|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh... aha, euhh, thanks. Het genoegen was geheel wederzijds ! lampje |
|
Idd, hele lekkere versie! Gelukkig wist ik in 2002 de akkoorden nog... Alle 3... edit: psies! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-12-2016 20:06] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Godver! Dat blijft na al die jaren toch erg lekker. |
|
quote: die "Bleeeerggghh" van jou op 1:35. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Echt zo'n Cronos "Bleeeerggghh"... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Haha, die bleeeeergh op 1.35 deed ik geloof ik. da's "whuaaoeuw" Maar die Cronos bleerghh erna....... Was jij dat Wim ?, of was dat Willem ? Ja, kicke. Zeg ik het alwéér ! lampje |
|
Och, dat moet je niet aan mij vragen, ik kan me nauwelijks herinneren dat we dat nummer opgenomen hebben. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dan weet ik vrijwel zeker dat het Willem was, een imitatie van een varken. Maar het klinkt idd zéér Cronos ! Ik kan me eerlijk gezegd de gehele opname nauwelijks herinneren, enkel de mix toen we die bij Danny deden. Waarschijnlijk omdat dat juist niet op bekend terrein was (lees: niet bij mij thuis). Dat Ferry het intro ingesproken had was ook een complete verrassing toen ik het nummer weer hoorde toen je het online gooide. En dat terwijl we er toch echt zelf bij waren toen we het opnamen. Apart toch... Het enige dat me wél altijd goed bijgebleven was, was de pech die JD altijd leek te hebben. Dan denk ik aan de hoe het met het hoesontwerp van de MCD mis ging (pixelprobleem logo, de kleuren van de binnenkant vd hoes), en eigenlijk alle pech dingen. Op Judgement Day leek wel een vloek te rusten in de jaren dat ik erbij zat. Het is een wonder dat we nog materiaal uitgebracht hebben gekregen, alles leek wel mis te gaan. (bandbezetting, shirts, mixages, autopech, financiën). Het is een wonder dat we het nog zo lang uitgehouden hebben. Zal wel te maken hebben gehad met dat het gewoonweg een gezellige club was [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 01-01-2017 14:33] lampje |
|
Ja, eigenlijk was het een drama, maar wel een gezellig drama! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Omdat ik er zin in had. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ben mijn CDS in een database aan het invoeren en bij Judgement Day kan ik gewoon het ISBN scannen en wordt hij ook herkend. Da's bij veel 'minder bekende bands' wel anders. Hulde. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik gok op de 40 minutes Cd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Klopt Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
maar niet eens op Spotify... Bazzio Attacks!!! |
|
Nou ja, ik gebruik zelf geen spotify. Maar ik las net ergens dat iemand klaagde dat enemy of god van Kreator er niet op staat. Die had ik er eerder op verwacht, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Heb jij toenvallig nog een Effigy of the Possessed split CD liggen? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ja, precies 1. Die ik gekregen heb van de platenmaatschappij, lol. Ik heb wel nog veel march of the apocalypse mcd´s liggen, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die verzamel CD is tegenwoordig wel een behoorlijk aantal centjes meer waard. Valt vast goed winst mee te halen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
https://www.discogs.com/Evisceration-2-Esmegor-Judgement-Day-Effigy-Of-The-Possessed/master/698230 70 euro, sjeezzz... De promo van Cir-Cum-Cis-Ion Of The Mar-Tyr doet gewoon 50-60 euro, wtf. En de gewone cd van effigy records staat er niet eens op, alleen de heruitgave van vic records. Zou dat betekenen dat die ook wel wat waard zou kunnen zijn? edit. demo II en III moeten beiden 49 euro opbrengen. Bandjes... Ik ga al m´n JD zooi verkopen! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-06-2019 22:08] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Haha, ik heb nog een paar promo's van Circumcision. Kwam ik een keer tegen voor een euro per stuk. Ik had ze alledrie maar gekocht. Die split heb ik ook nog geloof ik. En de 7" van To Conjure dan, is die wat waard ? lampje |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ge je op tour Wim? Met Maiden nog wel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
wtf... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ik wilde zeggen "Dit zijn vraagprijzen, geen verkoopprijzen", maar ik zie dat er daadwerkelijk een voor die prijs gegaan is. Dan nog ben ik geneigd te geloven dat dat een uitbijter is, en niet de marktconforme prijs.Ik heb, met alle respect, niet het idee dat JD (of een van die andere bands) de populariteit geniet die deze prijs rechtvaardigt. Daarnaast is de muziek op deze schijf gewoonweg echt niet best. Mijn exemplaar zou voor heel wat minder naar een liefhebber mogen, was het niet dat deze een verhuizing geleden in de spelonken van de verhuisdozen verdwenen is en ik oprecht geen idee heb of deze zich in de kelder of op zolder bevindt. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |