![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ouwe lullen moeten weg (3X) Enz. Geintje, I <3 JD! ![]() Boeiender ![]() |
|
Wat betekent dat dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Houden van, schijnt een hartje te zijn. Wist ik iig niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
IJsje op z'n kant. Althans, dat dacht ik. Later bleek het een hartje te zijn. EDIT: What he said. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 18-06-2010 23:50] ![]() |
|
Het is een hartje of twee ballen met een puntmuts. ![]() ![]() |
|
quote: Hehehe, die tweede vind ik gaver. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Het is wel een beetje raar met dat hartje, want normaal moet je de smiley's van rechts naar links bekijken. ![]() |
|
Ow...ik dacht een mond waar hete lucht of slijm uitkwam ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Als je hem goed om bekijkt is het net een kabouter met hele grote tieten. ![]() |
|
*kuch* Ik heb ooit nog een promo van Judgement Day van iemand gekregen en ook weer weggegeven. ![]() ![]() |
|
Ik heb een rip van March of the Apocalypse op mijn schijf staan. Ex heeft het origineel. SGP, weg er mee! ![]() ![]() |
|
Promo's van 40 minutes dan, lijkt me? Heb ik er ook nog een paar van liggen. Vargen, ik heb nog tig van die mcd's, voor 1 euro plus verzendkosten de uwe. Of je vraagt er gewoon een aan raj, die heeft ze ook nog weel, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Die mini, staat daar het nummer near death experience op? ![]() |
|
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet meer welke cd het was. Er stond Effigy Records op de voorkant en ik kreeg hem in 2000 of zo. ![]() edit: @ De Tegenpartij. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-06-2010 0:40] ![]() |
|
quote: Ja, klopt. @ Wim: lekker cdtje trouwens. ![]() ![]() |
|
quote: Das deze, eerste full-length uit 1995. ![]() Voor mensen die ´em willen downen: http://musiconmediafire.blogspot.com/2009/07/cir-cum-cis-ion-of-mar-tyr-1995.html Want te koop is ie nergens meer. Of is het een verzamelcd met nog 2 bands? We hebben 2 platen uitgebracht op het noorse effigy records. @meatgrinder: Thanks! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zijn er ook mensen hier die interesse hebben in een Judgement Day shirt met alleen het logo voorop? Boeiender ![]() |
|
Nee. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ja! Maar alleen als het een rood shirt met witte print is, en in de maat large! ![]() Plus, ik wil vantevoren de prijs weten aangezien ik niet heel veel over heb voor een shirt met alleen een logo. No offence. ![]() ![]() |
|
@Staalman: Niemand denk je? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-08-2010 21:17] Boeiender ![]() |
|
quote: Kleur shirt maakt niets uit volgens mij. Bij voldoende animo zal ik eens informeren wat het gaat kosten, denk rond de 7,50 euro ofzo. Boeiender ![]() |
|
Ok, dat is goed te doen. ![]() |
|
quote: Sorry, my bad... Bijkmaar toch 2. ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik wil er ook wel 1 of 2. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |