|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
ohhh hehehe |
|
quote: Geen tijd om al die pagina's door te lezen. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Volgens mij heb je nu 99999999 dagen de tijd. ;-) Van diezelfde site: http://classic-extreme-metal.blogspot.com/2009/07/judgement-day-hol-cir-cum-cis-ion-of.html Goed nieuws! Deze cd is echt enorm slecht verkrijgbaar (lees: niet) Ik ben een jaar of wat later na de release(1995) nooit meer tegengekomen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-07-2009 20:23] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb hem lekker... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik ook. Wel 1! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heb die 1ste CD, nog van Ewald Provoost gekregen. Ook weer iemand van wie ik al jaaaren niks meer vernomen heb, maja Ewald moest niks hebben van dat stomme internet Die 2de plaat nooit gehoord, wellicht eens downloaden. |
|
Hij staat gewoon op Hyves hoor. |
|
Hyves? Wasda? |
|
quote: http://classic-extreme-metal.blogspot.com/2009/07/judgement-day-40-minutes-to-impact-2004.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik ook. Wel 3 ! (2 daarvan zijn promo's weliswaar) lampje |
|
quote:Ik heb'm wel. Tweedehands welliswaar via metalfan, maar ik heb'm. Tof schijfje trouwens. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Thanks! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb op de Zwarte Cross voor 1 euro 40 Minutes To Impact op de kop getikt. Moet goedkomen met zo'n prijs/kwaliteitsverhouding |
|
Goed, wie heeft CDDB gehackt? |
|
Zelfkennis denk ik |
|
Hehe en als genreaanduiding geeft hij automatisch "Children's Music" |
|
Lol, Deifecation-flashback getriggered (sticker): [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-07-2009 14:28] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat waren toch Childish Lyrics? |
|
Dat staat er, ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Sjeez... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Owja, dat ben ik helemaal vergeten ja. Wel grappig dat iemand dat na al die jaren opvalt, hahaha ! lampje |
|
Dat iemand de moeite heeft genomen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |