![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Scheelt je iig een end reizen ![]() ![]() |
|
Ik zeg maar zo: Als je dood bent word je pas echt gewaardeerd ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
RIP... Succes met de nieuwe muzikale uitspattingen! ![]() ![]() |
|
quote: Hmmz, klinkt iig lekker. ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Jammer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Niet bijster origineel maar toch, bedankt voor de okeeje reacties allemaal! ![]() ![]() ![]() http://www.scrotum.tk Überhammer ![]() |
|
Ik kan het me goed voorstellen dat je na 17 jaar wel weer eens iets anders wil. Stoppen op het hoogtepunt, zeggen ze toch altijd? Heel veel succes met verdere projecten, jongens! ![]() ![]() |
|
Ik vind het errug jammer mannen,succes voor de toekomst ![]() ![]() |
|
quote: 2 is priem en even. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: wiskundig en bijdehant, levensgevaarlijk. ![]() |
|
quote: Hehe. Oke, ik houd alleen van even getallen. ![]() ![]() |
|
Ik kap met muziek schrijven, voorlopig. Maar ik ga trommelen bij Scrotum en Sinister, en basgitaar spelen bij Blastcorps optredens. Op de cd van Blastcorps speel ik een paar gitaarsolo's, samen met Oud Vuil. Die cd komt trouwens in juni uit via Forever Underground. Voor de rest heb ik er schoon genoeg van. Ik ga alleen nog mar oefenen als er wat te doen is. Zoals op het volgende ZM fest. Lekker Slayer trommelen ! ![]() |
|
quote: Oja, live zal ik Blastcorps ondersteunen als 2de gitarist. Gezellie. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-03-2005 17:19] ![]() |
|
Kan je dat tempo nog wel bijhouden. ![]() dat nummer Megalomania klinkt trouwens wel bruut. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 31-03-2005 17:36] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Ja hoor, hehe. Hej, verrek. Ik wist niet eens, dat er al wat online staat. Gevoelige solo, hè? ![]() |
|
quote: Zo zal het ook gaan met Ron Brandsteder!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Maar engelen bestaan niet ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Hehe, ja. Je hoort de passie. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Alle mp3's op de site doen het weer. Voor diegenen, die nog even willen luisteren naar 17 jaar JD. ![]() ![]() |
|
wim, ga nou eens je andere liefde eens aandacht geven, black metal wel te verstaan. Nederland zit al vol met DM Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Zeker. Al zijn er ook zat BM bands in nederland, heb ik het idee. Maar ik ben niet zo snel met muziek maken, nooit geweest, hehe. Maar mag ik ff een beetje trots zijn? Daarom bracht ik het feit even naar voren. (Ikzelf vind alle mp3's op de site natuurlijk erg goed. Ongeacht wat anderen ervan vinden). ![]() |
|
ik zei niks, hulde ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Zag op marktplaats net nog jullie allereerste demo, hypocritical, te koop staan ![]() http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/platen_lp_s_en_singels/2098336.html%3Freturn%3DeJwtyuEKwiAUBeB3GWw%252FNRUsFBnrTaQJijYv80Kr6N27Ur%252FOdzjHG2HeyZxsM0JpM7Tg91u0EREM57lC2Njd7xmheI%252BNbYX%252FLgwizEdxYlqby49RLWvwGEd1xUpFEAoSXgk6D2LP5z9pX87y0ik7tSbWlshyAicG%252B%252FkCPhou6Q%253D%253D%26df%3D1 ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |