![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=plq8bAv0G2k Nummer van de tweede demo, opgenomen in tsjechie in 1993 op een groot festival waar krabathor ook optrad. Het werd zelfs gefilmd voorde tsjechische tv. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik heb maar even enkele verwensingen die kant opgeslingerd. Godverdegodver. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Deze hoort volgens mij in het humor topic ![]() ![]() |
|
quote: Naam niet vastgelegd? Had je dat trouwens toen ook naar deze gedaan -met resultaat-: http://www.metal-archives.com/band.php?id=41523 ![]() Ik heb trouwens de Corpse Flakes demo; mooi man ;p The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ach, het sterft van de judgement day's. Zoek maar eens op judgement day op myspace, zo kwam ik er zelf achter. Dat maakt me verder ook niet uit, maar wel als men ook nog eens ons artwork gebruikt, dat kan echt niet. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 18-03-2007 14:19] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Slaat ook nergens op.... wat een stel losers ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 18-03-2007 14:40] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Hahaha, wat een goeie ! Nu zijn we echt kvlt !!! lampje ![]() |
|
quote: Wat een losers zeg. hahaha! Ben benieuwd naar de tapes wim. kan ik eindelijk ook filmpjes op mijn myspace zetten ![]() ![]() |
|
quote:Dat zeg ik! Gamma! ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Ik heb er al 2 bij mij opstaan, hehe. Komt goed, ik ben alleen ook druk met branden voor mutilator, dus het duurt allemaal even. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
WOA! je hebt een myspace! Ik heb je meteen maar even een verzoek tot vriendschap gestuurd ![]() ![]() |
|
quote: Ja, sorry. Dat ging per ongeluk. ![]() ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: quote: LOL ![]() ![]() |
|
quote: Um.... waarop wilde je dan precies inloggen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Kijk. En zo hoort het ook. quote: Nou ja, ik wilde foto's kijken op een mercyful fate myspace site, maar elke keer als ik op foto's klikte, dan kreeg ik een totaal andere zinloze pagina te zien. Toen dacht ik dat ik dus moest inloggen. Daar begon ik dus aan, maar dat kan dus niet, alleen inloggen. En walla. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Tja zonder kip ook geen ei enzo, weet je wel. TOCH??? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ja, weet ik veel, al die nieuwerwetsche onzin ook. Laat het dan niet zien als je eerst moet inloggen. Zowiezo vind ik zo'n myspace pagina voor een band erg irritant. Bij mij duurt het altijd best lang als ik op een liedje klik voordattie met afspelenen begint. Niet downen, alleen streamen. Nee, geef mij maar gewoon een website van een band. Een judgement day myspace pagina zie ik er dan ook nog niet zo snel komen. Of ik moet het ineens in de kop krijgen, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
de band is dood, laat het rusten. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
De naam judgementday is zowiezo al bezet op myspace, hehe. En rusten, ja, ach. Laat mij lekker lullen, was 15 jaar van mijn leven. En die dvd komt er wel. Mental, wist je dat possessed ook een myspace heeft, een officiele zelfs. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
dat komt door sadistic intent. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Yeah, right. ![]() ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
hoever ben je trouwens al met de dvd wim ??? Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |