|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Aber naturlich. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tof! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
www.myspace.com/judgementdaynl Top, Raj! Stuur mij ff ook de inloggegevens door aub. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 31-05-2007 20:08] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Uiteraard. Ik stuur ze wel ff via myspace |
|
Marcel H. Even over die minicd, die je van me gekocht hebt. Als je liedje 1 aanzet en een minuut of 3 a 4 terug spoelt, dan krijg je een heropgenomen versie van sgp weg ermee te horen, is een "verborgen" track. Helemaal vergeten te vermelden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik neem aan dat dit aan een andere Marcel H. gericht is? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
O, kut, ja, ik haal 2 personen door de war... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Je dacht met je reet ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Driewerf ps ik ben as we typ de envelop aan het vullen met een zombiestrippers dvd. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-01-2009 21:57] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: W00t! Ik ga meteen morgen m'n broer bellen om een nieuwe foute filmavond in te plannen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hè, alweer geen aankondeging van een reunie? Boeiender |
|
Breng hem nou niet op ideeen! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Jawel! Maar hij wil toch niet. Boeiender |
|
Dat kan heel goed kloppen, ja. Ik ben al tijden bezig met wat muzikaal vertier, maar ik heb echt geen haast. En een tegenpartij nogmaals live aanschouwen is zo goed als zeker een onmogelijk iets. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jacobse en Van Es bleken anders toch niet dood te zijn, uiteindelijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Die is toch al lang en breed gepland!: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/314256?hl=eng quote: quote: quote: Is het niet een aardig idee om een aardig aantal debuutalbums met een goed geluid opnieuw uit te brengen? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-01-2009 22:40] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Daar is toch geen markt voor, joh. Dat is alleen leuk voor oude fans, en daar behaal je de winst niet mee. Heruitgaves zijn doorgaans alleen zinvol als er nog altijd vraag bestaat naar een album of als de band weer/nog aan het touren is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gisteren op de metal markt 40 Minutes to Impact voor 3 euro gekocht. Jullie zijn gewoon in de uitverkoop Wim! spelfout weggehaald... |
|
3 euro! Nice! *checkt buma/stemra site* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
March of the apocalypse heeft mij toendertijd 1,50 gekost. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat kan goedkoper! Voor iemand die die nog wil hebben, tegen verzendkosten is die de uwe. Zonder plastic case helemaal bijna voor niets. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-06-2009 16:03] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
40 minutes to Impact gratis thuis gestuurd gekregen ter recensie. Een van de leukere platen die ik besproken heb voor blackfuel. [edit] hoe lang duurde die plaat? 30 minuten? neeee 40, dus: [edit] [Dit bericht is gewijzigd door ErikdePerik op 14-06-2009 19:41] MC Hammer Smashed Face |
|
quote:Heb je nog een "40 minutes" liggen dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Op die basis ontvang ik ook graag een 40 minutes to impact cd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |