio Attacks!!! |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Loop je al binnen op de merchandise? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sssst, is allemaal roetveeg handel! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Hi. As the discogs show,we have the Cd Judgment Day-circumcision of the martyr. I need it. Available for sale, please? Can we agree?" Moet wel een Mexicaan zijn. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vast Wim. |
|
Had blijkbaar meerdere berichten van verschillende mensen die Judgement Day-spul van mij will/den kopen. En dat terwijl het niet op de marktplaats, maar in mijn collectie staat. Vreemd, opvallend. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heel raar. Ik weet iig van niets, zoals gewoonlijk, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Bestaat deze band nog? Vond die cover F.O.D. wel kicke [Dit bericht is gewijzigd door OnderAndere op 15-06-2022 18:06] |
|
Die was lekker, hè. Met een live versie kregen we zelfs een compliment van iemand van Slaughter , wist je dat? De enige comment ook, lol. Raar dat één kant van het geluid het inmiddels blijkbaar niet meer doet? Toen ik de clip uplgeload had was het prima. Raar. Maar een leuke gelegenheid om weer eens te posten! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat een lang haar zeg! When your people matter, menstrual health matters |
|
Sorry! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Marshall combo's? Zeker met Boss pedaaltje ervoor gewoon de IN in? Those were the days When your people matter, menstrual health matters |
|
Mijn vervormde geluid kwam uit de marshall valvestate. Ik had de hm2, ja. Maar alleen voor de solo's. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hardcore. Ik ging geloof ik meestal met Boss pedaaltjes een cleane combo in. Wat er maar stond want heb zelf nooit een amp gehad hehe When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: De meeste zullen wel in een verzorgingshuis zitten. |
|
Tsja. We worden allemaal ouder. Behalve als we doodgaan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Whahaha! Waarheid als een koe. lampje |
|
Boeeeeeeeeeeee |
|
Jaaaa, dat valt je tegen, hè! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Waar staat trouwens Burk in de video. |
|
Na 18 jaar nu te vinden op youtube, blijkbaar. Laatste wapenfeit van Judgement Day. Uitgebracht ooit door New Aeon Media / Hammerheart Records [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 31-08-2022 20:04] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En omdat ze er zin in hadden, van de facebook pagina van into it records: Upcoming death!! JUDGEMENT DAY - Pathology Of Crowding demo 1994 Up for rerelease, the 3th demo of one of the oldest death metal bands from the Netherlands! Already active in the late 80s, this demo from 1994 is definitely a highlight in their career. Mixing old school death metal with some wonderful melodies! Most prominent member was guitarplayer Theo van Eekelen who later handled bass duties for some of Holland’s best death metal bands (ao Thanatos, Grand Supreme Blood Court, Hail Of Bullets…) Release is set for February. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |